Hanna on lihonnut aikalailla lähikuukausina, voisi olla dieetti paikallaan. Lehdistöllehän Hanna on maininnut ettei ala laihduttamaan, mutta tuolla vauhdilla syntyy uusi Anita Hirvonen ja vauhdilla.
Tarvisiko tehdä jotain?
8
1267
Vastaukset
- hoijaa
Ehkä sun tarttis hankkia elämä, ettei tarvitsisi huolehtia tällaisista asioista.
- Omena
Mitä sit vaik oliski lihonu, aivan sama. Hanna on just täydellinen sellasena ku on! :>>
- sonja
Onhan se kieltämättä totta, että Hanna on lihonnut. Olen nähnyt paljon Hannan keikkakuvia, ja joka kerta ko. neiti näyttää taas vähän pyöristyneen. Ei sinänsä että se minua/ketään muuta haittaisi...kunhan totesin. Toisaalta Hanna on muutenkin aika vahvarakenteinen, vaikkei pituus ylläkään sinne "sataanseiskakymmeneen" Ei hänestä siroa saisi tekemälläkään. Mutta hyvin se jokatapauksessa laulaa!
- Ansq
sonja kirjoitti:
Onhan se kieltämättä totta, että Hanna on lihonnut. Olen nähnyt paljon Hannan keikkakuvia, ja joka kerta ko. neiti näyttää taas vähän pyöristyneen. Ei sinänsä että se minua/ketään muuta haittaisi...kunhan totesin. Toisaalta Hanna on muutenkin aika vahvarakenteinen, vaikkei pituus ylläkään sinne "sataanseiskakymmeneen" Ei hänestä siroa saisi tekemälläkään. Mutta hyvin se jokatapauksessa laulaa!
Hanna on nyt loistavassa kunnossa!
- rimppakinttuja?
laiha nainen on ällöttävä ilmestys...
- Black pearl
miten sulle kuuluu Hannan oma elämä? Se on sen yksityiselämää, eikä sen tartte tehä asialle mitään jos se ei itse halua! Olisko susta kivaa, jos Hanna tulis sanomaan sulle, että "Ootpa nää lihonnu, kannattais ruveta dieetille, läski".
- Poison
Poppitähtien kuuluu näyttää hyviltä, joten sinänsä asia ei ole verrattavissa (ellei tämän ketjun aloittaja satu itse olemaan poppari myös ;))
- Vihainen
Poison kirjoitti:
Poppitähtien kuuluu näyttää hyviltä, joten sinänsä asia ei ole verrattavissa (ellei tämän ketjun aloittaja satu itse olemaan poppari myös ;))
tää on jo törkeetä!
miten joku KEHTAA sanoa hannaa läskiks???
Se ei ole viellä edes lähellä läskeyttä!
Ja mitä sitten vaikka hanna olisikin vaikka 100kg? En usko että fanit silti hylkäisivät hannaa. en minä ainakaan!!! ps. itse antaisin paljon, että saisin hannan vartalon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818