http://akl-web.fi/reservi Valtio pakottaa meidät käymään intin, joten erotkaa kannanottona. Eikä tarvitse ikinä kerrata. Ja saatte vielä 350e koko tohusta.
Muistakaa erota reservistä intin jälkeen
16
208
Vastaukset
- kgb_nkvd_fsb
Noinko ryssänmaalla toimitaan? Kiitti vihjeestä pietaritrolli, mutta meillä saa kohta 900000 reserviläistä tiedon paikastaan puolustaa isänmaata, jos tarve tulee.
- Reservinkieltäytyjä
Aloittaja tuskin on Pietarintrolli, sillä tieto lisääntyy kun sitä jaetaan ja meitä on tässä maassa jo monia jotka ovat reservistä kieltäytyneet. Luulempa että muutamat näistä 900000 reserviläiskirjeen saajistakin vielä päätyy kieltäytymiseen.
Nuorena ei kaikki osaa aina ajatella syvällisemmin tätä maailmaa ja sitä mikä on lopulta tärkeää ja arvokasta. Meillä kaikilla on vain yksi elämä. - Asdertson
Tasapuolisuuden nimissä kehotan myös Venäjän armeijassa palvelemaan pakotettuja välttelemään palvelusta. Ei siellä taida pakollista asepalvelusta tosin enää ollakaan.
- venäjäntykinruuat
Asdertson kirjoitti:
Tasapuolisuuden nimissä kehotan myös Venäjän armeijassa palvelemaan pakotettuja välttelemään palvelusta. Ei siellä taida pakollista asepalvelusta tosin enää ollakaan.
Venäjällä on pakollinen asepalvelus, tosin vain köyhät ja kahelit joutuvat siihen. Muut maksavat itsensä siitä vapaaksi joko lääkärille tai lautakunnalle. Luonnevikaiset kahelit hakeutuvat sisään että pääsevät pieksemään alokkaita.
- sdfdfsdfds
onko asevelvollisuudessa ylipäätänsä järkeä jos noilla 900 000 reserviläisestä vain 230 000 on sodan ajan sijoituspaikka tässähän on mennyt koulutus hukkaan noin kahdella kolmasosalla
eikö olisi järkevämpää että se osa olisi töissä tuottamassa veroja jolla rahooitetaan maanpuolustusta
mielestäni jokainen puolustaa maataan parhaiten tekemällä mitä osaa
ei niitä sotiakaan pelkällä pyssynperällä voiteta
tarvitaan toimiva ruoka jätehuolto lääkäreitä ynna muuta- fegwwe
Sotien käyminen loppuun asti mallia Hitlerin Saksa ei ole edes realistinen vaihtoehto. Edes jatkosodassa eivät lähimainkaan kaikki miehet olleet rintamalla. Reserviin siis koulutetaan aivan turhan paljon väkeä, ns. yleinen asevelvollisuus käy kalliiksi ja on tehotonta.
- ruplavits
ei kai suomessa nyt niin köyhiä olla että tuosta summasta vietäisiin paprut takas?ruplanahan tuon ymmärtää,,
- SORAMUNTULLE
Häivy sinä vitun ryssä sinne Pietariin vitun homo.
- näinnäin
Erosin reservistä...kerran kävin kertaamaan. Ei olisi tarvinnut, jos olis heti älynnyt erota. Sotilasarvoakaan ei menetä, jos sillä mitään merkitystä.
- mennäsinnekuuseen
Kyllä minä eroaisinkin, mutta sitten joutuu viikoksi Lapinjärvelle ja sinne en ajatellut mennä.
- Evakonpoika
Minä olin kerran kertaamassa Dragsvikissä, kun piti muodostaa nopean toiminnan joukot puolustamaan rannikkoa ja Ahvenanmaata. Valtiolta loppui rahat eikä joukkoa ilmeisesti muodostettu, kun uutta kutsua ei tullut.
Dragsvik ei ole sotilas varuskunta vaan partioleiri. Luentojen jälkeen rynnättiin suoraan kerholle ryyppäämään.
Yhtä olen jälkeenpäin miettinyt, että ryhmässä ei ollut yhtään suomenruotsalaista.
Luulen, että he ovat reservissä kotipiikoina.
Joukko oli kuitenkin valittu sillä perusteella, että asui merenrannalla ja nopeasti lähtövalmiina. Eivätkö svekot puolusta omia rantojaan?
Eroaisin reservistä , mutta ikä on tehnyt tehtävänsä.
Ahvenanmaata en puolustaisi. - lähimmäisapu
Reservistä on todellakin mahdollista erota!
Lisätietoa:
http://eroa-armeijasta.fi/taydennyspalvelus/
Täydennyspalveluksesta siviilipalveluslaissa:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20071446#L8
Reservinkieltäytyjät liikekannallepanon aikana ja sotatilassa:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20071446#L9P65 - 4e5rt67yuiopå
Kannattaa erota. Kannattaa olla puolustamatta tätä maata.
Ja mennään sitten muutaman vuoden kuluttua sotimaan venäläisten kanssa lähi-itään, Georgiaan, Ukrainaan tai Nato joukkoja vastaan taistelemaan.
Kieltäytymällä pääsee siperiaan... - tosirealisti
Me muodostamme valtion. Ei se ole mikään meistä irrallinen otus vaan yhteinen asia minkä itse olemme luoneet. Jokaisessa maassa on asevoimat, oma tai vieras. Venäjällä, Virossa, Ruotsissa. Eikä niitä ole edes harkittu lakkautettaviksi.
- lähimmäisapu
Kaikki eroaamaan nyt reservistä nopeasti.
Toivomme että ainakin ilmapuolustuksesta ja merivoimista eroaisi mahdollisimman moni. - leijonatvoittaa
Ei erota eikä erota kirkostakaan . Tää on suomi. Ja pysyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569