YSTÄVÄ TEKI KOULUVUODESTA HELVETIN

*MyDeaR*

Joo, eli tää tapahtui noin puol vuotta sitten. Mulla oli ns. paras ystävä jolle kerroin aina kaiken. Olimme hyviä ystäviä ainakin 2 vuotta kunnes se alkoi. Bestikseni alkoi tulla mustasukkaiseksi muille kavereilleni ja halusi omia minut. Hän kertoi kavereilleni kaikkea pahaa minusta, mitä minä heistä oli(si)n puhunut... Minulle hän alkoi ilkeillä, esim. nolaamalla koko luokalle, sotkemalla minun ja poikaystävieni välit, kertomalla salaisuuksiani ja puhumalla paskaa... mun bestis, oli mein luokan nuorin ja siksi opettajat pitivät häntä lellikkinä ja kilttinä tyttönä... oikeasti hän vain kieroili muille... muut kaverini ja minä aloimme huomaamaan asian ja päätin pistää välit poikki häneen... tekstiviestillä. Seuraavana päivänä
koulussa jouduin opettajan kuulusteltavaksi, miksi? sitä en vielä tiennyt mutta sitten minulle ilmeni että tämän bestikseni äiti oli soittanut koululle että MINÄ kiusaan bestistäni. Ja oikeasti asiahan ei niin ollut... olin kuitenkin niin hämilläni, etten tätä voinut kertoa mikä on tosi... jouduin kuulusteluihin koko ajan, kun nyt ex-bestikseni äiti juoruili kaiketi opettajille, kaikkea mikä ei ollut totta. Opettajat alkoivat painostaa minua pyytämään ex-bestikseltäni anteeksi, ja unohtamaan asian.. se ei vaan niin käynyt... Nyt, mulla ei edelleenkään oo enää paljon kavereita, kiitos ex-bestikseni. Toki minulla kavereita on, mutta ei läheskään niin paljoin kuin sillon... Mä toivon ettei kenellekkään käy samalla tavalla, tai kukaan ei itse ryhdy tuollaiseksi "epä-ystäväksi" sillä se ei tunnu mukavalta kenestäkään....

8

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti tyttö

      Ompas tosi kiva ystävä ollut sulla.

      Sinuna kyllä oikaisisin asioita kaikille, opettajille, ex-bestiksen äidille ja muillekin tyypeille. Muuten ne aikuiset jää siihen luuloon, että ex-bestiksesi oli oikeassa. Eihän se niin saa mennä!

      En nyt osaa sanoa,miten se kannattaisi tehdä. Puhumalla suoraan varmaan ja kertomalla miten pahalle tuntuu, kun valehtelijaa uskotaan.

      • meea

        Samaa mieltä kuin edellinen. Parasta, että kerrot kaikille´, miten asiat oikeasti ovat.

        Vaikka sinusta aluksi tuntuisi, että ei sinua uskota, niin muista, että valheilla on lyhyet jäljet...


      • *data*

        ei olis uskonu et tollastki sattuu. (anna sen olla omis oloissaa ni se tulee yksinäiseks ilman ystäviä).


    • Kohtalotoveri

      Mulle nimittäin kävi 6 luokalla aivan samoin kuin sulle.Sen jälkeen en ole luottanut kunnolla kehenkään,vaikka tapauksesta on kulunut jo 4 vuotta...

    • Pärä

      "kieltäydyn vastaamasta mitenkään tähän syytökseen, sillä se on täysin perätön, eikä teillä taida olla minkäänlaisia pitäviä todisteita minua vastaan. Tiedän oikeuteni ja vaadin saada soittaa asianajajalleni." Olisit vielä pyytänyt niitä muita luokkalaisia todistamaan, että se onkin tämä bestiksesi, joka ongelmia aiheuttaa. Sen jälkeen olisit vielä haastanut koulun oikeuteen kunnianloukkauksesta ja perättömästä syytteestä.

      Tällaisista tapauksista selviää aika helposti jos miettii tarkkaan miten etenee :-)

    • Lepakko

      Mullekkin on käyny samallailla viidennellä luokalla ja jatkui kuudennelle jolloin mulla ei ollut enää yhtään ystävää/kaveria. Kesälomalla me muutettiin ja vaihdoin koulua enkä mennyt samaan kouluun kuin muut vanhat luokkalaiseni. Se oli helpotus. pystyin aloittamaan alusta uudella tavalla.En luota enää keheenkään täydellisesti, mutta ystäviä olen saanut. (Olen nyt siis ysillä.)

    • Olisikohan tuolla ystävälläsi jonkinlainen persoonallisuushäiriö?!

    • hemi

      sääliks käy,toi on just tollast VITTUILUU! siis tollanen kiusaaminen on ihan perseest sama kävi mullakin mut lähin vaa koulust pois ja en menny sinne enkä kotiinkaan ja ku vanhemmat soitteli ni sanoin et,vittu mä en mee sinne kouluu jos ei se kusipää tuu järkiinsä!!!!jäin yöks metsää nukkumaa et vanhemmat usko et mä olin tosissaa ja kyllä toimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe