mites eroo 2.4 ja 2.5 bensa oon katellu vm 07-08 paljos noilla ajelee.kestääkö aut.laatikko vaunun vetoa 1800kg.
minä vuonna.v70 bensa kone vaihtu ford kestääkö entäs laatikko??
10
140
Vastaukset
- jjhffr
Volvossa ei ole koskaan ollut Fordin konetta.
- No_mikä_sitten
V70 vm 2007->
- kbihkhhhkhk
No_mikä_sitten kirjoitti:
V70 vm 2007->
Ei ole Fordin kone vaan volvon oman
- MOTOR101
NO MIHIN SE VOLVON OMA KONE VAIHTU JA MILLOIN.????
- skandinaavi
Volvoissa käytetyt Fordin lainakoneet ovat pienet bensiinikoneet 1,6 ja 1,8ja dieseleissä1,6d(psa/ford)ja 2.0d(ei D3/D4)
- terbba
Eiks ollut 2 litrainen vaparikin ainakin alkuun? Ei ollut Volvon oma.
- yksi112
Osta Diesel volvo V70 / S80 isolla koneella, automat kestää ja väännöt aivan eriluokkaa kuin bensiini mopossa !
Automaatille suosittelen Volvon alkuperäistä lisävarustetta "laatikon jäähdytyskenno".
Vuodesta 1979 vetänyt vaunua volvolla silloin rak,6 WW-tramsport diesel-jne.
1985 mercedes 240D täysi susi vaunun veturiksi ,se haistoi mäet jo kilometrin ennen kuin mäki edes alkoi , laiska paska !
Turvallista matkaa ! - lainavehkeit
"rak,6 WW-tramsport"
Mitä ihmeen legopalikoi nuo raktorit on.- ifalla
Pieni kirjoitusvirhe .-tosiasia rak,6 ww-transport diesel moottori oli volvo 244 dieselissä saatavan 1979 mallissa.
Mitä traktoreihin tulee niissä luki "volvo valmet" !
Milläs merkillä sinä ajelet ,koska tietämyksesi autoista on yllättävän heikko ? - lainavehkeit
ifalla kirjoitti:
Pieni kirjoitusvirhe .-tosiasia rak,6 ww-transport diesel moottori oli volvo 244 dieselissä saatavan 1979 mallissa.
Mitä traktoreihin tulee niissä luki "volvo valmet" !
Milläs merkillä sinä ajelet ,koska tietämyksesi autoista on yllättävän heikko ?Kyllä on tietoa, siksipä ihmetyttää mistä tuossa on kyse. Ei aukene millään, enkä ala arvuuttelemaan.
"rak,6 ww-transport"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409