Haluaisin kuulla tuoreita kokemuksia Leena Fyhristä? Onko näkemänsä asiat miten toteutuneet?
Leena fyhr
Hyvin nähnyt
3712148
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 37
Vanhimmat
Itse olen pari kertaa soittanut. Tiesi ainakin osittain jotain, mutten nyt aivan kaikkea mene allekirjoittamaan. Lähitulevaan näkee hyvin. Fyhrille saa antaa halutessaan palautetta. On kai toiminut alalla pitkään.
MIELYTTÄVÄ TIETÄÄ HYVIN
ihan hyvin
Olen soittanut monta kertaa tietää hyvin On todella ystävällinen ihminen
Missä Leena Fyhr asuu?
Mitä väliä sen on, missä se asuu? tiedot kyllä löytyy googlettamalla
Up.
Mun täytyy sanoo että oon positiivisesti yllättynyt Leenan näkemisitä, toistaiseksi lähes kaikki osunu nappiin. Mielentosta nähdä osuuko loputkin, en nimittäin jaksa uskoo että kaikki menis niin, melkeen jo ihme vaadittais.
Paljon Leena Fyhr ottaa, onko hänellä aikaveloitus?
Joo vauvaa ja laivamatkaa lupailee, ei nähnyt minulle oikeasti mitään.
Joo mun lapsen näki🤗
Niin munkin❤️
Mäkin ihan tyytyväinen Leenaan, suosittelen. Oliskohan se hinta ollut jotain 30-40 euroa. En muista kun soitosta jo aikaa.
mulla ei oo menny ykskää asia kohillee....en suosittele
Juu, eipä tuo fyhr taida mitään tulevaisuuden ennustamisesta tietää
Kuinkahan moni näistä komenteista on lähtöisin Leena Fyhrtin näppäimiltä?
Syksyllä 2014 soitin Leenalle ja silloin hän näki että saan poikavauvan sinä vuonna kun täytän 35v. No, nyt olen raskaana, vauva syntyy keväällä, ja on ultran mukaan poika tulossa. Kesällä täytän 35v. Enkä todellakaan ole johdatellut/ohjannut elämääni tähän suuntaan.
En todellakaan suosittele L.Fyhriä kenellekkään, heität rahasi vain hukkaan. Joku täällä sanoi että hän näkee lähitulevaisuuteen hyvin ja tämä johtuu vain siitä että hän lukee ajatuksesi ja täten tietää mitä elämässäsi lähiaikoina tulee tapahtumaan. Haluatko oikeasti maksaa jollekin "ennustajalle" lähiaikoina tapahtuvista asioista, jotka tiedät jo itsekin tulevan pian tapahtumaan. Mieti sitä ennen kuin hänelle soitat.
Jos haluat tietää että Fyhr kertoo sinulle pidemmän ajan tapahtumia, hän itse tietää että ajat voivat heittää hänen ennustuksissaan ja on saanut siitä myös asiakkailtaan palautetta mutta kuitenkin joillekin asiakkailleen asiasta kysyttäessä hänellä on pokkaa valehdella että sinun kohdallasi nämä asiat kuitenkin tulevat tapahtumaan tässä lähitulevaisuudessa.
Oikeasti, pätevämpiäkin ennustajia löytyy joilta saat rahoillesi vastinetta.
Näkeekö oikeasti kuitenkin eteenpäin vaikka ajat heittä? Jos näkee, niin voisi kokeilla. En odota että tapahtuu huomenna tai ylihuomenna, eräs ennustaja kertoi minulle asioista, joista viimeisin tapahtui viidentoista vuoden päästä, mutta näki kyllä oikein ja asiat tapahtuivat toisin kuin näillä ennustusfirmojen näkijöillä.
Kannattaa luottaa vanhaan ja tuttuun ennustajaan kun on kerran sellaisen löytänyt eikä etsiä uutta =) Fyhr ei ole rehellinen eikä luotettava.
Ei ole tuoreita kokemuksia, mutta aikaisemmasta vuonna Paavo kokemuksesta voin kertoa, että näki kyllä hyvin sukulaisten (esim. sisareni lasten) asiat, mutta ei minulle mitään, mikä olisi toteutunut.
Niin, eihän tämä aloitus enää ole kovinkaan tuore, huvittaa tuon aloittajan nimimerkki "hyvin nähnyt" ihan kuin viittaisi fyhrin näkemisen kykyihin mutta kuitenkin sitten kysyy muilta kokemuksia ja että miten fyhrin näkemät asiat ovat toteutuneet..
Sillä mitään väliä onko tämä keskustelu uusi vai vanha. Niin kauan kuin tämä leena fyhr harrastaa tointaan on kaikkien hyvä tietää ettei hänen palvelujaan kannata käyttää. Hän myös pilaa oikeasti alaa osaavien maineen ja vie uskottavuuden.
Ainakin sukulaiselleni ja hänen tutulleen on nähnyt kaiken ihan nappiin, erittäin sympaattinen henkilö.
Ei ole nähnyt kohdallani, ennustuksesta jo vuosia joten ei taida olla ajasta kiinni. Mielelläni olisin ottanut sen elämän ja olen tainnut jopa pyrkiä ennustettuja asioita kohti ts. toteuttaa ennustusta, mutta siltikään elämä ei mennyt niin.
Kohdallani lupasi sitä mitä suurin osa elämässään saa, ja niitähän on turvallista ennustaa kun koskettavat lähes kaikkia, vähän vain ajat heittelee..mutta sitten on meitä joiden elämä on muuta.
Mikäli ennustaminen perustuisi tietoon, tieteeseen, totuuteen ja todistettavuuteen, yksikään ennustaja ei läpäisisi kriteerejä.
Miksi ihmiset antavat huijata itseään ja ihan vapaaehtoisesti, mitä elämässä on vialla kun tuollaisiin uskotaan?
No olen soittanut Leenalle aika monta kertaa. Kyllä hän jotain tietää muttei kaikki mene nappiin. Soitin ekan kerran ja olin vielä terve. Hän kysyi mksi hän näkee että juoksen kokoajan lääkärissä? No meni puolivuotta ja tuli rintasyöpä. 5 vuotta juoksin eri tarkastuksissa. Kerran poikani sääriluuoli murtunut ja leikattiin. Tiesi siitä että paraneminen venyy kuten tekikin. Tiesi myös että vakuutusyhtiöltä tulee jotain rahaa kuten sitten kävikin. Soitin hiljattain ja hän sanoi oi voi...kuin pyörremyrky käynyt elämässäni. Ihmisisuhteissa tapahtunut erkaatumisia. Se on totta. Näin on käynyt. Ulkomaanmatkat eivät pidä paikkansa. En ole matkustelevaa tyyppiä. Eihän kukaan voi nähdä täydellisesti sehän on selvää. Jotain hän näkee kuten veljeni sairastelun jne.
Jos tuo kertomasi pitää paikkansa, minusta nähnyt hyvin. Kaikkea tietysti ei voi nähdä, mutta kuitenkin huomattavasti paremmin kuin monet muut, joiden kertomasta ei pidä mikään paikkaansa. On kuitenkin oikea näkijä.
Minä olin shokissa kun eka kerran soitin.kertoi semmoisia asioita,mitä oli juuri meneillään,kuuntelin vain hiljaa ja oli niinkuin olisin maratonin juossut. Mulla ystävä suositteli häntä ja kävi toteen semmoset asiat,joita ei ois ikinä uskonut. En tiedä mutta aion soittaa vielä hänelle,ihanan kuuloinen ihminen
Soitin 2016 kyllä osa on mennyt nappiin
Oli nähnyt äidilleni että saan poika vauvan ja niin sainkin vaikka minä en edes tiennyt että äitini sille oli soittanut. Ja en edes tiennyt että saan koskaan toista lasta. Hei pieni tietoisku teille!!! Ennustukset pitää paikkansa sillä hetkellä kun hän sinulle ennustaa, mutta ennustukset elävät kokoajan 😉 minäkin osaan ennustaa taroista niin kuin leena🤗ja tiedän miten nää menee
No hyvä sinä, onneksi olkoon! Ja mitä tulee ennustusten elämiseen niin ei minulle ainakaan leena ole mitään sellaista koskaan sanonut.. se voi olla sinun oma mielipiteesi.
Kannattaa ottaa selvää asioista ja ennustusten saloista ennen kuin tyrmäät kaiken. Minä myös intuitiivinen
Soitin ystäväni kanssa ennustajalle (Leena Fyhr:lle).
Ja hän antoi meille molemmille saman ennustuksen vähän eri sanoin: keväällä tulee työpaikalla uusia haasteita, koulutusta (joko työnantajan tarjoamaa tai omaa), rahaa, viisihenkisen perheen, vesimatkan ja keväälle lomamatkan.
En suosittele.
Jos näkijä ei näe mitään oikein silloin rahat pitäisi palauttaa. Minun mielestäni asiat on näin. Kyllä hän jotain tietää muttei kaikki mene nappiin. Silloin menee uskottavuus kokonaan. Jos ei näe menneitä asioita joita sinun ei tarvitse kertoa tarkalleen itse. Se on hänen tehtävä.
Ennustukset ovat toteutuneet yhtä tarkasti kuin Nyyrikki-lehden horoskoopeissa.
Tiesi