Laitoin omaan V50 1.6D -10 Eberiin kytkimen päävirransyötön välille (punainen johdin). Eipä enää käynnistele automaattisesti lyhyillä matkoilla. Ei mene häiriöön vaikka auton oma järjestelmä yrittäisi käynnistää Eberiä. Kytkimen toin ohjaamoon ajotietokone/radioseinämän taakse helposti irroitettavaan muoviseen peitemuoviin. Olin jo aikaisemmin asentanut lohkolämmittimen ja sisähaaran koska tallissa ei voinut Eberiä käryttää. Suosittelen jos on lyhyttä ajoa talvisin.
Vastaukset 7
- V50-09
Kiinnostaisi laittaa vastaava omaan V50:seen. Mistä tarkkaanottaen tuo päävirtajohdin löytyy?
- Kotiteknikko
Eli siinä Eberin päällä on liitin johon tulee auton omasta järjestelmästä syöttö ja ohjausvirta ja toimintatietopiuhoja. Siinä auton puoleisessa on se punainen, jatkuu myös Eberille päin punaisella.
- V50-09
Kiitos tiedosta. Testasin ja näyttää toimivan. Virtaa ei tosin kannata katkaista jälkituuletuksen ollessa vielä käynnissä. Näytti nimittäin tuuletin pyörivän vielä parinkin tunnin jälkeen, kun lähdin autolla uudelleen liikkeelle. Vielä pitäisi läpivienti viritellä. Onko sisähaaralle tarkoitettu vienti paras vaihtoehto ja onkose jossain kohtaa hanskalokeron takana? Pitääkö kuinka paljon purkaa, jotta sen saa näkyviin.
- Nimimerkki-varattu
Eikö sieltä auton asetuksista saa poistettua tuota lämmitystä? Ainakin S80:n asetuksista saa valita onko tuo ajonaikainen lämmitys päällä vai ei.
- Kotiteknikko
V50-09 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Testasin ja näyttää toimivan. Virtaa ei tosin kannata katkaista jälkituuletuksen ollessa vielä käynnissä. Näytti nimittäin tuuletin pyörivän vielä parinkin tunnin jälkeen, kun lähdin autolla uudelleen liikkeelle. Vielä pitäisi läpivienti viritellä. Onko sisähaaralle tarkoitettu vienti paras vaihtoehto ja onkose jossain kohtaa hanskalokeron takana? Pitääkö kuinka paljon purkaa, jotta sen saa näkyviin.
Totta tuo jälkituuletus. Jätänkin kytkimen on-asentoon jos olen käyttänyt eberiä ja kun seuraavan kerran lähden liikkeelle niin sitten off ennen starttia. Mitään valmista läpivientiä en löytänyt, ainoastaan sen kumisen läpivientisuojan mistä menee reilun peukalon paksuinen nippu johtoja moottoritilasta ohjaamoon. Jonkin verran purkamista on, hanskakotelo pois niin sieltä takaa löytyy äänieristelevyn takaa se läpivientikumi.
- ifi
Soittakaa hyvät ihimiset Kuusakoskelle,että pääsette niistä etuvetovolovoistanne eroon....
- webastollakuumaksi
Neroja nää raktorin omistajat jotka ajelee pätkis ajoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa872059Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391333Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1361003Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.215938- 81827
- 95813
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,52695- 73691
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43571
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13459- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427