Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee?
Onko siitä haittaa?
Vetovoima
30
490
Vastaukset 30
- Anonyymi00001UUSI
En todellakaan enää tiedä...
- Anonyymi00004UUSI
Miksi et tiedä?
- Anonyymi00015UUSI
No en mäkään sit enää tiedä 😡
- Anonyymi00002UUSI
Mä haluan olla sen naisen kanssa lopun elämääni. Sillai se ilmenee.
- Anonyymi00003UUSI
On haittaa. Minulla ei ole kovin vahva psyyke niin olisi itse kertonut mikä oli tarkoitus
- Anonyymi00005UUSI
On suuri vetovoima ainakin minun mielestä
- Anonyymi00006UUSI
Onko mies sinun mielestä?
- Anonyymi00007UUSI
On. Ilmenee voimakkaana vetovoimana. Osasyynä kyllä hänen erottisuus, ei voi vastustaa hottista joka tunteeni tietää...!❤️🔥
- Anonyymi00009UUSI
Keskinäinen vetovoima ilmenee parhaiten siten, että katseet hakeutuu koko ajan toisiin. Lisäksi normaalin keskustelun aloittaminen on vaikeaa, kun keskinäinen jännite on niin korkea.
Miehistä olen yleisesti huomannut, että heillä on tapana hakeutua läheisyyteen vaikka vaan seisoskelemaan, jos eivät muuta tee. Lisäksi yrittävät koskea mahdollisimman paljon jollakin verukkeella.
Yleinen hermostuneisuus, kun toinen on läsnä, on myös yksi vetovoiman merkki.- Anonyymi00022UUSI
Ohi. Ei siis tykkää minusta. Sivu
- Anonyymi00010UUSI
Sillä sähköllä voisi ladata auton vaikka.
- Anonyymi00011UUSI
Ilmenee kaukoenergiana ja siitä että meille oltiin kateellisia, aihutettettais kateutta ympäristössä. m-n
- Anonyymi00012UUSI
Palstalla ilmenee jumitusta kuin vanhassa LP levyssä, joka junnaa paikoillaan.
- Anonyymi00013UUSI
Oliko kommenttisi veetuilua aloitukseen vai tarkoititko että vetovoima ilmenee palstalle jumittumisena?
- Anonyymi00014UUSI
Jotain kummallista ainakin on jäljellä.
- Anonyymi00016UUSI
Vetovoimaa, sähköä ja jännitystä on vaikka kuinka, tunnelma on tosi latautunut kun ollaan kaksin ja halutaan olla lähekkäin, vaikka se ei niin suotavaa ehkä olekaan. Yritetään käyttäytyä asiallisesti mutta aina lopulta tilanne meinaa lähteä käsistä kun menee käsikopeloksi tai kielletyksi tunteiden ilmaisuiksi yms. Ja sitten on jomman kumman aina poistuttava paikalta jotta ei tulisi mitään jälkiseuraamuksia... Olen miettinyt että varmasti muut ihmiset ympärillä aistii meidän välisen vetovoiman, vaikka yritämmekin sen salata.
- Anonyymi00017UUSI
On ainakin minun puoleltani. Voisi olla noloa kyllä joissain tilanteissa..
- Anonyymi00018UUSI
Voisi vaikka ottaa suihin. Eli on vetovoimaa jos hän myös tuntee saman. Eräs seksikäs nainen kyseessä.
- Anonyymi00019UUSI
Ehkä. En oikein tiedä, mitä tää on. Pitänee tutkia asiaa.
- Anonyymi00020UUSI
Voi olla ihan vaan ilmavaivojakin.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voi olla ihan vaan ilmavaivojakin.
😂 Ahaa. No sithän tää on ratkaistu.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
😂 Ahaa. No sithän tää on ratkaistu.
Kiva, että saatoin olla avuksi 🤣
- Anonyymi00023UUSI
On. Menee kieli solmuun, haluaisin halailla. En ole koskaan halunnut ketään yhtä paljon.🥺
N->M- Anonyymi00024UUSI
Pus puss.
- Anonyymi00027UUSI
Onko mahdollista halailla?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko mahdollista halailla?
Kyllä olisi
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä olisi
Eli olette lähietäisyydellä usein?
- Anonyymi00025UUSI
Ei ole haittaa, se on hienointa mitä kahden ihmisen välillä voi olla.
https://www.youtube.com/watch?v=4JQT2_xBYxw&list=RD4JQT2_xBYxw&start_radio=1 - Anonyymi00030UUSI
Ei todellakaan haittaa. Saa tuntemaan elävämmältä kuin aikoihin.
- Anonyymi00031UUSI
sitähän se parhaimmillaan on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711144
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan77894Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli76865Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti386801En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 62770
- 67737
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10708Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35662Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16550