Siitäkö se on kiinni?

pienirint

Tykkäisitkö mies musta ehdoitta jos hankkisin silikonirinnat? Kelpaisinko sulle sitten heti?

Tapailin kerran erästä lyhyen aikaa joka kuolasi isojen rintojen perään, ei kovin kiva tilanne. Ei se tapailu muutenkaan ollut mikään kovin hyvä "match" lopulta, mutta miksi mies alkaa tapailla naista jolla pienet rinnat jos ne ei miellytä?

Miksi ulkonäkö on tärkeämpi kuin ihminen? Onko ulkonäkö silloin tärkeämpi kun ei ole aitoja rakkauden tunteita?

10

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmiannan

kaikki, jotka kirjoittaa tänne muuta kuin suomea tai ruotsia. Tuolla on sellainen kohta. :)

• Aidotrinnatrok

Jos ihminen välittää sinusta, niin ei sinun rintojesi koko silloin merkitse.

• Luomuna-parempi

Älä nyt vaan mene tissejäsi kasvattamaan, tulee meinaan niskat kipeäksi.

• J00seppi

Älä hemmetissä kenenkään toisen ihmisen takia tissejäsi ala suurentamaan.

Ulkonäkö ei ole meille kaikille miehille tärkeää paitsi jollain tavalla. Esimerkiksi tuo rintojen koko on ihan suurenneltu juttu.

• JosMinultakysyt

niin älä missään nimessä mene moista virhettä tekemään!!!

Ensinnäkin ulkoiset seikat eivät merkitse tosirakkaudessa ja toisekseen minä (ja aika moni muukin mies) tykkää eniten terhakoista noin B-kupin rinnoista!

-K-

• RiippuuMistäRoikkuu

Ei kai pahasti roiku?

• KunhanHuvikseenKysyn

Älä pilaa itseäsi.

Toinen juttu, olisko kivaa jos saisit tämän sinua rakastamattoman miehen joidenkin implanttien takia? Kun suhde päättyisi, sulle jäisi silikonit käteen. Hän olisi seuraavien tai luomujen perässä muualla. Oletko varma, että viihtyisit vielä silloinkin feikin etuvarustuksen kanssa?

• Ihanaiseni

Voi kulta rakas, älä missään nimessä ota silikonia. Sinun rintasi ovat sellaisenaan aivan ihanat.

• Sinä olet sellaisenasi täydellinen ja ihana. Ole ylpeä itsestäsi ja ole ylpeä rinnoistasi. Varmasti löydät miehen, joka sinusta tykkää juuri sellaisena kuin olet-

• aloittajanviesti

Kiitos kaikille hienoista viesteistä.

Tämä mies on jo kerran aiemmin hylännyt minut rintojeni pienuuden takia. :( Ne ei roiku, jos nyt ketään kiinnostaa tämmönen lisätieto.

Haluaisin kyllä itse ihan oman itseni takia koska mua kiihottaisi itseäni se että mulla olisi isot rinnat ja tuntisin itseni haluttavammaksi ja naisellisemmaksi. Toisaaalta se varmasti ärsyttäisi myös, silloin kun miehet katsoisivat niitä, paitsi oman miehen katse ei, jos olisi oma mies. Toisaalta on sekin kurjaa että tulee hylätyksi sellaisen takia mille ei voi mitään.

Jos olisi jokin luonnollinen keino, ei ne silikoni-implantit kovin houkuttelevilta tunnu.

Oikeasti epäilen että tämän takia mies jarrutellut suhteeni, koska taitaa tykätä erityisesti isoista rinnoista. En kaipailisi häntä ellei hän olisi minulle erityistapaus. Jos mies olisi ihan kuka muu tahansa, tuo varmasti olisi kyllä semmonen killeri että unohtaisin kaipailut.

Tekee surulliseksi olla epäkelpo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe