YLE:n ruotsalaistaminen on onnistunut hyvin

Hurrien ilkeydet

Ruotsinkieliset 5% kansasta vaativat, itselleen oman kanavan ruotsinkielisille ohjelmilleen ja saivat YLE femman. Mitä tapahtuikaan nyt tuo kanava on ruotsin SVT:llä ja lähettää yökaudet omaan ruotsalaista ohjelmistoaan meidän maksaessa sen toiminnan pakkoveroilla. Mitä me nyt näemmekään YLE:n ruotsinkieliset ohjelmat ovatkin siirrettyneet suomalaisille kanaville aivan kuin hivuttamalla salaa ja YLE:n toimittajatkin alkavat olla näitä kielivähemmistön edustajia.

YLE:n propaganda on alkanut jauhaa RKP:n käskyttämänä pelkkää paskaansa persuista ja sen kyllä huomaa jo kaikki miten röyhkeä ivaaminen on sisälletty ohjelmiin.

Kyllä kansa tietää ja antaa vielä hurripaskoille sitä mitä hurreille kuuluukin.

1

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläkeläisenä

Ruotsittamista kansalaisten pakkoveroilla on melkoista ihmisten ivaamista ja röyhkeää kyykyttämistä johon me kansalaiset pystyisimme vaikuttamaan äänestämällä ulos ne RKP:n ketaleet jotka pyörittävät YLE:ä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe