Epätavallisen viriili nelikymppinen?

Naarattu

Hei,

Olen kolmekymppinen nainen ja minulla on itseäni vajaat kymmenen vuotta vanhempi miesystävä. Hän on 43-vuotias, ja hämmentävän viriili. Haluaa seksiä koko ajan ja myös on jatkuvasti siihen valmis, rakastelemme noin kolme kertaa vuorokaudessa. Hän on myös kertonut masturboivansa välillä useitakin kertoja päivässä (siis silloin, kun emme ole yhdessä). Mies ei käytä mitään erektiolääkkeitä tms. Olen itse hyvin seksuaalinen ihminen ja erittäin tyytyväinen, että olemme näiltä osin yhteensopivia, mutta en silti voi olla pohtimatta, onko tämä ihan tavanomaista? Käsittääkseni moni tuonikäinen on jo vähän rauhoittunut.

Hän on ulkoisilta piirteiltään hyvin maskuliinen, suorastaan tihkuu testosteronia. Voisiko tämä selittää asiaa?

91

8835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellinenn

      Ite 20v enkä pysty tuollaseen....

      • bysii

        Oletkos muuten miettinyt, että kävisikö myös vieraissa jos et anna tarpeeksi? Itse kun nuukailin, niin heti löysin miehen ilmoituksen www.pettajat.com saitilta. Oli ehtinyt panna viittä eri muijaa....No siitä lähtien sitten annan miehelleni aina kun haluaa.


      • älyhoiäläjät

        no jos ei kolmesti päivässä riitä niin sit on jo korvien välissä vikaa. Harva edes saa seksiä 3 kertaa viikossa tai kuukaudessa.


      • Tyytyväinen-mirri

        Ei ole kyse määrästä , vaan laadusta .Oma kultani vie minut pilviin kerta toisensa jälkeen rakastellessamme .Hän osaa huomioida minut kaikin tavoin , ja palkitsen sen antamalla kaikkeni rakastellessamme .


      • etanatki harrastaa ryhmä seksiä :D


      • Uutishaku

        Hrrp://www.veksi.com sisältää paljon uutisia.


      • ohjuri
        Tyytyväinen-mirri kirjoitti:

        Ei ole kyse määrästä , vaan laadusta .Oma kultani vie minut pilviin kerta toisensa jälkeen rakastellessamme .Hän osaa huomioida minut kaikin tavoin , ja palkitsen sen antamalla kaikkeni rakastellessamme .

        Itse en ole käyttänyt pilveä en yksikössä enkä monikossa. Lentokoneella olen toki ajellut, mutta en ole ohjannut.


      • Mami50
        bysii kirjoitti:

        Oletkos muuten miettinyt, että kävisikö myös vieraissa jos et anna tarpeeksi? Itse kun nuukailin, niin heti löysin miehen ilmoituksen www.pettajat.com saitilta. Oli ehtinyt panna viittä eri muijaa....No siitä lähtien sitten annan miehelleni aina kun haluaa.

        Olin kaksyt vuotta ilnan seksii. Nyt kun nuori mies (18) IHASTU mun riippu rintoihin. Poikaa haluttaa jatkuvasti mikä mulle sopii. On lihaksivat nuori ja välillä runkka alasti 17cm kullia roiskien mun päälle spermansa.


    • kyjthrbgevf

      Harvinainen poikkeus on kyseessä, itse olen saman ikäinen mies, testotasot pilvissä, mut seksiä tekee aika harvoin mieli

      • oldis

        Mitä ovat pilvitasosi?


      • 50v_viriili

        Olemme molemmat n. 50v ja syksystä saakka tullut jokin viidenkympin villitys. Seksiä pitää harrastaa alkuillasta ja toinen kierros myöhemmin, molemmat pitkän kaavan mukaan esileikkeineen á puolisen tuntia. Olisin kovin himokas myös aamuöstä tai aamulla sekä iltapäivällä töistä kotiin tultua. Vaimolle riittää iltajumpat. Minulla piisaisi kiihkoa ja stondista monta kertaa päivässä. Ja kyllä, pieniä sinisiä pillereitä nappaan viikonloppurientoihin niin stondista riittää pitkään, mutta ei ne lääkkeet varsinaista himoa selitä.

        Testosteronitasosta en tiedä. Tuskin kovin korkea, kun en tunne olevani mikään kilpailuhenkinen apinalauman alfauros, vaan paremminkin konttorityötä tekevä nörtti. Parrankasvu on tosin kiihtynyt viimeisen vuoden aikana.

        Ehkä väärä palsta ihmetellä, mutta mikä menee viisikymppisiin naisiin kun ei enää innostu monta kertaa päivässä? Nyt on kyllä kertoman mukaan sinänsä parempaa seksiä kun iän ja kokemuksen myötä ei todellakaan ole pelkkää hyöyläämistä. Mutta parikymppisinä touhusimme 2-3 ker/pvä.


      • kyjthrbgevf
        oldis kirjoitti:

        Mitä ovat pilvitasosi?

        En muista tarkkoja arvoja, enkä jaksa kaivella papruja kaapista, mut viitearvojen ylärajoilla/jonkun verran yli.


      • oldis
        kyjthrbgevf kirjoitti:

        En muista tarkkoja arvoja, enkä jaksa kaivella papruja kaapista, mut viitearvojen ylärajoilla/jonkun verran yli.

