APUA! ONGELMIA EBAYN KANSSA

mellimoi

Ostin ebaysta 18 eurolla tuotteen ja sitä ei kuulunut. Myyjä lähetti sähköpostia että oli palauttanut rahat paypall tilille. Mutta ongelma on siinä että minulla ei ole ollut ikinä paypall tiliä koska olen maksaessani ebaysta laittanut suoraan kortissa olevan numeron. Jotkut viisaammat auttakaa! Missä rahani on

3

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppirahat 18 euroa

Mihinkähän olet siellä ebayssa laittanut kortin numeron? Tietääkseni siellä ei jaella kortin tietoja maksaessa, vaan maksut tehdään joko paypalin kautta tai perinteisenä tilisiirtona, juuri sen turvallisuuden takia. Erittäin riskialtista mennä syöttelemään mitään kortin tietoja. Kuulostaa siltä että rahat meni, ja saattaa jonkun ajan päästä mennä lisää, jos korttisi tiedot on menneet johonkin epämääräiseen paikkaan.

• teetnäin

Kirjaudut ebayhin ja etsit sieltä "Purchase history" ja ostamasi tavaran kohdalta valikosta "I did not receive it" niin sitä kautta voi laittaa ebay:lle tiedon että et ole saanut tilaustasi. Ebay sitten arvioi molempien osapuolten näkemyksen tuosta, mutta ainakin itse olen aina saanut rahani takaisin jos tilattua tavaraa ei ole tullut. Varsinkaan jos tilauksessa ei ole minkäänlaista postiseurantaa niin melkein automaattisesti Ebay päättää jutun ostajan hyväksi. Ei tarvi olla Paypal-tiliä vaan myös luottokortilla ostaessa pystyy tuon tekemään, että vaatii rahojaan takaisin.

Tuossa ohjeita englanniksi:
      http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-guarantee.html

• koijari1

huijareilla on rahasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      112
      5180
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      131
      2834
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2527
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2255
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      442
      2233
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      178
      1687
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      116
      1359
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1192
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      996
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      82
      950
    Aihe