Olen Attendon hoitaja Kärsämäellä

mat45ti

Kannan ylpeänä ATTENDON virka-asua toimiessani attendon hoitajana. Asiakkaani näkevät jo virka-asusta, että olen osaava hoitaja nätisti istuvassa virka-asussa.
Kunnan virkamiehille ja enemmistöpäättäjille, olette tehneet kauaskantoista työtä attendon saamiseksi Kärsämäen SOTE palveluntuottajasi. Siitä suuri kiitos TEILLE.

27

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti21

      No hyvä.

    • pakkopaita sinun

      asusi on ja hoidettava sinä olet et hoitaja

    • ystävä

      suomme sinulle illuusiosi kunnes se romahtaa, mutta hoitoon pääsee

    • Lapsellisen ja heikk

      otasoinen syrjäytyneen teinin provo

      • Vanhusten hoitaja

        Olen Kärsämäen kunnan palkkalistalla ja hoidan samalla lailla vanhuksia kuin ollessani PPKY Selänteellä ja sitä ennen kunnalla. Kunta myy minua Attendolle mutta minusta ei ole tullut yhtään parempaa tai osaavampaa vaikka päälläni on attendon työvaatteita. Olen aina ollut sitoutunut työhöni ja hoitanut vanhuksia parhaan taitoni mukaan ja käynyt täydennyskoulutukset jotka työnantajani on minulle antanut. Olen toiminut aina rehellisesti ja vanhuksia kunnioittaen ja kuunnellen.


      • Hoitajalle kiitos
        Vanhusten hoitaja kirjoitti:

        Olen Kärsämäen kunnan palkkalistalla ja hoidan samalla lailla vanhuksia kuin ollessani PPKY Selänteellä ja sitä ennen kunnalla. Kunta myy minua Attendolle mutta minusta ei ole tullut yhtään parempaa tai osaavampaa vaikka päälläni on attendon työvaatteita. Olen aina ollut sitoutunut työhöni ja hoitanut vanhuksia parhaan taitoni mukaan ja käynyt täydennyskoulutukset jotka työnantajani on minulle antanut. Olen toiminut aina rehellisesti ja vanhuksia kunnioittaen ja kuunnellen.

        Kiitos teille hoitajille jotka jaksatte hoitaa ja kunnioittaa vanhuksiamme vaikka työnantaja on useasti vaihtunutkin. Jokainen on varmaan tehnyt oman päätöksen jääkö vai lähteekö.
        Kärsämäellä on useita yksityisiä työnantajia, minkä kirjoittajat usein unohtavat ja samalla haukkuvat näitä yksityisiä yrittäjiä työnantajina, miten kieroja ja huonoja työnantajia he ovat.
        Valtuutetut ovat päätöksensä aikoinaan tehneet, joku on voinut kelkkansa kääntää päätöksensä jälkeen, mutta pääasia että ovat ensimmäisen päätöksensä takana eivätkä selittele asioita kauniimmiksi tai etteivät tienneet mikä vaikutus päätöksellä olisi. Toivon että valtuutetut jatkavat seuraavan kauden ja vastaavat näin tekemistään päätöksistä.
        .


    • maksettu mainos

      ettet ole ihan valtuutetun vaimo?

      • Herti näkee, että

        Vitsihän tuo on, suoraa sarkasmia....


      • hehehe1
        Herti näkee, että kirjoitti:

        Vitsihän tuo on, suoraa sarkasmia....

        olipahan valtuutetun vaimo


      • helppo oli selvittää
        hehehe1 kirjoitti:

        olipahan valtuutetun vaimo

        Varmalta taholta voin kertoa, että Jaana S se siinä hakee irtopisteitä itselleen..... kuvastaa hänen ajattelutasoa.....


      • visalan

        Joo sen ukkokin on hoittoo vailla.


    • tonttulakki

      Virka-asu kuulostaa vähän liian juhlalliselta. Mielestäni olisi asiallisempaa puhua työasusta tai suoja-asusta.

      • ei Salola khpj ole työasua, natsilakki vain puuttuu


    • kylläpä tuntuu

      joillekin vaikealta käsittää ,että atten hoitajat ovat tyytyväisiä työnantajaansa.

      • Potkuherkkyys

        tasolla joka pakottaa olemaan "tyytyväinen"


      • Niinpä, mutta

        Jaana, milloin sinä olet ollut oikeissa töissä viimeksi ? Ei tämä tänne kirjoittelu ole oikeata työtä, ei ole.


    • Vitun virkailija

      Attendon virat taitaa olla jossain muualla kuin sote työntekijöillä ja vaatteet ovat työasuja eikä mitään virka-asuja. Lueppa työsopimuksesta onko siellä VIRKA.

    • kyllä se nyt

      on hoitajien oltava Attessa tyytymättömiä työnantajaansa...kun kerran kärsäpersus niin sanoo.

    • tämä on jo huippu

      vai että oikein "Virka-asu

    • HÄH

      Eikö hoitajien pitäisi olla vielä kunnan listoilla?

      • Kahta laatua

        Vanhat hoitajat kunnan listoilla ja nuoremmat attendon listoilla. Kahden kerroksen väkeä.


    • Nimimee

      Höpisee et oo mikään attendon hoitaja, tuo virka-asu sanan käyttö paljasti!

    • Haestooppas sitä verka-asuass, haessoooko se CCCP

    • attentamma

      eeee haeso se haeeeesoo veron kierrrollee

    • ykstuuma

      Vaan jos et oikeasti olekkaan.minäkii voin olla täällä vaikka presitentti.

    • minnoo oman ihteni MINISTERI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe