Kannan ylpeänä ATTENDON virka-asua toimiessani attendon hoitajana. Asiakkaani näkevät jo virka-asusta, että olen osaava hoitaja nätisti istuvassa virka-asussa.
Kunnan virkamiehille ja enemmistöpäättäjille, olette tehneet kauaskantoista työtä attendon saamiseksi Kärsämäen SOTE palveluntuottajasi. Siitä suuri kiitos TEILLE.
Olen Attendon hoitaja Kärsämäellä
27
195
Vastaukset
- matti21
No hyvä.
- pakkopaita sinun
asusi on ja hoidettava sinä olet et hoitaja
- ystävä
suomme sinulle illuusiosi kunnes se romahtaa, mutta hoitoon pääsee
- Lapsellisen ja heikk
otasoinen syrjäytyneen teinin provo
- Vanhusten hoitaja
Olen Kärsämäen kunnan palkkalistalla ja hoidan samalla lailla vanhuksia kuin ollessani PPKY Selänteellä ja sitä ennen kunnalla. Kunta myy minua Attendolle mutta minusta ei ole tullut yhtään parempaa tai osaavampaa vaikka päälläni on attendon työvaatteita. Olen aina ollut sitoutunut työhöni ja hoitanut vanhuksia parhaan taitoni mukaan ja käynyt täydennyskoulutukset jotka työnantajani on minulle antanut. Olen toiminut aina rehellisesti ja vanhuksia kunnioittaen ja kuunnellen.
- Hoitajalle kiitos
Vanhusten hoitaja kirjoitti:
Olen Kärsämäen kunnan palkkalistalla ja hoidan samalla lailla vanhuksia kuin ollessani PPKY Selänteellä ja sitä ennen kunnalla. Kunta myy minua Attendolle mutta minusta ei ole tullut yhtään parempaa tai osaavampaa vaikka päälläni on attendon työvaatteita. Olen aina ollut sitoutunut työhöni ja hoitanut vanhuksia parhaan taitoni mukaan ja käynyt täydennyskoulutukset jotka työnantajani on minulle antanut. Olen toiminut aina rehellisesti ja vanhuksia kunnioittaen ja kuunnellen.
Kiitos teille hoitajille jotka jaksatte hoitaa ja kunnioittaa vanhuksiamme vaikka työnantaja on useasti vaihtunutkin. Jokainen on varmaan tehnyt oman päätöksen jääkö vai lähteekö.
Kärsämäellä on useita yksityisiä työnantajia, minkä kirjoittajat usein unohtavat ja samalla haukkuvat näitä yksityisiä yrittäjiä työnantajina, miten kieroja ja huonoja työnantajia he ovat.
Valtuutetut ovat päätöksensä aikoinaan tehneet, joku on voinut kelkkansa kääntää päätöksensä jälkeen, mutta pääasia että ovat ensimmäisen päätöksensä takana eivätkä selittele asioita kauniimmiksi tai etteivät tienneet mikä vaikutus päätöksellä olisi. Toivon että valtuutetut jatkavat seuraavan kauden ja vastaavat näin tekemistään päätöksistä.
.
- maksettu mainos
ettet ole ihan valtuutetun vaimo?
- Herti näkee, että
Vitsihän tuo on, suoraa sarkasmia....
- hehehe1
Herti näkee, että kirjoitti:
Vitsihän tuo on, suoraa sarkasmia....
olipahan valtuutetun vaimo
- helppo oli selvittää
hehehe1 kirjoitti:
olipahan valtuutetun vaimo
Varmalta taholta voin kertoa, että Jaana S se siinä hakee irtopisteitä itselleen..... kuvastaa hänen ajattelutasoa.....
- visalan
Joo sen ukkokin on hoittoo vailla.
- tonttulakki
Virka-asu kuulostaa vähän liian juhlalliselta. Mielestäni olisi asiallisempaa puhua työasusta tai suoja-asusta.
- kylläpä tuntuu
joillekin vaikealta käsittää ,että atten hoitajat ovat tyytyväisiä työnantajaansa.
- Potkuherkkyys
tasolla joka pakottaa olemaan "tyytyväinen"
- Niinpä, mutta
Jaana, milloin sinä olet ollut oikeissa töissä viimeksi ? Ei tämä tänne kirjoittelu ole oikeata työtä, ei ole.
- Vitun virkailija
Attendon virat taitaa olla jossain muualla kuin sote työntekijöillä ja vaatteet ovat työasuja eikä mitään virka-asuja. Lueppa työsopimuksesta onko siellä VIRKA.
- kyllä se nyt
on hoitajien oltava Attessa tyytymättömiä työnantajaansa...kun kerran kärsäpersus niin sanoo.
- tämä on jo huippu
vai että oikein "Virka-asu
- HÄH
Eikö hoitajien pitäisi olla vielä kunnan listoilla?
- Kahta laatua
Vanhat hoitajat kunnan listoilla ja nuoremmat attendon listoilla. Kahden kerroksen väkeä.
- Nimimee
Höpisee et oo mikään attendon hoitaja, tuo virka-asu sanan käyttö paljasti!
Haestooppas sitä verka-asuass, haessoooko se CCCP
- attentamma
eeee haeso se haeeeesoo veron kierrrollee
- ykstuuma
Vaan jos et oikeasti olekkaan.minäkii voin olla täällä vaikka presitentti.
minnoo oman ihteni MINISTERI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882