        Minä olen nähnyt vain viitearvojen alarajat vaikka olen yrittänyt etsiä useammastakin tietolähteestä.


      • kyjthrbgevf

        Lääkäri noista mainitsi ja muistelen silloin netistäkin noi rajat löytäneeni.


      • hohhoijaaaa
        50v_viriili kirjoitti:

        Olemme molemmat n. 50v ja syksystä saakka tullut jokin viidenkympin villitys. Seksiä pitää harrastaa alkuillasta ja toinen kierros myöhemmin, molemmat pitkän kaavan mukaan esileikkeineen á puolisen tuntia. Olisin kovin himokas myös aamuöstä tai aamulla sekä iltapäivällä töistä kotiin tultua. Vaimolle riittää iltajumpat. Minulla piisaisi kiihkoa ja stondista monta kertaa päivässä. Ja kyllä, pieniä sinisiä pillereitä nappaan viikonloppurientoihin niin stondista riittää pitkään, mutta ei ne lääkkeet varsinaista himoa selitä.

        Testosteronitasosta en tiedä. Tuskin kovin korkea, kun en tunne olevani mikään kilpailuhenkinen apinalauman alfauros, vaan paremminkin konttorityötä tekevä nörtti. Parrankasvu on tosin kiihtynyt viimeisen vuoden aikana.

        Ehkä väärä palsta ihmetellä, mutta mikä menee viisikymppisiin naisiin kun ei enää innostu monta kertaa päivässä? Nyt on kyllä kertoman mukaan sinänsä parempaa seksiä kun iän ja kokemuksen myötä ei todellakaan ole pelkkää hyöyläämistä. Mutta parikymppisinä touhusimme 2-3 ker/pvä.

        "pitkän kaavan mukaan esileikkeineen á puolisen tuntia"
        :D mikä se lyhyt kaava sitten on??? Kuulostaa melko pikaiselta minusta... tai pelkältä seksiltä - kun rakkaus, kiintymys ja intohimo ovat mukana, niin tuntikin on vielä lyhyt aika


      • vaimo43v
        50v_viriili kirjoitti:

        Olemme molemmat n. 50v ja syksystä saakka tullut jokin viidenkympin villitys. Seksiä pitää harrastaa alkuillasta ja toinen kierros myöhemmin, molemmat pitkän kaavan mukaan esileikkeineen á puolisen tuntia. Olisin kovin himokas myös aamuöstä tai aamulla sekä iltapäivällä töistä kotiin tultua. Vaimolle riittää iltajumpat. Minulla piisaisi kiihkoa ja stondista monta kertaa päivässä. Ja kyllä, pieniä sinisiä pillereitä nappaan viikonloppurientoihin niin stondista riittää pitkään, mutta ei ne lääkkeet varsinaista himoa selitä.

        Testosteronitasosta en tiedä. Tuskin kovin korkea, kun en tunne olevani mikään kilpailuhenkinen apinalauman alfauros, vaan paremminkin konttorityötä tekevä nörtti. Parrankasvu on tosin kiihtynyt viimeisen vuoden aikana.

        Ehkä väärä palsta ihmetellä, mutta mikä menee viisikymppisiin naisiin kun ei enää innostu monta kertaa päivässä? Nyt on kyllä kertoman mukaan sinänsä parempaa seksiä kun iän ja kokemuksen myötä ei todellakaan ole pelkkää hyöyläämistä. Mutta parikymppisinä touhusimme 2-3 ker/pvä.

        Puoli tuntia on kylläkin lyhyen kaavan mukaan. Keskiverto setti on pari tuntia ja pitkän kaavan mukaan paneskellaan 4 h tai koko yö.


      • KovaJorkku

        Puoli tuntia nyt panee peräreikäänkin saatikka sit riemurasiaan. Kyllähän se puolituntinen on pikapanoa vielä.


      • vaimo38

        On teillä kyllä pieni munaiset miehet!! 4 tuntia.. Jos minun ukon seipäällä jyystää 15 min. pitempään, niin en varmaan pysty seuraavana päivänäkään kävelemään!!


      • 2591
        vaimo43v kirjoitti:

        Puoli tuntia on kylläkin lyhyen kaavan mukaan. Keskiverto setti on pari tuntia ja pitkän kaavan mukaan paneskellaan 4 h tai koko yö.

        Ei nuita hommia kellon kanssa tarvi tehdä kun vain molemmat tykkää.


      • vaimo38 kirjoitti:

        On teillä kyllä pieni munaiset miehet!! 4 tuntia.. Jos minun ukon seipäällä jyystää 15 min. pitempään, niin en varmaan pysty seuraavana päivänäkään kävelemään!!

        "vaimo38", ei se kalun koko vaan käyttötaito on ratkaisevaa nainissa.
        Minun naintini kestää tunnista kahteen tuntiin ja voin sanoa että naiseni ei pysty istumaan moneen tuntiin naintini jälkeen vaikka kaluni ei ido olekaan.


      • minäpystyn

        Nainti ei ole hyvä jos ei pysty istumaan sen jälkeen. Et ole saanut naista kiihottumaan vaan hinkkaat kuivana. Tyydytät vaan itsesi ja nainen jää vaille tyydytystä.


      • urts
        hohhoijaaaa kirjoitti:

        "pitkän kaavan mukaan esileikkeineen á puolisen tuntia"
        :D mikä se lyhyt kaava sitten on??? Kuulostaa melko pikaiselta minusta... tai pelkältä seksiltä - kun rakkaus, kiintymys ja intohimo ovat mukana, niin tuntikin on vielä lyhyt aika

        Pisto, nosto ja ravistus. About 1minuutti 20 sek. Pääasia että kumpikin nauttii, mies ja muna.


      • uskova2
        vaimo43v kirjoitti:

        Puoli tuntia on kylläkin lyhyen kaavan mukaan. Keskiverto setti on pari tuntia ja pitkän kaavan mukaan paneskellaan 4 h tai koko yö.

        ei se minusta hyvää rakastelua ole jos täytyy jyystää noin kauan. olen yli 70-vuotias ja hoidan tuon noin 10-15 minuutissa. toinen osapuoli ei hyväksysikään tuollaista tuntikautista "jyystämistä".


      • yööötä
        vaimo43v kirjoitti:

        Puoli tuntia on kylläkin lyhyen kaavan mukaan. Keskiverto setti on pari tuntia ja pitkän kaavan mukaan paneskellaan 4 h tai koko yö.

        Meillä menee pitkällä kaaaaaaaavalla monta päivää ja monnnnnta yööööötä.


      • jaksaa
        Pusumies kirjoitti:

        "vaimo38", ei se kalun koko vaan käyttötaito on ratkaisevaa nainissa.
        Minun naintini kestää tunnista kahteen tuntiin ja voin sanoa että naiseni ei pysty istumaan moneen tuntiin naintini jälkeen vaikka kaluni ei ido olekaan.

        Höpöhöpö nuo monen tunnin nainnit.....
        Mitä iloa jos paikat ovat kipeät ?
        Tai mistäs minä tiedän !!


    • qwqwqwqwqwq

      Erektion määrään vaikuttaa eniten se mitä laitat suuhusi.
      Roska ruokaa syömällä katoaa seksihalut keneltä vaan.

      • hnrnrn

        Hmmm.. erektion ja seksihalujen määrä eivät kyllä välttämättä aina korreloi... Usein tietenkin haluja on, mut ei kykyjä, mut voi olla toisinkin päin.


      • koska

        Roska ruokaa vai roskaruokaa. Kerrotko oikean termin.

        Kiitos.


    • Onnelinen

      Minulla on 18v seksi kaveri. Olen 55v nainen ja haluttaa.Oli kymmenen vuoden kylmä kausi ennenkuin sain kyltymättömän pojan sänkyyni. On komee ja alasti ja ei tarvii kun vähä runkkaa niin heti saa. Kyllä kannattaa olla nuoren kanssa.

      • KankiKalle

        Olen samaa mieltä. Nuoret pojat on tosi mahtavii. Niillä stondaa melkein jatkuvasti ja ovat tosi kireitä. Mahtava tunne kun saa tiukkaa reikää ja näkee samalla kun poika nauttii ja saa siemensyöksyn. Tuntuu oikeen supuistukset kun se ruikkii lakanoille.


      • giljotiini
        KankiKalle kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Nuoret pojat on tosi mahtavii. Niillä stondaa melkein jatkuvasti ja ovat tosi kireitä. Mahtava tunne kun saa tiukkaa reikää ja näkee samalla kun poika nauttii ja saa siemensyöksyn. Tuntuu oikeen supuistukset kun se ruikkii lakanoille.

        Kyllä kuustoista vuotiaat tytöt on kyltymättömiä ja haluavat aivan kaiken.


      • jeppe8

        Paneeko se nuori sua monta kertaa?M47 mää haluan kiimasen naisen jota pitää panna ja se alistaa mua


      • ahkuB
        KankiKalle kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Nuoret pojat on tosi mahtavii. Niillä stondaa melkein jatkuvasti ja ovat tosi kireitä. Mahtava tunne kun saa tiukkaa reikää ja näkee samalla kun poika nauttii ja saa siemensyöksyn. Tuntuu oikeen supuistukset kun se ruikkii lakanoille.

        Miksi lakanoille? Siinähän jää koko nainnin paras tuntematta...


      • h.o.moilanen
        ahkuB kirjoitti:

        Miksi lakanoille? Siinähän jää koko nainnin paras tuntematta...

        Siksi, koska ei sen muna voi olla minun perseessäni samaan aikaan kun minun munani on hänen perseessään.


    • Tsada

      Hmmm...taitaa kuitenkin salaa napsia pillereitä...kokemusta on...

    • sexterap

      Kyllähän se toki harvinaista on, muttei mahdotonta. Ihmisillä on niin erilaisia seksuaalisuuden tasoja, eri ihmisillä eriaista ja yhdelläkin ihmisellä vaihtelee elämän aikana, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Nelikymppinen ei vielä ole välttämättä hiipunut, naisilla tunnetusti yltyy, mutta miehilläkin mahdollista tuossa iässä. Miehen vaihdevuosista puhutaan vähän, koska ei ole niin rajua kuin naisilla, mutta ne ovat silti olemassa ja myötäilevät jonkin verran naisen vastaavia. Joten voi olla kyse sellaisestakin kuin naisillakin, että ennen vaihdevuosia muutaman vuoden ajan halut ovat pilvissä.

      • AhkuB

        Pappa muistelee.... Huoohh.. Tuttua tuossa iässä! Tuohon aikaan saatoi olla noin tunnin ajan kaksikin daamia ryhmässäni, ja puoten tunnin jälkeen toiset kaksi. Erikoisin tilaus tuli naapurin rouvalta, joka jo viikko häittensä jälkeen havaitsi mieheltään jäävänsä osattomaksi. mies oli jjotain uskontoa harjoittava, eikä suostunut ennen häitä morsiamensa naintia kokeilemaan. Morsian uskon hyvää, mutta tarpeet oli hänelläkin jo ennen vihkimistä.


    • Terry

      Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
      Viriliteetti on aika yksilöllistä, mutta sanotaan näin,
      että jos miekkonen on yhtä viriili 65-75 vuotiaana,
      se on eri asia. Toki ikäihmisetkin harrastavat intiimikanssakäymistä, mutta mistään andropaussista en menisi puhumaan. Olisit vaan tyytyväinen.
      Moni 40-5X vuotias nainen on minulle valittanut,
      että kun oma mies on vaan ihan kulahtanut, ei jaksa mitään
      tehdä, mutta toivoo, että hänelle (miehelle) kyllä kovasti
      jotain tehtäisiin. Niin jos oma mieheso on noin priima kunnossa, niin anna palaa! :)

      • GamlaGibaStadista

        Jep. Ei muutama kerta päivässä seksiä mikään ihmejuttu ole, ei ainakaan nelikymppisellä vielä. Minä olen tuota huomattavasti vanhempi ja vieläkin pystyn kevyesti muutamaan kertaan päivässä, tyyliin pari kertaa aamulla ja toinen samanmoinen sessio illalla. Toki olen ikäni harrastanut urheilua ja olen sopusuhtainen keholtani. En kuitenkaan esim. syö mitenkään poikkeuksellisen terveellisesti. En kylläkään tupakoi ja alkoholia käytän kohtuudella. Koskaan ei ole tullut mieleenkään, että tarvitsisin jotain pillereitä avuksi. Ikä lähenee kuuttakymppiä, mutta tuolla osastolla ei ole ongelmia.


    • Puhettakovain

      Olen 42 ja minunkin tekee koko ajan mieli. Masturboin vähintään 4 kertaa päivässä, jos naiseni ei ole halukas. Ja usein siltikin. Joskus krapulassa tai muuten vaan kauheassa kiihotustilassa tulee suoraan sanottuna vedettyä käteen 8-10 kertaa päivässä. Harrastan liikuntaa, mikä varmasti edistää asiaa. Ainakaan ei hengästy yhtä helposti.

      • hallinalle

        Hyi, juoppokin vielä..Korvien välissä on vikaa ja paljon. Terapiaa suosittelen.


      • Liikuttunut

        Puhettakovain:lle

        Masturboitko liikuntaa harrastaessasi useitkin kertoja ja jos niin montako keskimäärin.


      • Puhettakovain
        hallinalle kirjoitti:

        Hyi, juoppokin vielä..Korvien välissä on vikaa ja paljon. Terapiaa suosittelen.

        Tuo juopoksi väittäminen annetuilla tiedoilla vihjaa vahvasti siihen suuntaan, että kommentoija on nainen. Tekisi kovasti mieli, mutta miestä ei ole, YH-lapsi on. Ei pidä lihottaa itseään karkilla ja kekseillä markkinoiden ulkopuolelle. Todennäköisesti tulee vielä lipitettyä siideriä ainakin silloin, kun sossun rahat napsahtavat tilille. Siiderivalas ei monelle kelpaa.


      • Puhettakovain
        Liikuttunut kirjoitti:

        Puhettakovain:lle

        Masturboitko liikuntaa harrastaessasi useitkin kertoja ja jos niin montako keskimäärin.

        Joskus olen hiihtolenkillä pellon laidassa ryskyttänyt kintaaseen. Tämä tapahtui maalla, eikä silminnäkijöitä ollut. Jos nyt sitä toivoit. Sen sijaan punttisalilla ja uimahallissa en ole koskaan masturboinut.


    • kateellinenolen

      Nauti, sinä onnellinen äläkä mieti. :)

    • puute63

      nainen valehtelee seksin määrästä,ja liioittelee en tunne yhtään naista joka olis aktiivinen seksin suhteen alkuhuuman jälkeen.ei uskottavaa!!!!!!!!!!!!

      • haluaahaluaa

        Koskee naisia joiden kanssa olet ollut pitemmässä suhteessa? Onko niitä ihan kymmeniä? Tuskin tiedät tuntemattomien naisten seksikäyttäytymistä.
        Jos mies osaa homman niin nainen haluaa seksiä alkuhuuman jälkeenkin.


      • uive2
        haluaahaluaa kirjoitti:

        Koskee naisia joiden kanssa olet ollut pitemmässä suhteessa? Onko niitä ihan kymmeniä? Tuskin tiedät tuntemattomien naisten seksikäyttäytymistä.
        Jos mies osaa homman niin nainen haluaa seksiä alkuhuuman jälkeenkin.

        Olet juuri niin oikeassa kun olla voi..
        Kaikki miehet ei osaa mitään ja puolikovalla yrittävät tökkiä poikittain..
        Hehe, sekös himokasta naista ottaa päähän.
        Mies lähtee vaatteet tuulenpuolella kainalossa kiivaasta tahtia kotiin.


    • hupshops

      No, omasta kokemuksesta ei koskaan kait voi vetää yleistyksiä varsinkaan kun oli asia mikä vain tuntuu, että osuu (sekä ihmiset että asiat) kohdalle ne epätavalliset. Niin elikäs ainakin itse hämmästyin aloitusta, en ole huomannut kyllä mitään viiriiliystason laskua tuon ikäisissä eikä muutenkaan sillä ole iän kanssa tekemistä (tarkennettakoon että ikähaitarin yläpää tosin kokematta) vaan kyllä sekin vaihtelee ihan persoonittain. Nuorempikin mies voi olla sellainen, että ei niin usein kiinnosta. Ja on ok, koska jokainen tavallaan ja kannattaa etsiä puoliso jonka kanssa on tässä samalla aaltopituudella.

      Mutta erikoista, että vieläkin haksahdetaan johonkin stereotypioihin kun jokainen meistä on persoona, oli nuori tai vanhempi. Itse olen nainen enkä ole toistaiseksi huomannut mitään eroa seksuaalisessa puolessa nuoruusvuosiin muutakuin toki sen, että itsensä on oppinut paremmin tuntemaan ja seksi paranee koko ajan.

    • Luononoikku

      Kysäise käyttääkö testosteronia? Käy salilla ja lihakset kasvavat tai ovat tavallista suuremmat? Se lisää potenssia, mutta vähentää siittiöitä...:)

      Itse olen 47 v ja minulla on 10 v nuorempi naisystävä. Seksi on kyllä erinomaista, sitä on riittävästi. Jos ollaan viikonloppu yhdessä, niin saattaa tuo kolme kertaa päivässäkin toteutua, mutta yleensä kaksi riittää. Ja sitten voi olla että viikkoon ei edes ehdi tavata.

    • Rasavilli

      Ihan normaalit halut. Itse 45 ja mieli tekee monta kertaa päivässä, eri asia on saannin kanssa kun pari on alkanu pihtailla ihan huolella. Testosteronitasoja en ole mittailu, mutta mieheltä näytän ja karvat kasvaa. H.Moilasena luen saman ikäisten halujen hiipumisesta, ei kykene ymmärtää. Enää en ihmettele jos pihtarin pari alkaa tiirailla vieraita, oli sitten kumpi sukupuoli vain kyseessä.

    • mielipiteitäonmonia

      Lukaisin vastaukset pikaisesti; harvinaisen asiallista keskustelua, kiitos siitä!
      Mielestäni aloittajan miesystävä ei ole mitenkään poikkeuksellinen. Olen monta kovakuntoista nuorempaa miestä tavannut, mutta yleensä miehet väsyvät nopeammin. Kuinka kauan olette seurustelleet tai asuneet yhdessä?
      Olen 50v. nainen, mieheni 64v, yhdessä asuttu ja tehty lapsia yli neljännesvuosisata.
      Seksiä on nykyisin arkisin pari kertaa viikossa, viikonlopppuisin ja lomilla pari-kolme kertaa päivässä. Vielä muutama vuosi sitten paljon enemmän.
      Saan tapailla muitakin. Oma mies rakastelee kuitenkin parhaiten: hänellä toimii kaikki muutkin tärkeät elimet. Rakkaudessa/seksissä laatu on tärkeämpää kuin määrä!

    • yksnainenn

      Miesystäväni on 54v ja samanlainen kun aloittajan mies. Itsekin haluan seksiä usein joten tarpeemme kohtaavat oikein hyvin.

    • Mulla ikää 45 ja jatkuvasti koinittaa..En tie oonko normimiehen haluil varustettu? Alkuun muija piti piiiikkasen puutteeski :( Nyt ku ero on edessä,kyl antais ja ois koko ajan valmiina...Eipä vaan enää niin kiinnosta ku epäilyttää motiivit. Tien kyl kelpaavani muillekin,vaik ylipainooki n 10kg.Mut en voi hakee seuraa,kun lupasin olla sotkematta muita tähän soppaan.Mut sitte ku kesä koittaa ja muija muuttaa.. Sitä odotellessa ;)

      • naisellehelpotus

        Vai muija. Ero on varmaan oikea ratkaisu.


    • heikkikk

      jupa juu joku taas murjas kunnonjutun nin sit pitää jatka samaan malliin,, ohan näitä juttuja olemas,, jos viitis kertoa ,,,hih hih,

    • meitsimeitsi

      Ikä 48 ja aina haluttaa, vaimo tyytyväinen himot ollut koko avioliitto ajan , niin ihana vaimo, pusut halit ja muut hiplailut valmistaa sänkypuuhin. eli ihan normaalia

    • ÖökkösÄäliö

      Kyllä sää härrästää seksiä jös öikein päljön hälyää.

    • lettiina

      Mikäs siinä. Itse olen viisikymppinen ja mies parikymmentä vuotat vanhempi, ja edelleen sujuu homma hyvin ja useitakin kertoja päivässä. Ilman turhia kemikaaleja :)

    • Kuokitaan

      Hmm. kolme kertaa päivässä ei varmaankaan ole normi touhua, pitäähän sitä tehdä muutakin esim. käydä töissä. Mikä on aktin pituus ajassa . Tyydyttävä seksi ei ole mitään kanin matkintaa, eli aikaa kuluu. Yleisesti ottaen viriili nelikymppinen ei nyt ole mikään ihme vaan normi mies. 70v. lähestyy (kolme kk) ja pitää se vaimon mielellään pari kertaa viikossa "uhrautua". Oletan hänen olevan tyytyväinenkin, ei tarvitse aina näytellä. Suurin seksiä rauhoittava tekijä taitaa olla ikääntyminen ja maan vetovoima.

    • iloitteluakuusistaan

      Ottiko joku tommosenkin todesta??
      No, aika moni ainakin vaivautui kommentoimaan.
      Meillä sekstaillaan viidestä kahdeksaan kertaan päivässä.
      Vaimolla on lisäksi pari rakastajaa niinkuin itselläkin-
      Viikonloppuisin vietämme vuorokauden kestäviä, yhtämittaisia
      kimppakivaseksittelyä kuusistaan.
      Ei kai tämä ole epänormaalia?

    • uhy99

      Normi panohalu eikä erikoista. Mikä teitä vaivaa?

    • nukuttaa

      Olen 60 mies ja täytyy ja täytyy myöntää etten jaksa enää kuin 2 kertaa yössä.
      6 tuntia kerrallaan:-))

    • arka63

      Tapasin miehen 68v. Hänellä seisoo aina. Aamulla ensimmäiseksi naimaan ja illalla viimeiseksi naimaan. Hän sanoi, että on ollut aina tälläinen. Monet naiset eivät kestä ja hänellä onkin useita naisia kerralla. Hänessä on vain yksi huono puoli. Hän ei laukea, ei saa siemensyöksyä. Sanoi olleensa samanlainen aina. Vaikeuksia laueta. Urheilua hän on harrastanut koko ikänsä.
      Jätin miehen koska alapää ei kestänyt ainaista jyystämistä ja yläpää toisia naisia. Olin kuullut tälläisistä laukeamattomista miehistä. En kuitenkaan uskonut ennen kuin osui kohdalle.
      Niin utopistiselta kuin tämä kuullostaa, on tämä totta. Tietääkö kukaan mikä tässä miehessä on vikana?

      • arka69

        on vedellyt liikaa käteen, liian kovalla puristuksella, kun ei enään pimpsaloorasta laukee.


    • voimamies

      Minä olen yli 50 vuotias. Syön terveellisesti. Paljon tomattia (2-3 päivässä), parsalaalia, valkosipulia, kurkkua, omenaa, banaania, ruisleipää, kalaa ym....Aina seksi mielessä. runkkaan 1-2 kertaa päivässä. Käyn kuksimassa paria tuttua muijaa kerran viikossa. Että silleen :)

    • normaalia

      Ei tuossa ole mitään epätavallista.

    • Mitä epätavallista siinä on on jos vähän yli nelikymppinen on viriili..;;)))???
      Minä olen kohta seitsemän kymppinen ja viriiliys ei ole kadonnut minnekään. Päin vastoin kun ikää on tullut lisää on viriiliystaso noussut ja kykenen kiksauttamaan naistani parikin tuntia kerrallaan. Ja sen kyllä huomaa panoni jälkeen, naiseni ei pysty istumaan kun alapää on niin hiivatin hellä..;;))))

    • jfhjd

      Testosteronitasolla on suora yhteys haluun ja kykyyn. Toisilla se on korkea, toisilla matala, eikä se ole suoraan aina riippuvainen iästä, tai edes elintavoista. Mutta on kyllä ikään nähden tavallista viriilimpi kaveri, ei läheskään kaikki ole edes parikymppisena noin viriilejä. Selitys ollee siis todella korkea testosteronitaso, syystä tai toisesta.

    • Ei tuo mitenkään erikoiselta tunnu. Itse olen 41 vuotias, aina tekee mieli. Pari kertaa päivässä seksiä, silti panettaa ja helposti kovana melkeinpä milloin vaan. Muutama vuosi nyt ollut tällaista, sama kumppani kuin aikaisemminkin. Liekö joku ikääntymiseen liittyvä juttu, nyt pannaan oikein urakalla muutama vuosi ja sit täysi impotentti :)

    • Moonika36

      Mieheni on myös hyvin maskuliininen muttei tuollainen panokone. Olettaisin, että jos saa hyvää seksiä ja aidon tyydytyksen, ei ole heti kohta tarpeen ottaa uusiksi. Eli olisko kyseessä sellainen miesten nymfomania, jolloin ei tosiaankaan saa oikeaa tyydytystä ja siksi sitä on koko ajan haettava uudestaan.

    • Terve111111

      Kyllä se on sairas, kannattaa varoa.

      • mies-asialla

        miksi se on sairas? kun naista panettaa vain 5 kertaa päivässä, silloin sitä ei kutsuta koskaan sairaaksi.


    • ruskea-iho

      se on se sonni. nauti kunnes jaksaat. Se, että hän panee sua orkkuun asti on itsestään merkki siitä, että sinut on tyydytetty ja silloin sinulla ei pitäisi olla minkalaista valitusta enää mitä hän tekee ylimääräisillä uroksen voimilla... panee muita myös tai runkkaa

    • Escadaa

      Kauheeta lukea näitä juttuja viriilinä sinkkunaisena (42 v.), jolla halut katossa piiitkän seksittömyyden takia.

    • nevereveragain

      jännä juttu, tunnen yhden joka on tismalleen saman ikäinen, hyvin maskuliininen ja jolla oli myös tuo kolme kertaa päivässä -fiksaatio. Ekana tulee mieleen kysymys, kauanko olette olleet yhdessä ja oleteko oikeasti parisuhteessa? (Onko sinut esitelty esimerkiksi mihen sukulaisille ja kavereille, onko teillä yhteiset pitkän aikavälin tulevaisuudensuunnitelmat, jne)

      Edellä mainittu henkilö osoittautui persoonallisuushäiriöiseksi, seksuaalisuudeltaan enemmänkin sairaalloiseksi kuin aktiiviseksi, ja joidenkin kuukausien kuluttua ilmeni, että hänellä oli vahva tarve nöyryyttää ja alistaa naisia. Sehän on helppoa, jos on päässyt toisen ihmisen hyvin henkilökohtaiselle alueelle. Hän saattoi kutsua tuntemattomiakin naisia hutsuiksi, mistä olin järkyttynyt, koska olin jo suhteessa tämän ihmisen kanssa, eikä tuollaista tapahtunut ensimmäisten kuukausien aikana. Ilmeni myös, että hän oli huijannut sukupuolitautitestien tulokset, eikä irtosuhteissakaan käyttänyt suojaa tai juurikaan välittänyt ehkäisyn olemassaolosta, mikä oli vielä suurempi järkytys.

      Oli vaikea pala nieltäväksi, että minua oli vedetty kuin pässiä narussa, valehdeltu päin naamaa, riskeerattu terveyteni - ja minä en osannut varoa riittävästi, koska en saanut mistään muualta luotettavaa tietoa. Tämä mies ei myöskään käynyt töissä, koska priorisoi urheilun, eikä kantanut mitään oikeaa vastuuta kahdesta lapsestaan, vaan saattoi lähteä vaikka kuukauden ulkomaanmatkalle, jos sattui huvittamaan. Lasten äiti joutui kantamaan kaiekn vastuun, mies tapasi lapsia vähän niin kuin harrastuksena - silloin kun sattui huvittamaan.

      Koetin ennen suhteen lopettamista useaan otteeseen keskustella asioista ja saada hänet menemään persoonallisuushäirötestiin - ei niinkään hänen takia, vaan hänen tulevien uhriensa takia. keeskustelut eivät onnistuneet, mies oli jatkuvasti matkoilla ja kiemurteli kaikista keskusteluista ulos kuin käärme. Kuulin toisen, luotettavan henkilön kautta, että hänellä oli todella paljon naisia. Kun hän jälleen pakeni keskustelutilannetta, lopetin suhteen. Tuo kyynaama yritti vielä tulla takaisin, ilmeisesti seksinpuute oli käynyt liian pahaksi. Ja paluu tapahtui ihan niin kuin suhteellemme ei olisi välissä tapahtunut mitään ja hän voisi jatkaa sekstailua kanssani muitta mutkitta. Well, dream on, olin jo oppinut kantapään kautta, että kodalleni oli osunut ilmeisesti seksiriippuvainen narsisit, eikä mikään mies.

      Just food for thought. Tunnetko yhtäkään naista, joka on ollut tuon miehen kanssa suhteessa, tai tuntee hänet hyvin? Kannattaisi ehkä hankkia jostain luotettavasta lähteestä tietoa, mikä on meiningin nimi.

    • osoite

      Toisaalta oon ihan kade, mutta toisaalta tulee mieleen lähteekö tuollaisen miehen päästä yhtään järkiajatusta, mikä ei sivua seksiä tai panemista. Seksiaddikti,joten ajatuksen juosultaan hyvin köyhä, arvelisin. Ja täyteläinen elämä on muutakin kuin vain panemista.

      • nevereveragain

        Ei seksiaddiktiudella välttämättä ole mitään tekoa älykkyyden puutteen kanssa. Yllä mainitsemani henkilö oli kuuden laudaturin ylioppilas ja hänellä oli akateemisia opintoja. Mutta kieltämättä seksuaalisuudne toteuttamisessa ei kyennyt ottamaan huomioon vastapuolen tunteita tai kantamaan mitään vastuuta.


    • laatueimäärä

      Minusta tuollaiset määrät kuulostaa jo addiktiolta. Eikö elämässä kiinnosta mikään muu, kun seksi on koko ajan mielessä? Ymmärrän, että alle 20-v ikäisellä miehellä on tuollaiset halut, mutta että yli 40-v ikäisellä? Tulee mieleen ex-miesystävä, jolle oli kunnia-asia, että hän oli nuorekas. Hän ei halunnut puhua koskaan siitä, että hän oli ylittänyt 40-v iän. Kaikessa piti olla nuorekas ja hän piti kynsin ja hampain kiinni siitä, että hän on edelleen saman painoinen kuin 20-v ikäisenä ja että on samat himot kuin 20-v ikäisenä jne. Erohan siitä tuli, kun en jaksanut koko ajan ylistää hänen hyvää kuntoaan ja nuorekasta kroppaa. Taustalta löytyi sitten kuitenkin Viagrat ja jopa hormoneja, jotta kroppa pysyi lihaksikkaana.

      Onneksi nykyisen miesystävän kanssa panostetaan laatuun. Seksiä on ehkä noin 2 kertaa viikossa, mutta seksistä nauttii ihan täysillä, kun ehtii tulla kunnolla haluja ja himoja. Minä haluaisin ehkä vähän enemmänkin, mutta kun parisuhde on muuten hyvä, niin tuo 2-3 kertaa riittää mainiosti.

