Tarina meistä

Ikävää_

Tarina siitä, mitä ei koskaan ollut. Sitä ei koskaan tullut. Haaveet ja unelmat katosivat. Ne kaikki haavekuvat, joita näin ja joita ajattelin. Ei tulevaisuutta. Ei koskaan mitään yhteistä. Vain kaksi tuntematonta. Lopputuloksena ei mitään. Surullinen tarina. On turhaa edes enää kysyä, olisiko meistä tullut mitään tai mitä toisillemme merkitsimme. Ei sillä ole enää mitään väliä, niin julmaa kuin se onkin.

26

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tarkoituskin

      On väliä. Aina oppii jotain. Opit ymmärtämään muita, itseäsi.

      • ei suinpäin koskaaenää

        Tai pahempaa.Toisen joka on ihmishirviö jota kannattikin väistää.


    • Rakkautta :((
    • Tunnistan

      Surullinen tarina..

    • aivot hukassa

      Mahdottomasta ei voi tulla mahdollista.

      Senhän sanoo järkikin.

    • Ikävää_

      Se on kuin tipahtaisi pilvistä asvaltille. Kova tiputus, takaisin pimeään ja tylsään arkeen. Se, mitä luulit rakkaudeksi olikin vain jotain mielenvikaisuutta ja turhaa. Ei se voinut olla mahdollista. Siksi sitä ei koskaan syntynyt. Ei ollut mitään.

      • äläPakene

        Jos toivot ja uskot, että jotain voisi tulla olemaan hänen kanssaan, niin miksi kirjotat tänne etkä toimi? Jos rakastaa ja haluaa toisen kanssa tulevaisuuden tekee kaikkensa sen eteen.


      • KelasinNäin
        äläPakene kirjoitti:

        Jos toivot ja uskot, että jotain voisi tulla olemaan hänen kanssaan, niin miksi kirjotat tänne etkä toimi? Jos rakastaa ja haluaa toisen kanssa tulevaisuuden tekee kaikkensa sen eteen.

        Minä tekisin mutta hän ei halua ja on kadottanut tunteensa. Silloin ei ole mitään tehtävissä.


      • kunhankys
        äläPakene kirjoitti:

        Jos toivot ja uskot, että jotain voisi tulla olemaan hänen kanssaan, niin miksi kirjotat tänne etkä toimi? Jos rakastaa ja haluaa toisen kanssa tulevaisuuden tekee kaikkensa sen eteen.

        mitä sinä teet täällä? annat nerokkaita neuvoja sanasta sanaan samoja ajasta iäisyyteen? teetkö ite mitään vai ootko automaatti joka kyllä osaa neuvoo muita mutta ei tehä ite mitään?


      • komppaan

        komppaan.


    • Aika unohtaa

      Tiedän tunteen.

      Tosin itseäni on helpottanut se jos olen olosuhteet huomioon ottaen pyrkinyt tekemään asioille jotakin.

      Toisaalta jotkut asiat menevät ohi ennen kuin niihin ehtii reagoida ja jälkikäteen miettii että oliskohan siitä voinut tulla jotain.

      Mutta joo, kyllä tuo illuusioiden häviäminen voi olla toisinaan rankkaa kun tajuaa että sitä on haihatellut kaikenlaista ja kun mitään ei olekkaan.

    • jokuvann

      Kauanko kesti että haavet katosivat?

    • palkan maksun aika

      Paha saa aina palkkansa. Niin niittää, kuin kylvää.

      onneksi löytyy ihana kylväjä, jota odotan niin kauan kuin on tarpeen. Olen jo kypsää kauraa.

      • bonukset päälle

        ;D mukava tietää tämä. Ei sen, niin minäkin.


    • minä en halua

      kuulua sinun kuvailemaan tarinaan.Minun tarinassa on vielä onnellinen loppu,niin ainakin haluan vielä uskoa ja toivoa!

      • plusplusplus

        Nyt plussaisin jos voisi.

        Siinä korvaava


    • Osaksi noin,

      mutta ei ne haaveet ja toiveet ole minnekkään kadonneet, ne on vain saaneet uuden kohteen ja toiveen paremmasta tulevaisuudesta.

    • Kaukana kotoa

      Tää on surullinen tarina mun ystävästäin, nimeltään Gabriel. Tähdetkin ovat nyt eksyksissä, mutta kuitenkin haaveilen. Rakkaus ei unohdu, ei sammu.

      • nyt heti.

        käy lukemassa sähköpostisi.


    • Katkera totuus
    • epätuttu

      Joskus käy noin. Omasta tarinasta en tiedä. Kuulosti tutulle.

    • sillävissiin

      Vittuilu tuntuu olevan joillekin ihmisille elämän päätarkoitus.

      • kentiesmahdollisesti

        Jos alkaa jutut täällä vituttaa, niin olis ehkä pienen realitycheckin paikka.


      • tuntuusiltä

        Tää on kuin jotain psykologista sodankäyntiä. Näistä ei kannata olla moksiskaan.


      • kentiesmahdollisesti
        tuntuusiltä kirjoitti:

        Tää on kuin jotain psykologista sodankäyntiä. Näistä ei kannata olla moksiskaan.

        Totta. Vähemmän palstaa enemmän irl ois hyvä. Täällä alkaa näkee asioita mitä ei ole olemassa.


    • olenjohyväksynyt

      Sama tarina on myös minun ja hänen. Hieman traaginen, mutta jos ei niin sitten ei. Kylmä totuus on se, että kun tähän mennessä ei ole asia edennyt, miksi etenisi jatkossakaan. Surullista, mutta pitää vain hyväksyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe