Tykkäisitkö mies musta ehdoitta jos hankkisin silikonirinnat? Kelpaisinko sulle sitten heti?
Tapailin kerran erästä lyhyen aikaa joka kuolasi isojen rintojen perään, ei kovin kiva tilanne. Ei se tapailu muutenkaan ollut mikään kovin hyvä "match" lopulta, mutta miksi mies alkaa tapailla naista jolla pienet rinnat jos ne ei miellytä?
Miksi ulkonäkö on tärkeämpi kuin ihminen? Onko ulkonäkö silloin tärkeämpi kun ei ole aitoja rakkauden tunteita?
Siitäkö se on kiinni?
10
151
Vastaukset
- ilmiannan
kaikki, jotka kirjoittaa tänne muuta kuin suomea tai ruotsia. Tuolla on sellainen kohta. :)
- Aidotrinnatrok
Jos ihminen välittää sinusta, niin ei sinun rintojesi koko silloin merkitse.
- Luomuna-parempi
Älä nyt vaan mene tissejäsi kasvattamaan, tulee meinaan niskat kipeäksi.
- J00seppi
Älä hemmetissä kenenkään toisen ihmisen takia tissejäsi ala suurentamaan.
Ulkonäkö ei ole meille kaikille miehille tärkeää paitsi jollain tavalla. Esimerkiksi tuo rintojen koko on ihan suurenneltu juttu. - JosMinultakysyt
niin älä missään nimessä mene moista virhettä tekemään!!!
Ensinnäkin ulkoiset seikat eivät merkitse tosirakkaudessa ja toisekseen minä (ja aika moni muukin mies) tykkää eniten terhakoista noin B-kupin rinnoista!
-K-- RiippuuMistäRoikkuu
Ei kai pahasti roiku?
- KunhanHuvikseenKysyn
Älä pilaa itseäsi.
Toinen juttu, olisko kivaa jos saisit tämän sinua rakastamattoman miehen joidenkin implanttien takia? Kun suhde päättyisi, sulle jäisi silikonit käteen. Hän olisi seuraavien tai luomujen perässä muualla. Oletko varma, että viihtyisit vielä silloinkin feikin etuvarustuksen kanssa? - Ihanaiseni
Voi kulta rakas, älä missään nimessä ota silikonia. Sinun rintasi ovat sellaisenaan aivan ihanat.
Sinä olet sellaisenasi täydellinen ja ihana. Ole ylpeä itsestäsi ja ole ylpeä rinnoistasi. Varmasti löydät miehen, joka sinusta tykkää juuri sellaisena kuin olet-
- aloittajanviesti
Kiitos kaikille hienoista viesteistä.
Tämä mies on jo kerran aiemmin hylännyt minut rintojeni pienuuden takia. :( Ne ei roiku, jos nyt ketään kiinnostaa tämmönen lisätieto.
Haluaisin kyllä itse ihan oman itseni takia koska mua kiihottaisi itseäni se että mulla olisi isot rinnat ja tuntisin itseni haluttavammaksi ja naisellisemmaksi. Toisaaalta se varmasti ärsyttäisi myös, silloin kun miehet katsoisivat niitä, paitsi oman miehen katse ei, jos olisi oma mies. Toisaalta on sekin kurjaa että tulee hylätyksi sellaisen takia mille ei voi mitään.
Jos olisi jokin luonnollinen keino, ei ne silikoni-implantit kovin houkuttelevilta tunnu.
Oikeasti epäilen että tämän takia mies jarrutellut suhteeni, koska taitaa tykätä erityisesti isoista rinnoista. En kaipailisi häntä ellei hän olisi minulle erityistapaus. Jos mies olisi ihan kuka muu tahansa, tuo varmasti olisi kyllä semmonen killeri että unohtaisin kaipailut.
Tekee surulliseksi olla epäkelpo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232376- 1171492
- 591284
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261211- 1171104
KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.281065Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711064Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571007Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31950Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946