Vessaan rampataan kuin norsulauma, itse toimitus on äänekästä ja vessaa käydään vetämässä toiseenkin kertaan, kun pökäleet tai ripulit ei vissiin huuhtoudu! Viime yönäkin heräsin pariin otteeseen näihin toimituksiin. Ja aamulla kyseiset juopot sitten ovat täsmälleen yhdeksäksi kaljakaupasta, palaavat sieltä persposkiaan yhteen puristaen ja tuskin ehtivät takkiakaan riisua niin taas perä laulaa. Jos ei laulanut jo matkalla.
Miksi Oulun juopot ulostavat öisin?!
14
334
Vastaukset
- ----------
Oletko huomannut, että joku paskonut Salen lähelle pyörätien varteen ja keltaista lunta joka paikassa. Meinasi ruokahalu mennä kun kävin Oulun baarissa herkuttelemassa.
Sottaset kulkutiet vaikka chilinauta oli hyvää!!! - rööri Roope
Mitäs olet tuommonen rollaattorilla kulkeva paskaläjä pistä vaipat kun lähet kaljaa hakemaan löysät lämmittää mukavasti pakkasessa
- ruokarauha
Mistä tiesit että minulla apuväline?
Kyttäätkö rahojaini.Varo tuttu eläkeläinen katso perääni - sauna timppa
Totta se on,puliukot ripuloi vessassa yöt ja karjuu pöntöllä. Tässä kuva todisteena
http://aijaa.com/UbDvbF- Kylmät kädet
Se Puohitien ampumavälikohtaus oli väärinkäsitys. Kun meikä istuu paskalle, äänet ovat korvia huumaavia, joku hälyttää palokunnan aina, kun kehtaan päästellä kunnolla.
BOT!-BOT-kaBOOOM! - Kylmät kädet
VVO on raha-ahne vuokrayhtiö. Kuvittele, mikä vuokra. Samalla vuokralla saisin saunallisen uuden yksiön, jos olisi luottotiedot kunnossa. Santtu tietää, mistä puhun.
- Kylmät kädet
Meikä menee aina makkariin ja sulkee oven. Pahinta oli patteritarkistukset joskus vuosia sitten. Ei voinut piiloutua mihinkään, koska jopa vessassakin on patteri. Komeroon tai parvekkeelle ei viitsi mennä.
- Lörppäpaska
Promillet laskevat aamuyöstä ja on tuskaa odottaa kunnes kaupat alkaa myymään
klo 9. Juon aina kaiken miten paljon ostankaan.Aamuyöllä sonnin.- Anonyymi
Tuleeko aamuyöllä huliviliä vai pelkkää sontaa?
- Anonyymi
Sellaista se on, sontasepon elämä. Itse rykäisen pian iltasonnat mutta asun omakotitalossa. Ei siis häiritse muita.
- Anonyymi
Tämä kuvailu on niin totta. Pulleat punanaamat astelevat vessaan kuin edesmennyt Ahtisaari ikään eivätkö saa housujaan jaloista kun alkaa hullu ripulin turskuaminen pöntön reunoille. Hihittäen ja Pirkkaa juoden uuteen nousuun....
Asd - Anonyymi
Tapahtuu muuallakin kuin Oulussa. Usein suoli alkaa toimimaan kun sontis menee yöpuulle tai jo nukkuu. En tiedä mistä johtuu mutta itsekin olen usein istunut pöntöllä klo 24-03 välisenä aikana puolen tunnin välein. Toki sitä on edeltänyt vähintään 5 pv kaljan juontia.
- Anonyymi
Sontisten ja muiden heikkojen päivittäiset viihteet jäävät tvn pällistelyyn ,JA TULEVAN KUOLEMAN kiertelyyn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sontisten ja muiden heikkojen päivittäiset viihteet jäävät tvn pällistelyyn ,JA TULEVAN KUOLEMAN kiertelyyn!
JEP,JEP
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517363Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435201HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032846- 1562208
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362115- 241764
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111517Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t31391