mites eroo 2.4 ja 2.5 bensa oon katellu vm 07-08 paljos noilla ajelee.kestääkö aut.laatikko vaunun vetoa 1800kg.
minä vuonna.v70 bensa kone vaihtu ford kestääkö entäs laatikko??
10
176
Vastaukset
- jjhffr
Volvossa ei ole koskaan ollut Fordin konetta.
- No_mikä_sitten
V70 vm 2007->
- kbihkhhhkhk
No_mikä_sitten kirjoitti:
V70 vm 2007->
Ei ole Fordin kone vaan volvon oman
- MOTOR101
NO MIHIN SE VOLVON OMA KONE VAIHTU JA MILLOIN.????
- skandinaavi
Volvoissa käytetyt Fordin lainakoneet ovat pienet bensiinikoneet 1,6 ja 1,8ja dieseleissä1,6d(psa/ford)ja 2.0d(ei D3/D4)
- terbba
Eiks ollut 2 litrainen vaparikin ainakin alkuun? Ei ollut Volvon oma.
- yksi112
Osta Diesel volvo V70 / S80 isolla koneella, automat kestää ja väännöt aivan eriluokkaa kuin bensiini mopossa !
Automaatille suosittelen Volvon alkuperäistä lisävarustetta "laatikon jäähdytyskenno".
Vuodesta 1979 vetänyt vaunua volvolla silloin rak,6 WW-tramsport diesel-jne.
1985 mercedes 240D täysi susi vaunun veturiksi ,se haistoi mäet jo kilometrin ennen kuin mäki edes alkoi , laiska paska !
Turvallista matkaa ! - lainavehkeit
"rak,6 WW-tramsport"
Mitä ihmeen legopalikoi nuo raktorit on.- ifalla
Pieni kirjoitusvirhe .-tosiasia rak,6 ww-transport diesel moottori oli volvo 244 dieselissä saatavan 1979 mallissa.
Mitä traktoreihin tulee niissä luki "volvo valmet" !
Milläs merkillä sinä ajelet ,koska tietämyksesi autoista on yllättävän heikko ? - lainavehkeit
ifalla kirjoitti:
Pieni kirjoitusvirhe .-tosiasia rak,6 ww-transport diesel moottori oli volvo 244 dieselissä saatavan 1979 mallissa.
Mitä traktoreihin tulee niissä luki "volvo valmet" !
Milläs merkillä sinä ajelet ,koska tietämyksesi autoista on yllättävän heikko ?Kyllä on tietoa, siksipä ihmetyttää mistä tuossa on kyse. Ei aukene millään, enkä ala arvuuttelemaan.
"rak,6 ww-transport"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818