mikkelin autokaupat

uutta autoa vailla

onko mikkelissä joitain autokauppoja joista kannattaa pysyä kaukana? Minkä lainen liike on esimerkksi rintajouppi. voiko harkita ostavansa auton sieltä?

28

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatokaappias

      Tottahan toki voit harkita auton ostoa rintajoupilta,,harkitse vain rauhassa et saa putkaa,linnaa,vankeutta et edes sakkoja auton oston suunittelusta rinta-joupin liikkestä.

    • ostin

      Höh kaikki Mikkelin autokaupat ovat loistavia ja muutenkin täydellisiä täällä asuvista yksityisistä myyjistä puhumattakaan

      • Totuudentorvet

        No näin, tosi on


      • Petetyksitullut

        Varo Ajanvaunua. Pelaavat filunkia heti, jos tilanne tulee.


      • Korkotarjous

        Maahantuojan myöntämät tarjouksetkin pimitetään asiakkaalta! Ainakaan tuosta ei kannattais jäädä kiinni. Ahneus on iskenyt pahemman kerran...


      • Anonyymi
        Petetyksitullut kirjoitti:

        Varo Ajanvaunua. Pelaavat filunkia heti, jos tilanne tulee.

        Mitähän mahtaa tarkoittaa? Taisin tehdä kaupat siellä...


    • susittelen

      tummiilla reilummat kaupat

    • vierestäseurannut

      kamuksin kanssa kannattaa olla varuillaan......

      • ahneenloppu

        Romux on aivan ykkönen! Pistää pörssirahalla haisemaan, kunnes kuihtuu pois...


    • halpaajahyvääeiole

      Kamuxilla eniten kuluttajariitoja valtakunnallisesti, ja tämä on muuten ihan virallista tietoa, joten itse en ostais sieltä.

    • Kinaakinnarista

      Ajanvaunun ja Autoarinan kanssa pärjää niin pitkään, kun ei tule mitään takuuseen liittyvää. Takuuasioissa työnnetään pää pensaaseen ja aloitetaan puhelinhiljaisuus. Toivotaan että se asiakas kyllästyy ja lopettaa valittamisen. Olen itse tästä maksanut tuhansien eurojen oppirahat ja jatkossa käytän muita Skodan myyjiä Suomessa....

      • Minullaeiollut

        Ajanvaunulla on asiallinen huolto. Täytyyvain olla tarkkana, että kaikki maksettu työ on tehty.


      • Täytyy.kehua

        Kumma juttu, jos noin. Itellä ei vastaavaa kokemusta. Kelpo paikka huoltaa sokota.


      • puljukauppa
        Täytyy.kehua kirjoitti:

        Kumma juttu, jos noin. Itellä ei vastaavaa kokemusta. Kelpo paikka huoltaa sokota.

        Minä ostin sieltä uuden auton. Mittarissa 22km. Myöhemmin kävi ilmi, että auto oli ollut heillä siellä neljä kuukautta koeajossa. Petos näyttää kannattavan, kun vain laajenee.


      • Kovas
        Minullaeiollut kirjoitti:

        Ajanvaunulla on asiallinen huolto. Täytyyvain olla tarkkana, että kaikki maksettu työ on tehty.

        Ajanvaunulla tehdään kyllä helvetisti myös ominpäin ja kalliita remontteja vaikka aihetta ei ole. Ahnetta paskasakkia koko porukka.


      • vainiiiii
        Minullaeiollut kirjoitti:

        Ajanvaunulla on asiallinen huolto. Täytyyvain olla tarkkana, että kaikki maksettu työ on tehty.

        joo...jos öljynsuodattimen vaihto tarkottaa sitä et pyyhkästään vanha suodatin puhtaaks öljyrätil,,,tosin käry kävi.


      • Tunne.rakenteet

        Nykymoottoreissa sen suodattimen kaivaminen esiin on jo työlästä. Kyllä se samalla vaivalla vaihdetaan. Satavarmasti.


    • Ei.halvinta

      Olen kaksi autoa ostanut Rinta-Joupilta. Autot ovat olleet hyviä ja pelanneet erinomaisesti. Voi olla että Helsingin suunnalta olisin saanut edullisemmin, mutta en nyt sinne lähtenyt kaupoille.

    • grubbenauto

      Ajanvaunu huolto ok.. Karlan tai Etelä-Savon auton kanssa ollut kuulema ongelmia? Näin paikkakuntalaisena kuultuna... Mikäs Merkkiliike siellä Kaapelikadun päässä jättää raitisilmasuodattimet vaihtamatta määräaikaishuollossa!? Saksalaista laatutyötä;)

      • eipäsmollata

        Citix huolto alkupäässä ja As huolto loppupäässä.
        Kumpaa päätä meinasit?


      • slahti
        eipäsmollata kirjoitti:

        Citix huolto alkupäässä ja As huolto loppupäässä.
        Kumpaa päätä meinasit?

        ei kumpaakaa......vag.


      • eipäsmollata

        Ainiin se onkin siellä ihan loppupäässä kaapelikatua.
        Mun ajatukset pyöri väärällä puolen tietä.


    • Turkka

      Kamux on ainakin sellanen johon ei kannata luottaa millään tapaa

    • Metsärahaton

      Maakuntien ukot käy ostamassa Skodansa ajanvaunusta käteisellä. Ne sitä liikettä pitää jaloillaan. Eihän siellä ole koskaan rahoitustarjouksiakaan. Ei tarvitse, kun metsärahat vaihtuu sokotaan.

      • Puumalan.mies

        Ekaks avohakkuut takametsään ja Skoda-kaupoille. Mikäs siinä. Hyvän möivät.


    • Ovikäytiuhaan

      Rinta-Jouppi pistää autot ja myyjätkin vaihtoon käden käänteessä. Nytkin pari myyjää karkasi Suur-Savon autoon. Ei kä ole ainoat lähtijät. Viihtyisä työympäristö.Alkaa jollain esimiehellä olla itsetutkiskelun paikka....

      • Myyn.kuin.häkä

        Jos ei myy, niin kenkää tulee joka paikassa.


      • Häkämyrkytys

        No ei kyllä Osuuskaupan autoliikkeistä... pullero taisi onnistua kikkelinjatketta myymään ihan kohtuullisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe