Lueppa ihan mitä tahansa palstaa, niin kaikkialla pelkkää trollaamista, sontaa ja toistensa haukkumista
Vastaukset 6
- =!=
niinkö
ja sun alotukses eroaa tosta miten?- ei kannata
Ei mitenkään.
Kannattaako täällä parempaa suoltaa. Sontaan hukkuu kuitenkin - 00000000
ei kannata kirjoitti:
Ei mitenkään.
Kannattaako täällä parempaa suoltaa. Sontaan hukkuu kuitenkinKyllähän täällä monetkin suoltavat myös "parempaa". Ei kannata lannistua. Jos sinulla on jotain hyvää sanottavaa, aina on mahdollista, että joku sen lukee ja rakentuu siitä.
- jep!
Keskusteluun kuuluu myös kriittisyys ja erilaiset mielipiteet. Ihan faktatietoakin täällä on annettu ja se on aina hyvä. Tää on menossa parempaan suuntaan nyt, tai ainakin väliaikaisesti
jep ! kyllä kuuluu myös kriittisyys ja erilaiset mielipiteet.
Asioiden tulee olla sääntöjen puitteissa.
Kiitos, jos on mennyt parempaan suuntaan, uusi ilme sivulla tulee voimaan kuun vaihteessa ja asiallisuutta painotetaan meille luotseille po. ilmeen muuttumiseen.
Tervetuloa asiallinen keskustelu.
- Pitääkö täällä
sitten roikua kuka pakotti Piru vain jeesus tai peräti ite ukko jumala
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981334
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1071095- 61907
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k41905Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi55894- 3878
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130831- 65685
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant52638Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34580