Mitä siihen sanotte? Muutenkin on suhde hiipunut, ei se ole enää halunnut seksiä, kemioissa on jotakin vikaa. Halailu on sentään käynyt. Mutta nyt kun olin menossa sen viereen, se sanoi ettei halua sairastua, älä tule hänen vuoteeseensa. Onhan yskää, mutta ei mitään valuvaa nenää ja jatkuvaa röhinää.
Se selitti, että se ei kerkeä olla töistä poissa. No onhan järkevää suojella itseään. MInusta se on silti tosi nöyryyttävää ja häpeällistä. Se voi istua minun vieressä baarissa, mutta ei antaa lohduttavaa halausta, vaan käskee vierasvuoteeseen.
Olisikohan minun aika luovuttaa? Miksi roikun sen kanssa? Osaa se olla hauskakin. Me ei asuta yhdessä, tapaillaan. Tai on tapailtu. Koko ajan on hiipunut. Pitäisiköhän jo luovuttaa...? Miksi ihminen alistuu tämmöiseen? Se tapaa minua ihan mielellään, mutta työntää silti pois.
Olen kuin pikku lapsi, joka roikkuu ristiriitaisesti käyttäytyvän vanhempansa helmoissa. Jostakin sitä kiintymystä pitää saada. Kun saa murusia, jää odottamaan, että tulee jotain enemmänkin. Ei taida tulla.
Mies ei huoli vuoteeseensa flunssaista naista
3
88
Vastaukset
- nmmm
mulla on samanlainen kylmä mies, tosin silloin kun olen kipeä ei edes halua nähdä minua
- mummell
Piruako siinä roikutte, tuhlaatte aikaa! Nuoruus parasta aikaa ja jos sen tuhlaa tuossa odottelussa, ups, paras viriiliysaika, se meni jo. Het kohta tulee vaihdevuodet ja todelliset haluttomuuden, väsymyksen ajat, niin turha on siin vaiheessa enää haikailla kun ns. sai niin vähän, kohta ei saa sitä vähääkään. Heh, tällanen ikäihminen jo tietää mistä puhuu ja mitä on nuoruus ja vanhuus.... ; )
- murheet-on-sullakin
Jaa, no se riippuu vähän flussan laadusta, kun toiset luulee tippuria nuhaksi, niin kyllähän siinä osaa varmuudenvuoksi kiertää kaukaa. Kunnes on toipunut. Sitäpaitsi jos naitattaa niin tilaa panomies kotia tai käy sellaisen luona. Luulisi noita löytyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454107- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154988Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
- 40786
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 79771