Miten häntäremmi laitetaan satulaan kii? En löydä mistään ohjeita niin voisitteko auttaa?
Vastaukset 4
- Sabin
Joissakin satuloissa on takana metallirinkula, josta häntäremmi pujotetaan. Jos rengasta ei ole, joudut ostamaan sitä varten tehdyn häntäremmin pidikkeen, joka on muovinen tai nahkainen T:n muotoinen kappale, jossa on lenkki. Pidike työönetään satulan toppausten välistä (käännät satulan väärinpäin ja aloitat pujottamisen leveimmästä kohdasta eli etupäästä) ja vedetään kohti satulan takaosaa niin, että se ei enää mene peremmällä. Siihen vain sitten remmi kiinni ja ratsain kohti auringonlaskua;D
- jokuhyväliima
Voisko sen liimata paikalleen? Ei sitten niin herkästi irtois.
Ajattelin vaan.
t:Rosvoroope- Sabin
No ei.pidike maksaa vain muutaman euron,joten ei sillä konkurssia tee.
- Anonyymi
Vinkki: Älä ees käytä häntäremmiä. Hommaa mielummin sopiva satula nii ei tarvi satuttaa heppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493