Mitä päälle pikkujouluihin?

Less is more

Kaupat on vääräällän pikkujouihin tarkoitettuja vaatteita. kuka ostaa marketista, kuka satsaa vähän enemmän - periaatteessa kaikilla on sama päämäärä; näyttää hyvältä. Itse olen vuosien kokemuksella, parilla kommelluksella, tullut seuraavanlaiseen tulokseen.

Pukeudun kokomustaan. Kotelomekko toimii aina. Siinä on avainsanana oikea istuvuus JA ENNEN KAIKKEA OIKEA KOKO. jos käsivarsissa roikkuu ylimääräistä löllyä, suosittelen jakkua mekon päälle. Ei niitä löllyviä käsivarsia erkkikään pysty oksentamatta katsoa. Vaate ei saa puristaa eikä kiristää. Kengät on ihan huipputärkeät, mustat ja siedettävällä korolla varustetut, naiselliset ja mieluiten ihan uudet. Älä pilaa asua vanhoilla mummo-eccoilla. Laukku saa olla pieni, vähän koristeellinen ja musta.

Älä myöskään vedä tämän komistuksen päälle sitä koirakusetustoppatakkia, vaan hanki uusi pitkä villakangastakki. Tai lainaa frendeiltä jos ei ole varaa ostaa.

Sen olen huomannut että mitä vähemmän vilkuttaa paljasta pintaa, sen vrmemmin saa olla örveltäjiltä rauhassa. Sitä vastoin ihmiset, miehet, jotka uskaltautuvat juttusille eivät ole vonkaamassa "sitä" ensimmäisenä, koska pukeutumisellasi olet jo viestittänyt ettet ole epätoivoinen tyrkky. Suosin periaatetta, mitä vähemmän näkyy, sitä enemmän mielenkiintoa. Ja se on totta.

Hiukset jätän aina auki, suorana ja puhtaina ne ovat mlkoinen pyydys kaikenmaailman hilehörsötyksien keskellä. Vaalea, pitkä ja suora tukka on luonnollinen eikä se pilaa juhla-asua joka sekin on eleetön, mutta varmalla maulla valittu. Ei mitään turhaa hörsöä - korkeintaan timantit korviin ja se on siinä.
Ja menestys on varma.

3

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)Y(.)

yksinkertainen... on kaunista... :)

• ÅÅÅÅÅ

Olen kyllä täysin eri mieltä.

• timange

Ite omiin pikkujouluihin, jossa oli vain muutama ystäväni,pukeuduin tavallisiin farkkuihin ja hianoon paitaan,värjäsin hiukset violetiks,ja tottakai meikkasin ja tungin sitä ihanaa kimalletta naamaan ja hiuksiin:)(näytin muuten hyvältä)niin ja tottakai otin yhen upeen tonttulakkini mukaan ja eiku lähibubiin:) muuta ei tarvittu ja helvetin hauskaa oli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      471
      3656
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      24
      2218
    3. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      140
      2009
    4. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      108
      1627
    5. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      49
      1492
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      36
      1284
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      66
      1246
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      84
      1235
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1176
    10. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      14
      1150
    Aihe