Hanna on lihonnut aikalailla lähikuukausina, voisi olla dieetti paikallaan. Lehdistöllehän Hanna on maininnut ettei ala laihduttamaan, mutta tuolla vauhdilla syntyy uusi Anita Hirvonen ja vauhdilla.
Tarvisiko tehdä jotain?
8
1287
Vastaukset
- hoijaa
Ehkä sun tarttis hankkia elämä, ettei tarvitsisi huolehtia tällaisista asioista.
- Omena
Mitä sit vaik oliski lihonu, aivan sama. Hanna on just täydellinen sellasena ku on! :>>
- sonja
Onhan se kieltämättä totta, että Hanna on lihonnut. Olen nähnyt paljon Hannan keikkakuvia, ja joka kerta ko. neiti näyttää taas vähän pyöristyneen. Ei sinänsä että se minua/ketään muuta haittaisi...kunhan totesin. Toisaalta Hanna on muutenkin aika vahvarakenteinen, vaikkei pituus ylläkään sinne "sataanseiskakymmeneen" Ei hänestä siroa saisi tekemälläkään. Mutta hyvin se jokatapauksessa laulaa!
- Ansq
sonja kirjoitti:
Onhan se kieltämättä totta, että Hanna on lihonnut. Olen nähnyt paljon Hannan keikkakuvia, ja joka kerta ko. neiti näyttää taas vähän pyöristyneen. Ei sinänsä että se minua/ketään muuta haittaisi...kunhan totesin. Toisaalta Hanna on muutenkin aika vahvarakenteinen, vaikkei pituus ylläkään sinne "sataanseiskakymmeneen" Ei hänestä siroa saisi tekemälläkään. Mutta hyvin se jokatapauksessa laulaa!
Hanna on nyt loistavassa kunnossa!
- rimppakinttuja?
laiha nainen on ällöttävä ilmestys...
- Black pearl
miten sulle kuuluu Hannan oma elämä? Se on sen yksityiselämää, eikä sen tartte tehä asialle mitään jos se ei itse halua! Olisko susta kivaa, jos Hanna tulis sanomaan sulle, että "Ootpa nää lihonnu, kannattais ruveta dieetille, läski".
- Poison
Poppitähtien kuuluu näyttää hyviltä, joten sinänsä asia ei ole verrattavissa (ellei tämän ketjun aloittaja satu itse olemaan poppari myös ;))
- Vihainen
Poison kirjoitti:
Poppitähtien kuuluu näyttää hyviltä, joten sinänsä asia ei ole verrattavissa (ellei tämän ketjun aloittaja satu itse olemaan poppari myös ;))
tää on jo törkeetä!
miten joku KEHTAA sanoa hannaa läskiks???
Se ei ole viellä edes lähellä läskeyttä!
Ja mitä sitten vaikka hanna olisikin vaikka 100kg? En usko että fanit silti hylkäisivät hannaa. en minä ainakaan!!! ps. itse antaisin paljon, että saisin hannan vartalon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5246672Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 80930
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel95909Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60905- 40780