Pihille miehelle sopiva eli minulle! Pitääkö tuotta jollain tuommoinen ?
Hyundai i10 crdi ? Milloinkahan tulee vai tuleeko?
2
66
Vastaukset
- ZAZ-xxx
Bensan ja dieselpolttoaineen hintaero on nyt niin pieni, että tuskin moisille kääpiöauto-dieseleille on kysyntää. Ei kukaan jaksa ajaa i10:llä niin suuria määriä vuodessa, että ostos olisi järkevä.
- pihi 180cm 90kg mies
Bensakoneella ei tee mitään ei yhtään mitään olen sen koeajanut. Diesilllä i20 1,1crdi olen ajellut ja se on hyvä kone. Ainoa miinus on ettei vedä puhtaasti jyrisemättä esim 1500rpm vaan kierrokset on oltava 1800rpm ja yli kiertää kuitenkin herkästi ja mölisemättä tappiin asti.
Ostain i10 crdi koneisen . Pitääpä alkaa etsiskellä tuojaa ulkomailta. Toiset haaveilee urheiluautoista ja minä toteutan haaveeni :-)
Ei se i10 ole mikään ajoihme auo mutt apidän miniatyyri koneista ja niiden käyttömaksut on minimaalisia. Mpssäni on enemmän iskutilavuutta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898