Seksikäs kameli fetissi

CamelsAreSoHot

Olin ystäväni kanssa lomamatkalla Egyptissä. Sieltä vuokrasimme kamelin. Olimme kävelleet koko päivän kun oppaamme sanoi että voisimme yöpyä tässä. Menimme nukkumaan ja nukuin todella sikeästi kunnen keskellä yötä heräsin koviin ääniin ja kiljuntaan. Avasin silmäni ja näin edessäni jotain kamalaa. Kaverini itki ja huusi maassa, samalla kun kameli tunki laajaa penistänsä ystäväni takapuoleen. Olin järkyttynyt nähdessäni että kaverini suolesta valui verta ja spermaa litroittain. Olin kauhuissani ja samalla kiihottunut koska minulla oli aina ollut kameli fetissi. Yhtäkkiä kameli katsoi minua ja lopetti ystäväni panemisen. Katsoin kamelia kiihottuneena ja munani nousi heti pystyyn. Kameli piti oudon örähdyksen ja kutsui minut mukaan. Kävelin eteenpäin ja aloin imeä kamelin munaa. Kamelin penis oli lämmin, spermainen ja verinen. Imin kamelia hetken ja se laukesi suuhuni. Mahalaukkuni täyttyi tulikuumasta poreilevasta siemen-nesteestä. Aloin yskimään ja oksentamaan koska kamelin siemen-neste oli niin paksua ja kuumaa. Kameli jätti minut rauhaan ja jatkoi ystäväni raiskaamista. Mutta nyt huomasin että ystäväni oli kuolemaisillaan. Hänen suolensa olivat täysin revenneet kamelin peniksen koosta kameli pani ystäväni ruumista ja tajusin että minun pitää tehdä jotain. Otin laudanpalasen maasta ja löin kamelia kasvoihin jatkoin hakkaamista ja otin esiin metsästysveitseni ja tapoin kamelin. Siinä vaiheessa oppaamme tuli sisään ja oli järkyttynyt. Tässä vaiheessa olin pyörtynyt. Sitten oppaamme alkoi hoitamaan minua kunnes kuuli ääntä takaansa ja yhtäkkiä hän näki kamelin ällöttäbvät kasvot vierellään hän pidätti hengitystään ja ainoa asia mitä kuului oli se kun kameli sanoi: Tuhoan perseesi. Loppu

8

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaateliKameli

      Aivan mahtava

    • Pidin kovasti, sopivasti hulvaton ja mukavasti seksikäs.

    • Peitehomma

      Oltiin tyttöystävän kanssa arabimassa lomailemassa. Tuli sekoiltua huumeiden kanssa ja jäimme siitä kiinni. Yritimme ostaa itsemme vapaaksi paikallisilta poliiseilta. Kaverit tykkäsivät enemmän eurooppalaisten nöyryyttämisestä kuin rahasta. Se ainoa kielitaitoinen heitti ehdotuksen. Jos harrastaisimme seksiä uros kamelin kanssa saisimme mennä.
      Siis vaatteet pois, ekaksi runkkaisimme käsin, sitten ottaisimme suihin ja lopuksi tyttö tarjoaisi pillua kamelille.
      Emme joutuneet pidätetyiksi. Poliisikoulu jatkui loman jälkeen.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi lukea kertomuksen jatkoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      paskaspämmit

      • Mutta hauskat


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe