Meni sormi suuhun XyZelin kanssa :(

tapsatee52

Ostin ZyXEL VMG1312-B päätelaite/reitittimen . Asennus sujui hyvin alkuvaiheessa, eli langallinen yhteys nettiin onnistui.
Mutta langaton Wi-Fi ei !! Asennus hyytyy kohdassa jossa kysytään 8 numeroista SSID-tunnusta. Softan mukaan se löytyy laitteen pohjassa olevasta tarrasta,
Kys tarrassa on model nro, serial nro ja teksti SSID:ZyXEL2526, mutta mikään noista ei täytä softan vaatimaa 8:n merkin kriteeriä !
Laite pitänee palauttaa, ellei jollakulla ole "kikka kutosta" ongelmaani :(

3

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä ei ole tuota reititintä mutta toimintaperjaatehan on kaikissa sama.

http://192.168.1.1
      Tunnukset oletus admin / 1234

Eli kirjaudut noilla sinne hallintasivuille selaimellasi.(Ellet ole vaihtanut noita tunnuksia.)
      Sieltä pitäisi löytää kohta jossa muuttaa tuo ssid salasana eikä tarvitse tietää mikä se on tällähetkellä.

http://www.manualslib.com/manual/572131/Zyxel-Communications-Vmg1312-B-Series.html

• SormiPoisSuusta

Samasta tarrasta löydät tekstiä, jossa lukee WiFi Key:****************

• tarkkana_siellä

Nuo tarroista löytyvät pitää toki vaihtaa! Ja asetukset pitää tehdä ennen kuin kytkee modeemiin puhelinpiuhaa. Minulta meni modeemi rikki, kun piuhaa pitkin tuli virus modeemille default-salasanan oltua päällä alle viikon. Huollossa sanottiin, että oli kirjoittanut niin monta kertaa modeemin softan uusiksi, että piiri oli mennyt käytännössä reikäjuustoksi eikä enää suostunut toimimaan.
        Ja asetuksista mielellään päälle konfigurointi sisäverkon puolelta ja mielellään jopa määritellä ip, josta konfiguroidaan ja joku muu ip, kuin mikä on oletuksena käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2106
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1238
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1152
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      19
      527
    Aihe