Trustbuddy ja perintä

törppö kun olen

hei! eli kysyisin onko kenelläkään kokemusta trustbuddyn perinnästä? mikä on perintätoimistona ja onko mahdollista tehdä maksusuunnitelmia? Entä kuinka nopeasti ilmoittavat häiriömerkinnän asiakastietorekisteriin? kiitos asiallisita vastauksista

11

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RustPytty

      Trustbuddystä on tälläkin palstalla satoja juttuja . Johtopäätös = jätä vaikka muut maksamatta mutta ton roistolafkan maksujen maksamatta jättäminen käy todella kalliiksi ! Ensin tulee kaikki pidennysmaksut , sopimussakot, päättämismaksut ym ym ym ja sitten vasta perintään

    • helpinghand2

      Trustbuddyn perintätoimistona toimii OK-Perintä Oy, josta ainakin itse sain pitkäaikaisen ja edullisen ( 20e) maksusuunnitelman. Lähettävät ensin huomautuslaskun OK Perinnästä, jonka jälkeen siirtävät varsinaiseen perintään.

      • minälin

        Paljonko oli velkaa?


      • Helpinghand2

        600€


    • 14*8

      Perintäyhtiö on VK-Credit. Maksusuunnitelman pystyy sopimaan, ja olen pitänyt yhden maksuvapaan kuukaudenkin välissä. Sain velan yhteensä kahdeksaan erään.

      Jos yrittävät periä lainan päättämiskuluja 75€/laina, lähetä sähköpostia aluehallintavirastolle, ja pyydä perintäyhtiötä poistamaan ne.

      • 14*8

        Tämä siis toukokuussa 2014


      • mimosac

        Paljonko oli velkaa Trustbuddylta?


      • 14kertaa8

        Vähän myöhässä vastaan. Velkaa oli 6*100€ vippi. Eli melkein 1000€ kuluineen


      • notrust

        Eli miten pääsit perintään? Olen nyt maksanut pidentämismaksuja kai neljä kertaa ja ajettelen että olisi helpompaa jos homma siirytis perintään. Miten nopeasti Trustbuddy laittoi perintään ja tuliko päälle noita pidennysmaksuja useita. Ne kuulemma myös lisäävät jotain lopetusmaksua. Nämä taitaa olla laittomia.


      • luotakamuun

        No katsos kun tuo on vertaislainapalvelu ja mikään laki ei sitä säätele ! Saavat mielestään periä mitä tahtovat kuluja niin paljon kun haluavat. Tämä on se pointti mikä pitäisi tajuta ennen kuin edes lainaa näistä paikoista mitään .

        Oikeassa elämässä pidentämis ja päättämismaksut on laittomia ja sitten kun velka menee käräjille, ne saa poistettua siellä . Tästähän oli mediassakin juttuja kuinka tuhansilta velallisilta on oikeudessa poistettu noiden määräämiä kuluja.

        Ainoa oikea tapa on siis antaa mennä käräjille asti ja kun haaste tulee , vaatia poistamaan laittomat kulut . Tästähän ei mitään maksuhäiriömerkintää tule. Mikäli maksat perinnän kautta , tulet maksaneeksi heidän laittomat kulut samalla

        MUTTA HEI !!! Lainassa on ERÄPÄIVÄ ja se tarkoittaa sitä päivää jona SITOUDUT maksamaan lainan takaisin. Jos et itse pidä kiinni sovitusta , niin oikeastaan turha ruikuttaa että toinenkaan osapuoli ei ihan mene pykälien mukaan

        Itse olen pari kertaa tuolta huntin vipannut ja maksanut 13-14 päivän kuluttua takaisin ja homma toimii. Ilmaista vippiä kun sitä harkiten ottaa ja tietää maksavansa takaisin !


    • yykaakoooo

      ok perintä perii tällä hetkellä trustbuddyn saatavia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe