Hieman tuumailua

tooblacksocksjealousy

Miten saadaan kateellinen ja mustasukkainen ihminen ymmärtämään käytöksensä?

7

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tooblacksocksjealousy

Tämä sama ihminen aiheutti minulle potkut työstäni ja yritti tehdä minusta hullua ja kaikkea mahdollista............Mikä tätä (ihmistä) oikein vaivaa?Miksi hän halusi tuhota elämääni?Ja ennenkaikkea miksi kaikki uskovat häntä mieluummin kuin minua?

• epärealismi

Miksi ihmeessä haluat olla hänen kanssaan tekemisissä, jos noin on? Ei toista voi saada ymmärtämään tuollaisia asioita.

• tooblacksocksjealousy

No siinäpä se kun kateellinen ja mustasukkainen ihminen ei ymmärrä että koetan vältellä kanssakäymistä........hän ei pysty ymmärtämään että hänessä on vikaa vaan koettaa väkisin tunkeutua.....

• epärealismi

On vahingollista, jos et osaa asettaa rajoja elämääsi väkisin tunkeutuville ihmisille. Kenenkään kanssa ei tarvitse olla tekemisissä, ellei halua. Ei varsinkaan sellaisten ihmisten, jotka ovat vahingoittaneet sinua. Hae apua itsellesi, jos sinun on vaikea asettaa selkeästi ja jämäkästi rajoja niille, joita et elämääsi halua.

• jousimies2

Hyvän energian lähde on hyväksyminen. Minulle kateus menee yli ymmärryksen, olen täysin oppimaton. Ei kateelliselle voi asettaa rajoja. Se vain lisää kademieltä, ehkä se loppuu imartelulla ja kateuden feikkauksella.

• rasittaviatapauksia

Tämmöiseen ihmiseen joka aiheutta henkistä rasitetta kannattaa ottaa etäisyyttä. Jos hän kuuntelee, niin voi selittää miksi hänen kanssaan seurustelu on raskasta ja rasittavaa.
      Minullakin on tuttava, joka on huonoissa väleissä sisarustensa kanssa ja vaimonsa veljien kanssa. Samoin hän mollaa usein vaimoaan ja minuakin. Hänen vaimonsa ei uskalla sanoa hänelle eriävää mielipidettä. Tiedän, että hän joskus harkitsi eroa miehestään. Tosiasiassa pidän häntä mieleltään sairaana. Kun hänen kansaan keskustelee, niin on vain yksi oikea mielipide ja se on hänen. Hän ei kykene koskaan sanomaan esimerkiksi, että aivan niin onhan se niinkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2999
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2817
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2463
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2151
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2034
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1810
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1719
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1570
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1493
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26