Miten saadaan kateellinen ja mustasukkainen ihminen ymmärtämään käytöksensä?
Hieman tuumailua
7
84
Vastaukset
- tooblacksocksjealousy
Tämä sama ihminen aiheutti minulle potkut työstäni ja yritti tehdä minusta hullua ja kaikkea mahdollista............Mikä tätä (ihmistä) oikein vaivaa?Miksi hän halusi tuhota elämääni?Ja ennenkaikkea miksi kaikki uskovat häntä mieluummin kuin minua?
- epärealismi
Miksi ihmeessä haluat olla hänen kanssaan tekemisissä, jos noin on? Ei toista voi saada ymmärtämään tuollaisia asioita.
- tooblacksocksjealousy
No siinäpä se kun kateellinen ja mustasukkainen ihminen ei ymmärrä että koetan vältellä kanssakäymistä........hän ei pysty ymmärtämään että hänessä on vikaa vaan koettaa väkisin tunkeutua.....
- epärealismi
On vahingollista, jos et osaa asettaa rajoja elämääsi väkisin tunkeutuville ihmisille. Kenenkään kanssa ei tarvitse olla tekemisissä, ellei halua. Ei varsinkaan sellaisten ihmisten, jotka ovat vahingoittaneet sinua. Hae apua itsellesi, jos sinun on vaikea asettaa selkeästi ja jämäkästi rajoja niille, joita et elämääsi halua.
- jousimies2
Hyvän energian lähde on hyväksyminen. Minulle kateus menee yli ymmärryksen, olen täysin oppimaton. Ei kateelliselle voi asettaa rajoja. Se vain lisää kademieltä, ehkä se loppuu imartelulla ja kateuden feikkauksella.
- mark001
Saat 4 kpl Duracell Ultra paristoa vain 1 eurolla! http://fi.quizonaut.com/campaigns/build/?id=BAA5C283-572D-4EDE-BAFD-BE51021733EE&ref=PA_FP&aid=e1f1b72a&bid=a6a5c28c
- rasittaviatapauksia
Tämmöiseen ihmiseen joka aiheutta henkistä rasitetta kannattaa ottaa etäisyyttä. Jos hän kuuntelee, niin voi selittää miksi hänen kanssaan seurustelu on raskasta ja rasittavaa.
Minullakin on tuttava, joka on huonoissa väleissä sisarustensa kanssa ja vaimonsa veljien kanssa. Samoin hän mollaa usein vaimoaan ja minuakin. Hänen vaimonsa ei uskalla sanoa hänelle eriävää mielipidettä. Tiedän, että hän joskus harkitsi eroa miehestään. Tosiasiassa pidän häntä mieleltään sairaana. Kun hänen kansaan keskustelee, niin on vain yksi oikea mielipide ja se on hänen. Hän ei kykene koskaan sanomaan esimerkiksi, että aivan niin onhan se niinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155