Etkö tiennyt, että niiitä avataan jo kohdussa?
Etkö tiennyt, mikä aivojesi osa osoittaa loogisuutta?
Etkö tiennyt, miltä näyttää ikä, näkö, koko ja sisin-skitosfreenikko?
Hän on nyt jäävi ns.
-Mun pitää itse osata.
-Mä en mielellään vedä >< sairaalateologi keskustelee osoittaen, koska ja kun siitä tosiaan saa mitä tahtoo, insestistä ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Tässä vain katsotaan erästä siimoitusta, että mikä abstrakti kyseessä.
-Joo, hän tuli sen kirkon homman jälkeen.
-Joo, ja mä olin jo liittynyt silleen kummallisesti kalloon?, kysyi Janne. Johtuuko se kuule ollenkaan siitä self-right suicide-hommasta, tark. samannimisyys, vai johtuiko se siitä asuinympäristöstä. Erikoista kun kummankaan ei pitäisi vaikuttaa.
- Ja kaikki on holhouksessa....
- JA eikö yhdenkään ihmisen näkemistä koskaan.
"Öinen maailma, syvään huokaa, sulkee silmänsä häpeissään." Klamydia
Omaneduntavoitteluun ja läheisyyteen tappaminen, jopa sisarensa ja siskonsa.
Ihan vain rengastusta silmänpohjasta käyttäen, ei saa liu-uttaa aivojen kautta.
-Näin sä olet halunnut ristiä.
Joo, tää on taas sama parivaljakko kysymyksessä.
Miksi luot ristiäisillä sairaanhoitaja-omaisympäristöjä, pyytääksesi lapselta koko hänen ikänsä pakotettuna, ja painostettuna sukupuolenmäärittelyä, määräämistä, -määrittelyä, koko hänen ikänsä. Jopa vihan, väkivallan, raivon ja vaaran kohteena ,kuten esim. mielenterveys-sairaus.
- Ei luot vain pelkkiä miesnaisia. Ne voivat jollekin poliiseille olla jotain hauskaa, osoittelua ja juttelua, reagoimista trilleri-eleviittomaan, huvittavaa.
Oon määkin saanut vihkiytyä.
Naispappeus-kiista: "Onko tämä oikea?" Kun mulla on sellainen asema ja nimi.
Mitäs mää laitoinkaan?
Mun traumaa, kohdensin kalloa hieman jne, että voin mm. paremmin heijastaa.
Näitä pitää olla ensin tehnyt jonkin.
-Joo, kun niitä on aina monta.
- Ei,et saisi mielestäni aina pyrkiä kauheasti vaikuttamaan enää.
- Eihän hän näe. Sen eläinrääkkäys-eleen ylitse.
-Eikö nyt leikitään tätä poliiisi-hommaa? sanoi Jarkko mennessään yläkertaan, ja en mä saa täällä olla.
-Mitä v''''''a me taas tätä oikeasti leikitään? Kysynkö mä jotain lapsenkasvatuksesta vieläpä... Miten se poikalapsen kasvatus-menikään, ettei se lähiö-näköinen?
- Tiesitkö, että joku on jäänyt lapsettomaksi?
-Sitten täytyy tulla auttamaan.....
Mää oon saattanut mennä yökylään, mä nukun siellä hyvin, kun siellä sadismi-nimi.
Minut on myös aikaisemmin käsketty tähän. Nimenomaan, ehkä v.1987-1988, kun ehkä Sini-poliisi ehkä oli mukana, Hannulta ja niiltä. Sieltä Niuvanniemen vankimielisairaalasta, tämä ei käy toiminnasta.
- Että koko ammatin poisto?
- Että väestönsuojeluko, kokonaan ja hälyttävällä oskilloskoopilla. Muistan aivan selkeästi ja tarkkaan.
- Ei siltä hannulta. Ei se se sama... Oonpahan.
- Vaikka mitä ja mistä yritän saada kiinni, niin se ei tottele, se vain tekee sen, selitti Hannu. Sen verran pitkä mies oli kysymyksessä...
Joo, hallusinaatioita yksipyöräisellä ajajasta yms.
Omaisia.....
Koko-skitsofreniat Spr:ltä ammattilainen
-"Tervemenoa helvettiin sen lapsenkasvatuksen kanssa!"
Tää on taas jotain S.E.;n juttuja.
Voi miksi mää tuollaista tarjoan, kuin self-right-suicide?
Ei kestä silmä edes kuule ajatella väkivallan ja vaarallisuuden tuomia sairaala-mahdollisuuksia.
Ei voisi etovampaa olla.....
Absurdit ominaisuudet korostuvat
Onko sun syöpätrauma-terapia mulla päällä perheestä sittenkin?
-Ei, ei saa, eikä kysyä minulta, ei, ei tosiaan saa. Koskaan, ikinä, milloinkaan
- Kun ne kielet taas pilalla. Mä luen ******* saksaa 4:ttä kurssia.
-Ootko sä taas osoittanut ja vittuilut?
- "Sitten mä tapan kaikki muutkin lääkärit."On joo tuttu.
- Siis miksi ei saa paeta ja pelätä, mennä pois. Sä et saa käyttäytyä kauhean kauhuisesti ja väkivaltaisesti.
- Ei tämä ole nyt kyllä mennyt häävisti. Nämä tällaiset intimii- ja yksityistiedot ovat tulleet osaksi arkea, hahmoterapian kautta, kun olette menneet armeijaan.
-"Jaa, milloinkahan se haluaa herätä?" Doremifasollasido: 1983
-"joo-o mennyt kohtuun takaisin nukkuun." Erittäin voimakkaat raivokohtauksen, surumielisyyden, masennuksen ja ikävän sekä itkuisuuden eleet.
Se oppi vahingossa kuoleen niistä se vauva.
-Savantilla lähtee, anna vaikka joku uusi kiva, erikielinen sana ja innostu opiskelusta itse.
-Äiti ei saa jättää mua yksin taika ja mystiikka, magia käyttöön, jota tehdään käsillä. Poden vasta edellistä kuolema traumaa..... Ja sitten nämä toistuvat paraabelin omaisesti.
- Että sellainen koko-skitsofrenia.
- Niin, eläkkeelle jäämisestä, armeijaan.
-Joo, mää unohdin ja heräsin itse.
Entä silmikot?
Rahaa?Sinde vm-82
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652238- 1981260
- 711078
- 1021031
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig193864Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10807- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730