Perussuomalaisten vakavin virhe tulevissa vaaleissa!

on seuraava

Pettyneenä lueskelin perussuomalaisten ehdokaslistaa ja en sitten millään voi käsittää, miksi puolue ei aseta ehdolle sen kyvyikkäämpiä toimijoita?

Jää vahva vaikutelma, että pieniä kuntia ja niiden toimijoita ei olla itsekkäistä syistä nähty piirissä vahvuuksina.

Hyvänä esimerkkinä tästä ovat oripään kunnassa hyvin aktiivisessa roolissa toimivat perussuomalaiskaksikko Kari Kolarin ja Asmo Mikkosen puuttuminen kokonaan kansanedustaja ehdokaslistalta. Miten tällainen voi ylipäätään olla mahdollista? eikö piiri suostu näkemään alueensa aktiivisimpia voimavaroja?

Kolarilla olisi ollut antaa kansanedustajana todella paljon ja jämäkästi!

Nyt olisin kiinnostunut, että kenelle Kari Kolari on päättänyt testamentata äänensä?

14

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiiä, mut

arvelisin, et testamenttaa kannatuksensa maria lohelallle? tai voi se tiätty lauri heikkiläki olla?

• hämmästynyt

mitä testamenttaa kaikkien kahdeksan kannattajansa äänet?

• Kuules nyt1

"mitä testamenttaa kaikkien kahdeksan kannattajansa äänet?"

Sinä varsinaisen vitsin murjasit, etkä tunnu olevan perillä, mistä nykyään kana kusee.

kyllä kolarilla on suuri kannatusjoukko oripäässä ja varsinais-suomessa.
      Siinä on rehti ja suoraselkäinen perussuomalainen joka ei keikistele ja kumartele herrojen edessä.

Sillä on suuri merkitys, minkä ehdokkaan taakse kolari menee ja ääniä ropisee tälle ehdokkaalle varmasti ja paljon.

• Kuuntelen

Kertokaa ihmeessä lisää näistä kansansuosikki Kolarin sankarteoista, mielenkiinto heräsi, kun en ennen ollut kuullutkaan kyseisestä henkilöstä. Onko kirja jo lainattavissa kirjastoista?

• äänestäjä

Ei paljoa auta, jos kerää ääniä Oripäästä ja lähiseudulta, koska määrät jäävät muutamaan sataan. Meinaatko että kaupunkilaiset rynnii äänestämään tuntemattomia maaseudulta?

• Suottaapi tuo

pittää paikkaansa, joidenkin kohdalla, mutta kyllä kolari on tullut tunnetuksi asiapitoisesta räväkkyydestään ja varmasti uskaltaa puuttua epäkohtiin, siellä missä kuuluukin.

• Seurailen

Kolari on myös tullut tunnetuksi oikeudenmukaisuudestaan ja suoraselkäisyydestään, taitava politiikan peluri, hyvässä mielessä. Seuraan mielenkiinnolla.

• Kolaristi

Mielenkiintoista seurata, kuka ehdokas varsinais-suomen perussuomalaisista saa eniten ääniä tulevissa eduskuntavaaleissa Oripää-pöytyä suunnalta, kyllä siinä kolarin sana vaikuttaa melkoisesti!!

• Solisaliratti

Kuka Kolari? En ole kuullutkaan!

• nostan

• Hondac

Kuka siis on tämä Kolari, josta kirjoitetaan, mistä hänet tunnetaan, kun en minäkään ole kuullut hänestä?

• Oripöytä

Elä pelleile ja varmasti tiiät kuka ja mistä kolari on!!!

• wwwcom

Kuka pelleilee, jos ei tiedä, niin ei tiedä!!!

• söly

Hooh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe