" Tervetuloa virtaavien vesien Maaningalle
Maaningan kunta on liittynyt Kuopion kaupunkiin 1.1.2015 alkaen.
Näitä Maaningan kunnan www-sivuja ei enää päivitetä, joten tiedot ovat jo osittain vanhentuneet. Sivut poistuvat kokonaan käytöstä 28.2.2015.
Maaningalla asuvia kuopiolaisia koskevat ajankohtaiset tiedot löytyvät nyt:
www.kuopio.fi -sivuilta. "
En ymmärrä , eihän maaninka tai ihmiset katoa minnekään miksi sivuja ei pidetä ?
Ei maaninka tai ihmiset jotka asuvat siellä muutu "kuopiolaisiksi" vaikka "kuntaliitos" tulisikin.
Oman paikkakunnan sivut on aika tärkeät myös uusille asukkaille tai yrityksille jotka aikovat muuttaa sinne.
Todella kummallinen suhtautuminen .
Maaningan nettisivut
roslagen
2
140
Vastaukset
- Rookie77
No eihän tässä oo mittään, unohtakkee Muaninka.
- nyk.kuopiolainen
Maaningan kunta lakkasi olemasta vuodenvaihteessa jolloin maaninkalaisista tuli kuopiolaisia. Kuopion kaupunki vastaa jatkossa Maaningan alueen palveluntuottamisesta yms. Miten voisi olla olemassa "Maaningan kunnan nettisivut" jos kyseistä kuntaa ei ole olemassa?? Se asia on nyt vain hyväksyttävä. Ei ole olemassa enää Maaningan kuntaa, on olemassa Kuopion kaupunginosa nimeltä Maaninka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906