siemensyöksy

mirkku._

Kuinka kauan ydyntänne kestää? Mieheni tulee jo minuutissa.

43

1667

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää testoa

      "Satulaas kun nousen kulta ! Minuutissa tuulee multa!!

    • sexymama

      No sehän on vain hyvä asia,koska kamalampaa olisi jos ei laukeaisi.Panet miehen ensin tyydyttämään sut ja sitten vasta annat laueta niin molemmat on tyytyväisiä.Penisrengas auttaa vähän tuohon ongelmaan ja tietty hyvä dildokin kannattaa hankkia:)

    • Kyllä se tyydyttääkin minut ensin mutta haluaisin nauttia kauemmin.

      • Ja taas uudelleen..

        Miehelläni tulee harvoin siemensyöksy. Seisoo vaikka vuorokauden ympäri. Usean tunnin panot ilman laukeamista ihan arkipäivää. Minulla paikat riekaleina vähän väliä. Limakalvot ei näin vaihdevuosissa enää kestä, pissatulehduksen estolääkitys käytössä. Olen 53v, mies60v.
        Vaihtaisin kyllä kanssasi mielelläni...


      • Ja taas uudelleen.. kirjoitti:

        Miehelläni tulee harvoin siemensyöksy. Seisoo vaikka vuorokauden ympäri. Usean tunnin panot ilman laukeamista ihan arkipäivää. Minulla paikat riekaleina vähän väliä. Limakalvot ei näin vaihdevuosissa enää kestä, pissatulehduksen estolääkitys käytössä. Olen 53v, mies60v.
        Vaihtaisin kyllä kanssasi mielelläni...

        Jos kuitenkin ollaan vaihtamatta, itse täytän maaliskuussa 40v ja mies täyttä tänään 48v.


      • Jaksaajaksaajaksaa

        Vitsi, vitsi !! Ei vaihdeta.


      • testaapa

        Toinen kierros kestää yleensä pitempään. Kokeilpa purkauttaa ukkosi aluksi vaikka liukkarin kanssa käsin/suulla. Anna sitten hänen hoidella sinut samalla kun itse lautautuu uudestaan. Sitten vasta siihen aktiin, niin saatta kestää pidempään.


    • ~ m ~

      Itse huippu 15 minuuttia, esileikkeineen / jälkilöylyineen 2-3 tuntia.

    • kyjyjtj

      joku 4-7min luulisin keskimäärin

      • nopeus

        15 sekunttia


    • harvemmin olen aikaa ottanut mutta nuorempana useinkin tuli minuutissa..nyt 45v mittarissa ja harvemmin itse yhdynnässä laukean alle 15min..mutta en tuntikausia jyystä..

    • nuorempana kesti 2-3 minuuttia nyt vanhemmalla iällä 52v kestää jopa 15 minuuttia ennen kuin laukean

    • Herkkä_itsekin

      No mun mieheltä tulee sekunneissa, joskus jopa ennen sisään viemistäkin, eikä muuten ole mikään pikkupoika enää, tosin ei se mua haittaa, mieheni tyydyttää minut nuolemalla, niin monta kertaa kuin vain haluan.

    • VarmaKonsti

      Ympärileikkaus vie herkkyyden, passita ukko leikeltäväksi!

    • Jake22

      Minullakin tulee josku ja kondomin laiton yhteydessä ja muutenkin muutaman työnnön jälkeen yleensä laukean.

    • Män ainakin kestän yleensä niin kauan ku haluan. Tottakai joskus on herkemmällä tuulella. Penisrengas ainakin mulla aiheuttaa sen että tuun todella nopeasti tahtomattani. Aktin aikana ku alkaa tuntuu siltä että tulee kohta ni löysää vähän tahtia ja hetken jälkeen jatkuu "normaalisti". :) orgasmin ajoitan aina siihen et nainen saa samaan aikaan.

    • pruuuts

      Vähemmän esileikkiä, ettei panokset ole jo valmiiksi piipussa, kun pitäisi alkaa hommiin.

