skinorenia selkään/kaulaan?

ihanuuno

Eli lääkäri määräsi lievään akneen oricycliniä2 krt/pv ja siihen kaveriks skinoren voidetta ulkoisesti.
Finnejä on siis minulla naamassa, rinnassa ja eniten selässä. Pakkauselosteessa lukee, että "kasvoille", mutta voiko siis levittää muuallekin?

Ja sittn: kun skinoren kuulema kuivattaa aika paljon ihoa niin pitääkö sitä myös joka kerta rasvata levittämisen jälkeen? Eli myös selästä ja kaulasta jne... Ja voiko finnit kadota selästä myös pelkästään antibiooteilla? Eli jos en käytä skinorenia muualle kuin naamalle.

Epäselväks vielä jäi kun reseptissä lukee skinorenin kohdalla 1-2 kertaa päivässä, mutta pakkauselosteessa 2 kertaa päivässä. Kumpaa pitäisi siis noudattaa :D

Kaueesti kysymyksiä, toivottavasti joku osaa johonkin näistä vastata! Kiitos etukäteen

1

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen itse kans miettinyt vähän samoja asioita, sillä mullekin juuri määrättiin Skinorenia ja Oricycliniä. Skinorenia mulle määrättiin siten, että aamuin illoin aknekohtiin mut itse en tiedä sitten tuosta saako sitä laittaa muualle (eli sun tapauksessa selkään) joten siihen en osaa vastata.

Mua mietityttää itseäni se, että kun tuo Skinoren kuivattaa kuulemma ihan perkuleesti kasvoja, niin miten sitä sit vois "estää"? Saako sen jälkeen laittaa jotain toista rasvaa kasvoille sen jälkeen tai mitä? Eli ennen vai jälkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7636
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7335
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4915
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4403
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4395
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4376
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4058
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48