Kaupat on vääräällän pikkujouihin tarkoitettuja vaatteita. kuka ostaa marketista, kuka satsaa vähän enemmän - periaatteessa kaikilla on sama päämäärä; näyttää hyvältä. Itse olen vuosien kokemuksella, parilla kommelluksella, tullut seuraavanlaiseen tulokseen.
Pukeudun kokomustaan. Kotelomekko toimii aina. Siinä on avainsanana oikea istuvuus JA ENNEN KAIKKEA OIKEA KOKO. jos käsivarsissa roikkuu ylimääräistä löllyä, suosittelen jakkua mekon päälle. Ei niitä löllyviä käsivarsia erkkikään pysty oksentamatta katsoa. Vaate ei saa puristaa eikä kiristää. Kengät on ihan huipputärkeät, mustat ja siedettävällä korolla varustetut, naiselliset ja mieluiten ihan uudet. Älä pilaa asua vanhoilla mummo-eccoilla. Laukku saa olla pieni, vähän koristeellinen ja musta.
Älä myöskään vedä tämän komistuksen päälle sitä koirakusetustoppatakkia, vaan hanki uusi pitkä villakangastakki. Tai lainaa frendeiltä jos ei ole varaa ostaa.
Sen olen huomannut että mitä vähemmän vilkuttaa paljasta pintaa, sen vrmemmin saa olla örveltäjiltä rauhassa. Sitä vastoin ihmiset, miehet, jotka uskaltautuvat juttusille eivät ole vonkaamassa "sitä" ensimmäisenä, koska pukeutumisellasi olet jo viestittänyt ettet ole epätoivoinen tyrkky. Suosin periaatetta, mitä vähemmän näkyy, sitä enemmän mielenkiintoa. Ja se on totta.
Hiukset jätän aina auki, suorana ja puhtaina ne ovat mlkoinen pyydys kaikenmaailman hilehörsötyksien keskellä. Vaalea, pitkä ja suora tukka on luonnollinen eikä se pilaa juhla-asua joka sekin on eleetön, mutta varmalla maulla valittu. Ei mitään turhaa hörsöä - korkeintaan timantit korviin ja se on siinä.
Ja menestys on varma.
Mitä päälle pikkujouluihin?
Less is more
3
1125
Vastaukset
- (.)Y(.)
yksinkertainen... on kaunista... :)
- ÅÅÅÅÅ
Olen kyllä täysin eri mieltä.
- timange
Ite omiin pikkujouluihin, jossa oli vain muutama ystäväni,pukeuduin tavallisiin farkkuihin ja hianoon paitaan,värjäsin hiukset violetiks,ja tottakai meikkasin ja tungin sitä ihanaa kimalletta naamaan ja hiuksiin:)(näytin muuten hyvältä)niin ja tottakai otin yhen upeen tonttulakkini mukaan ja eiku lähibubiin:) muuta ei tarvittu ja helvetin hauskaa oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982