Elisa lompakkoon 5€ täysin ilmaiseksi!

Tommi

Jaan tämän tännekkin, koska mielestäni tosi hyvä tarjous!
Eli Elisa lompakko tarjoaa uusille käyttäjille 5€ ilmaista rahaa!

Itse olen käyttänyt Elisan lompakkoa jo kohta 2 vuotta ja täytyy sanoa että varsin manio palvelu! Esimerkiksi Elisan lompakolla voi hankkia rajattomasti maksuttomia netflix ja spotify kokeilujaksoja (Selitetty tarkemmin linkissä)

Elisa Lompakkoon rekisteröityminen on maksutonta, eikä palvelun käyttö edellytä Elisan tai Saunalahden asiakkuutta. Elisan lompakolla ei myöskään ole ikärajaa.

Muistakaa myös jakaa etu kavereille! =)

6

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manimann

      Ei kiinnosta 5 ekee sitt pätkääkään, köyhien puuhastelua.

    • Työttömän...lelu

      Elisa on vaikeuksissa kun pitää mainostaa hommaa joka ei oikein pelaa.

      Vaikeuksia voin luva ja aikaa kuluu, on myös kallis

      • BancaBanana

        "Elisa on vaikeuksissa kun pitää mainostaa hommaa joka ei oikein pelaa.
        Vaikeuksia voin luva ja aikaa kuluu, on myös kallis"

        Palvelu on vähän kuin DB:n MobilePay tai PayPal kavereiden väliseen rahasiirtoon.
        On PayPass palvelua sekä virtuaalikorttia sekä luotollisia tilejä. Viimeinen ripaus
        puuttuu, pitäisi olla muillekkin kuin opiskelijoille ne Prepaid MasterCardit
        fyysisesti sirulla & PIN koodilla oleva kortti. Oikeastaan jos on fyysinen sirukortti
        jossa PayPass se olisi varsin toimiva paketti, ei siinä puhelimen tarraa sitten tarvita.

        Ei se ole kallis jos rahan lataus tunnistautuneille on maksutonta, kestää vain.
        Nyt palvelu on hiomaton timantti.


    • ehkätilaan

      Hei. Minulla on tässä puhelimessa kiinteä datapaketti ja jos rekisteröidyn Elisa -lompakko palveluun

      Niin voinko laittaa toisen puhelimen numeron kun rekisteröidyn palveluun?

    • tilitapahtumat-

      TOMMI,
      oletko seurannut kaikkia tilitapahtumia, voi olla että et iloitse enää jos 5 € takia suosittelet

    • JantteriX9

      Olen käyttänyt Elisa Lompakkoa sen lanseeraamisesta asti ahkerasti, eikä kohdalleni ole osunut mitään ongelmia ! Alussa joissain paikoissa meni tuplaveloitus, kun kassatäti sössi maksutapahtuman, mutta nekin rahat palautettiin lompakko-tilille saman päivän aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe