Seksikäs kameli fetissi

CamelsAreSoHot

Olin ystäväni kanssa lomamatkalla Egyptissä. Sieltä vuokrasimme kamelin. Olimme kävelleet koko päivän kun oppaamme sanoi että voisimme yöpyä tässä. Menimme nukkumaan ja nukuin todella sikeästi kunnen keskellä yötä heräsin koviin ääniin ja kiljuntaan. Avasin silmäni ja näin edessäni jotain kamalaa. Kaverini itki ja huusi maassa, samalla kun kameli tunki laajaa penistänsä ystäväni takapuoleen. Olin järkyttynyt nähdessäni että kaverini suolesta valui verta ja spermaa litroittain. Olin kauhuissani ja samalla kiihottunut koska minulla oli aina ollut kameli fetissi. Yhtäkkiä kameli katsoi minua ja lopetti ystäväni panemisen. Katsoin kamelia kiihottuneena ja munani nousi heti pystyyn. Kameli piti oudon örähdyksen ja kutsui minut mukaan. Kävelin eteenpäin ja aloin imeä kamelin munaa. Kamelin penis oli lämmin, spermainen ja verinen. Imin kamelia hetken ja se laukesi suuhuni. Mahalaukkuni täyttyi tulikuumasta poreilevasta siemen-nesteestä. Aloin yskimään ja oksentamaan koska kamelin siemen-neste oli niin paksua ja kuumaa. Kameli jätti minut rauhaan ja jatkoi ystäväni raiskaamista. Mutta nyt huomasin että ystäväni oli kuolemaisillaan. Hänen suolensa olivat täysin revenneet kamelin peniksen koosta kameli pani ystäväni ruumista ja tajusin että minun pitää tehdä jotain. Otin laudanpalasen maasta ja löin kamelia kasvoihin jatkoin hakkaamista ja otin esiin metsästysveitseni ja tapoin kamelin. Siinä vaiheessa oppaamme tuli sisään ja oli järkyttynyt. Tässä vaiheessa olin pyörtynyt. Sitten oppaamme alkoi hoitamaan minua kunnes kuuli ääntä takaansa ja yhtäkkiä hän näki kamelin ällöttäbvät kasvot vierellään hän pidätti hengitystään ja ainoa asia mitä kuului oli se kun kameli sanoi: Tuhoan perseesi. Loppu

8

3749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaateliKameli

Aivan mahtava

• Pidin kovasti, sopivasti hulvaton ja mukavasti seksikäs.

• Peitehomma

Oltiin tyttöystävän kanssa arabimassa lomailemassa. Tuli sekoiltua huumeiden kanssa ja jäimme siitä kiinni. Yritimme ostaa itsemme vapaaksi paikallisilta poliiseilta. Kaverit tykkäsivät enemmän eurooppalaisten nöyryyttämisestä kuin rahasta. Se ainoa kielitaitoinen heitti ehdotuksen. Jos harrastaisimme seksiä uros kamelin kanssa saisimme mennä.
      Siis vaatteet pois, ekaksi runkkaisimme käsin, sitten ottaisimme suihin ja lopuksi tyttö tarjoaisi pillua kamelille.
      Emme joutuneet pidätetyiksi. Poliisikoulu jatkui loman jälkeen.

• Anonyymi

Kiinnostaisi lukea kertomuksen jatkoa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

paskaspämmit

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe