mites eroo 2.4 ja 2.5 bensa oon katellu vm 07-08 paljos noilla ajelee.kestääkö aut.laatikko vaunun vetoa 1800kg.
minä vuonna.v70 bensa kone vaihtu ford kestääkö entäs laatikko??
10
195
Vastaukset
- jjhffr
Volvossa ei ole koskaan ollut Fordin konetta.
- No_mikä_sitten
V70 vm 2007->
- kbihkhhhkhk
No_mikä_sitten kirjoitti:
V70 vm 2007->
Ei ole Fordin kone vaan volvon oman
- MOTOR101
NO MIHIN SE VOLVON OMA KONE VAIHTU JA MILLOIN.????
- skandinaavi
Volvoissa käytetyt Fordin lainakoneet ovat pienet bensiinikoneet 1,6 ja 1,8ja dieseleissä1,6d(psa/ford)ja 2.0d(ei D3/D4)
- terbba
Eiks ollut 2 litrainen vaparikin ainakin alkuun? Ei ollut Volvon oma.
- yksi112
Osta Diesel volvo V70 / S80 isolla koneella, automat kestää ja väännöt aivan eriluokkaa kuin bensiini mopossa !
Automaatille suosittelen Volvon alkuperäistä lisävarustetta "laatikon jäähdytyskenno".
Vuodesta 1979 vetänyt vaunua volvolla silloin rak,6 WW-tramsport diesel-jne.
1985 mercedes 240D täysi susi vaunun veturiksi ,se haistoi mäet jo kilometrin ennen kuin mäki edes alkoi , laiska paska !
Turvallista matkaa ! - lainavehkeit
"rak,6 WW-tramsport"
Mitä ihmeen legopalikoi nuo raktorit on.- ifalla
Pieni kirjoitusvirhe .-tosiasia rak,6 ww-transport diesel moottori oli volvo 244 dieselissä saatavan 1979 mallissa.
Mitä traktoreihin tulee niissä luki "volvo valmet" !
Milläs merkillä sinä ajelet ,koska tietämyksesi autoista on yllättävän heikko ? - lainavehkeit
ifalla kirjoitti:
Pieni kirjoitusvirhe .-tosiasia rak,6 ww-transport diesel moottori oli volvo 244 dieselissä saatavan 1979 mallissa.
Mitä traktoreihin tulee niissä luki "volvo valmet" !
Milläs merkillä sinä ajelet ,koska tietämyksesi autoista on yllättävän heikko ?Kyllä on tietoa, siksipä ihmetyttää mistä tuossa on kyse. Ei aukene millään, enkä ala arvuuttelemaan.
"rak,6 ww-transport"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133