Millasia on taekwondoliiton uudet ehdokkaat? Oon kuullut, että nyt kaikkien pitäis äänestää, että saatais asiat entiselle mallilleen.
Ketä äänestää?
2
720
Vastaukset
- JanneM
Suomen taekwondoliiton hallituksen kokoonpanosta keskustelua kannattaa mielummin käydä osoitteessa www.tkdharrastajat.net/Foorumi
Pitäisin mieluiten tämän palstan lähinnä yleisluontoisena höpöttelynä ja tärkeät varsinkin henkilöiden taustoihin, pätevyyksiin ja statuksiin liittyvät keskustelut niille varsinaisesti varatulla paikalla www.tkdharrastajat.net/Foorumi palstalla. - dfhdfhdfhdh
Miksi asioiden pitäisi olla entisellä mallillaan?
Onko mielestäsi hyvä, että liitto EI ole avoin kaikille lajin harrastajille opettajasta riippumatta?
Nyt pitäisi äänestää, että saataisiin muutos liittoon ja kaikki seurat ja harrastajat olisivat tervetulleita suomen taekwondoliittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623