Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee?
Onko siitä haittaa?
Vetovoima
60
1163
Vastaukset 60
- Anonyymi00001
En todellakaan enää tiedä...
- Anonyymi00004
Miksi et tiedä?
- Anonyymi00015
No en mäkään sit enää tiedä 😡
- Anonyymi00002
Mä haluan olla sen naisen kanssa lopun elämääni. Sillai se ilmenee.
- Anonyymi00003
On haittaa. Minulla ei ole kovin vahva psyyke niin olisi itse kertonut mikä oli tarkoitus
- Anonyymi00005
On suuri vetovoima ainakin minun mielestä
- Anonyymi00006
Onko mies sinun mielestä?
- Anonyymi00007
On. Ilmenee voimakkaana vetovoimana. Osasyynä kyllä hänen erottisuus, ei voi vastustaa hottista joka tunteeni tietää...!❤️🔥
- Anonyymi00009
Keskinäinen vetovoima ilmenee parhaiten siten, että katseet hakeutuu koko ajan toisiin. Lisäksi normaalin keskustelun aloittaminen on vaikeaa, kun keskinäinen jännite on niin korkea.
Miehistä olen yleisesti huomannut, että heillä on tapana hakeutua läheisyyteen vaikka vaan seisoskelemaan, jos eivät muuta tee. Lisäksi yrittävät koskea mahdollisimman paljon jollakin verukkeella.
Yleinen hermostuneisuus, kun toinen on läsnä, on myös yksi vetovoiman merkki.- Anonyymi00022
Ohi. Ei siis tykkää minusta. Sivu
- Anonyymi00038
Tämä kyllä kuulostaa tutulta. Olen aina välillä miettinyt, että oliko hän (mies) kiinnostunut minusta, kuten minä hänestä, vai kuvittelinko vain.
- Anonyymi00048
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ohi. Ei siis tykkää minusta. Sivu
Ei välttämättä. Ei mua miehenä hermostuta keskustelu ihastukseni kanssa... Oikeastaan päinvastoin... Keskustelut tuppaa venymään kun kumpikaan ei tunnu haluavan viimeistä sanaa 🙂
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ei välttämättä. Ei mua miehenä hermostuta keskustelu ihastukseni kanssa... Oikeastaan päinvastoin... Keskustelut tuppaa venymään kun kumpikaan ei tunnu haluavan viimeistä sanaa 🙂
Näin😂
- Anonyymi00063
Anonyymi00049 kirjoitti:
Näin😂
Ihan luonnollista pitkittää keskustelua puoleensa vetävän henkilön kanssa. Ei sen kummempaa 😁
- Anonyymi00010
Sillä sähköllä voisi ladata auton vaikka.
- Anonyymi00011
Ilmenee kaukoenergiana ja siitä että meille oltiin kateellisia, aihutettettais kateutta ympäristössä. m-n
- Anonyymi00012
Palstalla ilmenee jumitusta kuin vanhassa LP levyssä, joka junnaa paikoillaan.
- Anonyymi00013
Oliko kommenttisi veetuilua aloitukseen vai tarkoititko että vetovoima ilmenee palstalle jumittumisena?
- Anonyymi00014
Jotain kummallista ainakin on jäljellä.
- Anonyymi00016
Vetovoimaa, sähköä ja jännitystä on vaikka kuinka, tunnelma on tosi latautunut kun ollaan kaksin ja halutaan olla lähekkäin, vaikka se ei niin suotavaa ehkä olekaan. Yritetään käyttäytyä asiallisesti mutta aina lopulta tilanne meinaa lähteä käsistä kun menee käsikopeloksi tai kielletyksi tunteiden ilmaisuiksi yms. Ja sitten on jomman kumman aina poistuttava paikalta jotta ei tulisi mitään jälkiseuraamuksia... Olen miettinyt että varmasti muut ihmiset ympärillä aistii meidän välisen vetovoiman, vaikka yritämmekin sen salata.
- Anonyymi00017
On ainakin minun puoleltani. Voisi olla noloa kyllä joissain tilanteissa..
- Anonyymi00019
Ehkä. En oikein tiedä, mitä tää on. Pitänee tutkia asiaa.
- Anonyymi00020
Voi olla ihan vaan ilmavaivojakin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
😂 Ahaa. No sithän tää on ratkaistu.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
😂 Ahaa. No sithän tää on ratkaistu.
Kiva, että saatoin olla avuksi 🤣
- Anonyymi00065
Anonyymi00020 kirjoitti:
No johan tuli mojova aivopieru🤔
- Anonyymi00023
On. Menee kieli solmuun, haluaisin halailla. En ole koskaan halunnut ketään yhtä paljon.🥺
N->M- Anonyymi00024
Pus puss.
- Anonyymi00027
Onko mahdollista halailla?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko mahdollista halailla?
Kyllä olisi
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä olisi
Eli olette lähietäisyydellä usein?
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eli olette lähietäisyydellä usein?
Kyllä
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kyllä
Vaikuttaako hän varautuneelta seurassasi?
- Anonyymi00025
Ei ole haittaa, se on hienointa mitä kahden ihmisen välillä voi olla.
https://www.youtube.com/watch?v=4JQT2_xBYxw&list=RD4JQT2_xBYxw&start_radio=1 - Anonyymi00030
Ei todellakaan haittaa. Saa tuntemaan elävämmältä kuin aikoihin.
- Anonyymi00031
sitähän se parhaimmillaan on.
- Anonyymi00032
Hän ainakin on erittäin vetovoimainen. Vaikea oli silloinkin kun oltiin tekemisissä, teki mieli koko ajan...!
- Anonyymi00034
Monta vuotta jo sama...
- Anonyymi00033
koen että on, kipinät lentää ja magneetit vetää puoleensa älyttömästi...
ainaki itellä näin.. ja aina missä näen hänet, näen vain hänet...
estäähän se vähän keskustelua kun tuntee näitä tunteita samalla
J<3L - Anonyymi00035
https://youtu.be/HUDGAvEX3fM
Ei oo että pitää pitää pää kylymänä - Anonyymi00039
Alkuun oli kovastikin🔥
Enää ei ole, avoimuuden puute esti läheisyyden syvenemisen… Häntä on hankala rakastaa kun on niin sulkeutunut ja huomasin että en oikein halua enää fyysisestikään sitten lähelle.- Anonyymi00040
Jep, olen liian sulkeutunut. Anna vaan olla…
- Anonyymi00041
Sama minun kohdallani.
Naiselta - Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jep, olen liian sulkeutunut. Anna vaan olla…
Niin teinkin.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Niin teinkin.
Aika pöljältä kuulostat jos luulet juuri kyseisen henkilön olevan se, jolle tuossa vastailet.
- Anonyymi00044
Mitä horinaa rakkaudesta? Ymmärrätkö edes koko sanaa? Pura jonnekin muualle katkeruuttasi. Tämä on ikävöintiä varten tämä palsta.
- Anonyymi00056
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sama minun kohdallani.
NaiseltaNiin munkin kohdalla, jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin anti olla. -naiselta
- Anonyymi00045
On mun Toyotassa vetovoimaa..
- Anonyymi00046
katurakki
- Anonyymi00047
No entä kuskissa? ;)
- Anonyymi00051
Sitä on ollut joskus mahdoton kieltää, sen on vallannut mielen ja saanut tekemään jotain mitä ei uskaltaisi koettaa toisessa todellisuudessa. Haitta vaikutus on onneksi jäänyt vähäiseksi, tai luonto on sulattanut meidät ymmärtäväisiksi. ❤️ 🩷 💛 💚 💜 🤎 🖤 🩶 🤍
https://www.youtube.com/watch?v=MSEgZlfu3JA&list=RDbjMd8j_ur2Q&index=9 - Anonyymi00052
aika monestahan mulla syttyy tuo alapää mutta ei se mieli enää kaikkien mukaan lähe
- Anonyymi00053
tolla on vähä oma elämänsä ollu aena
- Anonyymi00054
Aivan järjetön. On haittaa, vaikeuttaa järjenkäyttöä ja keskittymistä.
- Anonyymi00055
Näin on. Mies on todella karismaattinen, että vaikea keskittyä.
- Anonyymi00057
Tekisi mieli halia aina kun näkee.
- Anonyymi00060
Samoin
- Anonyymi00064
No koitappa joskus? Sillähän se selviää 😁
- Anonyymi00061
Mitä on vetovoima helpoin tapa testata koukku kiinni seinään jossa kiinni köysi jonka välissä on vaaka si ei kun vetämään köydestä monenko kilon voimalla jaksaa vetää mitä on painovoima kysymyksenä paljonko vaaka näyttää kun siihen käy
- Anonyymi00062
OOJ
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402586
- 551072
- 66921
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53867Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227783T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin11710Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61691- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81617- 65613