    • nieminen100

      2 minuuttia sanoo vaimo kun panee minua nukkuessani,usein 2 varvia

    • 53mmi

      Miehellä ei seiso kun hetken. Seki ongenpiin olen löytänyt ratkaun Kun mieheni on mökillä niin tuon kotiani nuoria poikia millä seisoo kun haluu mun isoja tissjä nuolla. Kyllä saa monta kertaa yössä kovaa kullia eika löysää pikku munaa.

    • dsddsff

      jos sulla mies tulee herkästi niin mites kun nainen ottaa suihin niin lentääkö mälli vielä helpommin vai miten

    • 5-10 min esileikit

    • Salamagordon

      Olen nopeampi. 40 sekunttia.

    • ndfkdfkldflk

      Vaihtelee runsaasti. Vähän alkoholia, useita päivittäisiä laukeamisia, niin saattaa mennä tunti tai kaksikin. Toisinaan viikon erossaolon jälkeen voin tulla hyvin nopeastikin 5-15 min. Se on naiset niin, jotta jos haluatte kestoa lisää, niin aloitatte säännöllisen seksielämän miestenne kanssa. Kyllä vähintään joka toinen päivä pitää saada ammuttua maaliin...

    • poikanen...93

      Minä laukean yleensä jo parin minuutin jälkeen mutta jatkamme sen jälkeen panoa ja menee n. 15min että tulen uudestaan. Olen 21v.

      • Setä52v___

        Ikä vaikuttaa. Noin minäkin nuorempana. Nykyään 30-45 min on normaali sessio. Ja muutaman tunnin kuluttua voi ottaa uusiksi ;)


    • äijä_suomen_turust

      Kuulun siihen ilmeisen harvaan joukkoon jotka pystyy säätelemään omaa laukeamistaan hyvinkin tehokkaasti, jos on kiire niin sitä tullaan vaikka heti mutta silloin kun on se kuuluista koko lauantai ilta aikaa niin sitten voidaan rakastella vaikka tunti tolkulla ja laueta sitten kun vaimo sitä toivoo. Tämä kaikki ahkeran harjoittelun tulosta, ottaakaa miehet muna karvaiseen käteen ja lähtekää kokeilemaan. vedätte aivan viimeisille hetkille ja rauhoitus ja jatkoa rauhassa kunnes taas viimeiseen vetoon ja taas seis. Sitten kun se onnistuu kädellä niin sitten naisen kanssa opettelemaan ;) Ei muuten varmasti pane nainen pahakseen jos ihan asian ottaa puheeksi mitä on miehellä mielessä ja mitä tässä kokeillaan. Mutta jos on oikeasti ongelmaa sillä että laukeaminen tapahtuu liian nopeasti niin ennen kuin on tarkoitus naista lähteä todenteolla tyydyttämään niin löysät pois alta. Pari kolme laukeamista kun ajoittaa sopivasti pitkin iltapäivää niin kyllä illalla pystyy vaikka mihin. Hyvä jos tulee ollenkaan :D

      • Nainens

        Mistä tällasia miehiä löytää :O !!
        Ohhh...


      • Anonyymi
        Nainens kirjoitti:

        Mistä tällasia miehiä löytää :O !!
        Ohhh...

        Tässä toinen. Mutta se on vaatinut tuhansia kuivaharjoituksia ja kaikki naisethan ei niitä hyväksy joten sitä saa mitä tilaa. Tosiaan yleensä kestän niin pitkään kuin tarpeen mutta joskus vaimoni haluaa antaa minulle nopean orgasmin vaikka ei itse lukeakaan ja silloin voi mennä nopeimmillaan vain kymmeniä sekunteja jos olen herännyr sopivasti kiimaisena.


    • varmaan toi 15-30 min yleensä.tosin joskus pikaset pystypanot kiinnijäämisen pelossa niin aika lyhenee huomattavasti.

    • uusinta

      sellasen 15-30min kesto ja joskus otetaan uusinta ilmankauroja

    • äkkiääkkiä

      Minulta tulee jos ennenkuin vaimo ehtii kammariin.

    • reetukalle

      Kyllä oli taas hurjia valheita, otapa sekkari kato mitä viisarit näyttää

    • ToimistonSirkka

      Meillä on mieheni kanssa monenlaista seksiä, joskus sitä nopeampaa pikaseksiä ja joskus koko yön ja seuraavan aamunkin kestävää rakastelua jossa vain hetkittäin nukahdetaan. Nykyinen mieheni on kyllä vähän liiankin kestävä seksin suhteen ja joskus käy niin että olemme molemmat jo niin väsyneitä että lopetamme seksin ennen kuin mies edes laukeaa. Aiemmissa suhteissa minulla on aina ollut miehiä jotka tulevat melko nopeasti mutta jaksavat sitten 2-3 kertaakin, mutta nykyisen kanssa taitaa olla lähes aina niin että mies joko ei tule lainkaan sillä kertaa tai sitten hän tulee kerran eikä jaksa enää toista kertaa kuin joskus 1-2h kuluttua. Mutta en valita, seksielämämme on ainakin oman kokemukseni perusteella edelleen erittäin hyvää vaikka jo 7 vuotta olemme yhdessä olleet, joskus vain tuo miehen pitkäkestoisuus ja laukeamattomuus vähän ärsyttää ja alkuun siitä tuli jopa sellainen olo etten naisena ole tarpeeksi hyvä kun mies ei lauennutkaan.

    • arvoiisakki

      Joopa joo ,kun vain pääsis maaliin mutta matka on liian pitkä. Hakkaan kuin korppi kalasäkkiä mutta kun ei niin ei. Muija kiljuu alla voi luoja voi luoja. Ei jaksa kuin 1,5h sitten on niin loppu et kellahtaa selälleen ja nukahtaa mällit pusseissa.

      • Muikkeli27

        Mites saako sinut imemällä maaliin? Vai vain tulet jos itse runkkaat?


    • Xetor

      Jos on tarpeeksi kiihottunut, äkkiä terve mies laukeaa...Toisella varvilla sitten nautitaan pitempään:)

    • Make50uudeltamaalt

      Jos mie oon kovissa haluissa el kansanom paineissa saatan tulla tos nopeest,parhaimmilaan oon laukennu naisen pimperroon 20 sekunnisa.Mutta jos saman yönä naitaan toisen kerran nin saanki höylätä jo tovin,ainakin pari minuuttia.Kolmas kerta menee jos 5 minuuttiin kosk kassit on ihan tyhjät eikä eturauhanenkha kerkii niin nopiaan nestettä tuottammaa.Neljättä laukemis kertaa en ees kykenis.

    • KovaKolli

      Mulla on kanssa sellainen kolmen minuutin muna, enkä ole siitä ylpeä, mutta en asialle mitään mahda. Jos laitan kondomin kestän sen 5 - 6 minuuttia, muttta kun otan puolipulloa väkevää alkoholia kestän sellaiset 45 - 60 minuuttia melko helpostikkin, mutta siitä vaimo ei tykkää. Meillä suurin ongelma taas on vaimon haluttomuus seksiin. Itse naisin vaikka kaksi jopa kolmekin kertaa vuorokaudessa, mutta kun ei. Enempää ei viiskymppinen ukko jaksaisikaan, mutta vaimolta ei "piparia" heru kuin pari kertaa kuukaudessa, ja se on vähän. Luojan kiitos minulla on yksi ihana työkaveri joka silloin tällöin auttaa asiassa.

    • kovakulli

      kyl se harjoottelemalla oppii pitään rojut torves,et ei ennenaikojaan ruikkaa..nyt se on oppinu pitään noin puoltunnista puoleentoista tuntiin.

    • Anonyymi

      5 minuuttia kaikkine puheineen.Nosto pisto ja ravistus,mitäs sitä kauempaa hinkkaamaan.

    • Anonyymi

      20 minsaa niin lähtee nalli..

    • Anonyymi

      15 vuoteen en ole siemensyöksyä saanut, mulkku seisoo jämäkästi, mutta sperma ei purkaudu. En viitsi edes vedellä käteen, koska sekään ei auta saamaan siemensyöksyä. Vaimo ei oikein tykkää kun pimppa kuivuu pelkällä jyystöllä, hänenkään mehut ei riitä liukastamaan sitä jatkuvaa polkemista. Kielihommilla olen naistani hyvänä pitänyt.

    • Anonyymi

      Nuoresta alkaen kesto tunti viistoista-puoltoista tuntia .Naisten mielestä sopiva .

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe