Olen selannut Sihteeriopiston keskustelufoorumia ja nähnyt siellä nikin Silmunen kirjoituksia. Silmunen on maksullisen seksin suuri puolestapuhuja, joka osaa kirjottaa hauskalla tavalla.
Joku siellä kirjotti, että Silmunen on Sihteeriopiston oma mainosmies, joka vaan yrittää tuoda vähän vipinää muuten aneemiseen fooruuminn.
Mitä muut ajattelevat? Onko Silmunen sama kuin Opettaja tai Rehtori? Pitäiskö hänen allekirjoitus olla //Ylläpito eikä Vedä paljaalla?
Sihteeriopiston Silmunen
9
4649
Vastaukset 9
- jup
Paha vain että herra on aivan mainstream-tyyppiä.
En nyt ala tässä omia intressejä tuomaan esille.
Jatkakoon silmunen valitsemallaan tiellä. - Torsk
Joo Silmunen on opiston äijä. Se käy koko ajan hupakoissa pää märkänä. se ei jaksa koeajoraporttia kirjottaa mut tekstii tulee niinku sudelta paskaa 'keski-ikäisen miehen elämässä'.kuka käy huorissa niin tietää, jotain puolet on huonoja ja hyvän löytää vaan joskus. Silmunen ei halua huonosta varottaa ettei ilmottajat suutu.
- ...
Silmunen ei ole opettaja eikä rehtori.. tavallinen tallaaja vaan.. himppusen provo!
- Selaaja
Sihteeriopiston mainosmieheksi epäilty Silmunen on lopettanut kirjoittamisen.
- Olavi
Paljastui ja lopetti.
R.I.P.
- Joe
Aina kun Banana on kirjottanut Sihteeriopiston foorumiin voi alkaa odottaa koska hän itse kommentoi tekstiään apunikillä C4 tai Crisse.
- (¡)
c4jän mielipide bananan huorien koeajo raporteista on aina taas kunnon koejo raportti ala banana!
- Konttiväli
Sihteeriopistossa luki että Silmunen sai sydärin jakuoli
- Anonyymi00013UUSI
Onko Herrasta havaintoja onko hengissä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481