Onkos tuossa mitään järkeä, että Windows asettaa automaattisesti pagefilen saman kokoiseksi kuin koneessa on muistia asennettuna.
Mulla on 16 Gt muistia ja silti Windows haluaisi toiset 16 Gt virtuaalimuistiksi.
Kannattaako pienentää vai antaa olla vaan?
Virtual Memory ja sen tarpeellisuus
Kiinnostaisi tietää
3
91
Vastaukset
- 678678687687
Minä pienentäsin. Koneessani on 16GB keskusmuistia ja sivutustiedoston olen määrittänyt kiinteästi 1GB kokoiseksi.
- -----
Eipä taida hibernointi toimia sitten.
- Kiinnostaisi tietää
Sekin kyllä tuli mieleen, että onko tuosta toisaalta haittaakaan, sillä ei kai Windows muistia levylle kirjoita jos oikeatakin muistia on riittävästi vapaana.
Näkeekö muuten mistään, jos windows alkaa swappaamaan (mekaanisella levyllähän sen usein kuuli, mutta SSD:llä ei)?
Haitta tietysti on se, että viehän se pagefile levytilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929