Ostin ZyXEL VMG1312-B päätelaite/reitittimen . Asennus sujui hyvin alkuvaiheessa, eli langallinen yhteys nettiin onnistui.
Mutta langaton Wi-Fi ei !! Asennus hyytyy kohdassa jossa kysytään 8 numeroista SSID-tunnusta. Softan mukaan se löytyy laitteen pohjassa olevasta tarrasta,
Kys tarrassa on model nro, serial nro ja teksti SSID:ZyXEL2526, mutta mikään noista ei täytä softan vaatimaa 8:n merkin kriteeriä !
Laite pitänee palauttaa, ellei jollakulla ole "kikka kutosta" ongelmaani :(
Meni sormi suuhun XyZelin kanssa :(
3
1317
Vastaukset 3
Itsellä ei ole tuota reititintä mutta toimintaperjaatehan on kaikissa sama.
http://192.168.1.1
Tunnukset oletus admin / 1234
Eli kirjaudut noilla sinne hallintasivuille selaimellasi.(Ellet ole vaihtanut noita tunnuksia.)
Sieltä pitäisi löytää kohta jossa muuttaa tuo ssid salasana eikä tarvitse tietää mikä se on tällähetkellä.
http://www.manualslib.com/manual/572131/Zyxel-Communications-Vmg1312-B-Series.html- SormiPoisSuusta
Samasta tarrasta löydät tekstiä, jossa lukee WiFi Key:****************
- tarkkana_siellä
Nuo tarroista löytyvät pitää toki vaihtaa! Ja asetukset pitää tehdä ennen kuin kytkee modeemiin puhelinpiuhaa. Minulta meni modeemi rikki, kun piuhaa pitkin tuli virus modeemille default-salasanan oltua päällä alle viikon. Huollossa sanottiin, että oli kirjoittanut niin monta kertaa modeemin softan uusiksi, että piiri oli mennyt käytännössä reikäjuustoksi eikä enää suostunut toimimaan.
Ja asetuksista mielellään päälle konfigurointi sisäverkon puolelta ja mielellään jopa määritellä ip, josta konfiguroidaan ja joku muu ip, kuin mikä on oletuksena käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407