    • löysit_kestävän

      No hätä. Tuo on vaan merkki hyvästä testosteronin tuotannosta. Tuollainen mies on viriili vielä ainakin 30 vuotta.

    • nevereveragain

      Tulipa vielä mieleen tuosta aiemmin mainitusta tapauksesta - hän aloitti 'suhteen', jossa perusasiat suhteen luonteesta oli keskusteltu läpi. Alussahan kaikki on hieman epämääräistä, mutta suhde ei oikein edennyt muilla saroilla kuin seksin alueella ja miees oli todella haluton keskustelemaan suhteestamme. Annoin asian jonkin aikaa olla, ajattelin että antaa hänen muodostaa mielipiteensä ja tunteiden kehittyä.

      Noh, olisinpa tiennyt paremmin. Ilmeni, että hän ylpeili sillä, että ei tarvitse käyttää maksullisia palveluja, kun saa ilmaiseksi. Hänellä oli ollut runsas määrä näitä suhteiden aloituksia, joissa naiselle esitetään, että mies aikoo ryhtyä parisuhteeseen, mutta itse asiassa hän haki vain ilmaista seksiä - tai karummin sanottuna ilmaista 'hutsua'.

      Taitaa olla toistaiseksi ainut mies, joka on saanut minut melkein oksentamaan - puheillaan.

    • Spiritoflust

      Riippuvuuksia on monenlaisia jotka sitovat. Jeesushan vapautti monia riivaajien valtaan joutuneita ja kehotti opetuslapsiaan julistamaan evankeliumia, parantamaan sairaat ja vapauttamaan riivatut. Tässä Nigeriassa se kehoitusta käytännössä:

      https://m.youtube.com/watch?v=o9lsTF2ajJk

    • onko-normaalia

      Mullakin on se ongelma et pitää runkata joka paikassa.
      Jos menen myyrmanniin ostoksille niin pitää ensiksi mennä vessaan runkkaamaan.
      Jos käyn sovittamassa vaatteita niin pitää pukukopissakin runkata.
      Siis aina kun pääseen suojaisaan paikkaan niin pitää saada vehje esiin.
      En kyllä hirveesti tykkää näytellä sitä, välillä kyl pitää ylikulkusillakin heilutella kalua jos
      nuoria tyttöjä kulkee alapuolella.
      Luulen että tämä johtuu vaan testosteronista vaikka olen 67-vuotias.
      Pillua saan vain talvisin kun olen thaimaassa, runkkailen kyllä sielläkin.

      • 1333333333

        ei ole. olet runkkauksen ja himojen orja. eitee hyvää pääkopalle. masennuslääkkeet kohtaedessä. tee hyvä mies jotain muuta välillä esim kaada puukolla petäjä.


    • 555-mi

      Naarattu:lle

      Kyselet mielestäni sitä. oletko normaali/tavallinen tms.

      Onko se sinulle tärkeää ja jos niin miksi?

    • PaksuPepe

      Kyllä hyvännäköinen 30 v muija vaan saa vanhemman miehen syttyyn vanhemmat vähemmän

    • Jessse71

      Oletko varma että tuo on epätavallista? Ihmisissä on suuriakin eroja....

    • vesa45

      olen 45v mies ja minulla on 25v tyttöystävä. minua itseäni haluttaa jatkuvasti kun olemme yhdessä. jopa kaupassa käydessämme minulla alkaa housuissa pullistelemaan...lenkeillä käydessämme haluttaa ja olenkin lenkkipolulla välillä antanut hänelle pikaisesti kyytiä takaapäin....jopa kaupunkilla yleisellä paikalla...kotona haluan myös jatkuvasti häntä naida...yleensä kun aloitamme niin ihan minimi on tunnin sessiot mutta yleensä se menee siihen että pamputtelemme noin pari tuntia putkeen oikeen kunnolla. välillä hän ratsastaa minua niin että tuntuu että räjähtäisin siihen paikkaan...en tiedä onko tämä normaalia kun onhan mulla jo ikääkin kertynyt mutta tuntuu että tää vaan on yltymässä...housuissa pullottaa kokoajan kun hän on seurassani. tosin onhan sillä suurin vaikutus asiaan kun hän on todella kaunis, kuuma ja seksikäs tyttö ja ennenkaikkea mukava. viihdyn hänen jalkovälissä kielen kanssa myös vaikka kuinka pitkään se kiihottaa myös minua suuresti. mikä onkaan mukavampaa kun pääsee nauttimaan kauniiden seksikkäiden reisien väliin kielen kanssa...myös hän on ihan huippu käsittelemään minua suullansa. itsekin olen ihmetellyt että onko tämä ihan normaalia tässä iässä että haluaa kokoajan? no hyvältä tuntuu ja elän elämäni parhainta aikaa kauniin avopuolisoni kanssa.

    • Kankisan

      Hän on se macho..samoja piirteitä minussa olen 48v ja aina valmis.Vartalotyyppini on mesomorfi..seksi vei mutta aina löytänyt myös siitä pitävän naisen.Pidä kiinni.

    • iojkpi

      Mistähän tuo aloittaja päättelee että 43 vuotias olisi jo jotenkin vanha...

    • rakennusmies3

      Joo nelikymppisillä menee vielä koko aika seksin merkeissä. Jos rahat vaan riittää niin ulkona ei ehdi käymään ollenkaan. Itse olen jo 65-nen joten ehdin käymään jo keskiväivällä vähän töissäkin.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe