Käytössä W7 Ultimate ja käyttäjiä kaksi: Admin ja tavallinen.
Mitenköhän käynnistyksestä saisi pois kyselyn, kumpana haluaa mennä sisälle?
Haluisin niin, että normaalisti käynnistyessä "tavallinen käyttäjä" menisi automaattisesti sisälle, mutta tarvittaessa pitäisi tietenkin päästä myös Adminin puolelle.
Käyttäjäkysely pois!
Kuis tehään?
3
83
Vastaukset
- vaihtamalla paranee
Vaihda Windows 8.1:een, siinä onnistuu tuo todella helposti.
- Vaihtamalla pahenee
Tietysti voit neuvoa myös miten se tehdään, on mullanimittäin myös 8.1 tuossa rinnalla.
Siinä en saa salasanakyselyä edes pois tavalliselta käyttäjältä. Lisäksi ensin annetaan vaihtoehdoksi vain Admin, pitää paina sen vieressä olevaa nuolta että saa toisenkin käyttäjävaihtoehdon.
Eli vielä enemmän vaivaa on kasiin kirjautumisessa.
sellainen komento hakuun kuin netplwiz
Sillä voit säätää kirjautumaan automaattisesti johonkin tunnukselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348