katselin netistä mihin menisin Valkeakoskella syömään .... ei herätä luottamusta .... ruokien nimetkin päin p***ä !
Onkohan siinä keskellä kaupunkia virtaavassa kanavassa enemmänkin sitä lohta ?
Onneksi Koskikaran kauppakeskuksessa näytti olevan laadukas paikka .... sinne ! Hyvää ja laadukasta oli... listat ja ruokien nimetkin oli osattu kirjoittaa ihan oikein ;)
Hyvät hyvän ruoan ystävät
Tervetuloa viihtymään Ravintola Pippuriin Valkeakosken keskustaan. Käytämme AIDOSTI lähituottajien tuotteita joiden alkuperä tiedetään.
Kanavan kalaa
...
Pariloitua lohta, aidolla itsetehdyllä bearnaise-kastikkeella.
mielyttävä seura
takuula tuoretta!
Loppiaisena 6.1.2015 palvelöemme 12.00-18.00
Tervetuola
remulade
remulademajoneesia
remulade majoneesia
Shwarz-oluella maustettu kastike
PippuriPihvi
Naudan Maksa
Lehtipihvi mustevoilla
Katkarapupasta, kermaista tillikastiketta ja tagiatelle pastaa,
Pulled kalkkuna-cheddarjuusto qesadilla
Ravintolaan syömään
Matias.P
2
728
Vastaukset 2
- Muuta takaisin mistä
Osataanko ihan oikein kirjoittaa?
Onko konkurssi tulossa kun alat Suoli24:lla mainostaan yritystäsi? - Ehkä kenties
Pitäisi kai osata kirjoittaa ainakin reseptit. Tai ainkin lukea.
Tällä palstalla tuntuu aina olevan vakivastaus kaikkeen onko konkurssi tulossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568