Sait minut punastumaan, sait pulssini nousemaan, sait minut tuntemaan sellaisia tunteita, mistä en edes ennen tiennyt. Sinä sait minut Rakastumaan.
Näitä tunteita ei voi peruuttaa. Sen tiedämme molemmat.
Olet ainutlaatuinen yksilö, upea tyyppi ja täydellinen kokonaisuus. Haluaisin oppia sinut tuntemaan jokaista piirtoa myöten. Sinut haluaisin elämääni pysyvästi.
Toivon, että voit hyvin...ja "ethän paiski liikaa töitä"
Sinä sait minut..
48
1355
Vastaukset
- mistätietäis
Mutta voisitko kertoa sen myös ihan irl, jotta tiedän sen :)
- punastuttaja
millä minä sinut punastumaan sain ja teenkö mielestäsi liikaa duunii..? duunaammeko samassa mestassa..?
- TaasyksiJ
Kiva että tykkäät. En tee liikaa töitä, vain sopivasti.
- IhanaKirjoitus
Ihanan kuuloista. Hän tietää tunteistasi? Ilmeisesti, jos molemmat tiedätte että tunteet ovat peruuttamattomia. Onnea Rakkauteen.
t. nm. itsekin Rakastunut - metamorphosis
Jos olisit hän, sanoisin : Samoin. Jos olisit hän, pyytäisin lisää vihjeitä, selkeämpiä vihjailuja. Jos olisit hän, Mutta et ole hän, näin uskon. Hauskaa kuitenkin leikkiä että olisit. Ja mikään ei kai ole mahdotonta elämässä.
- Hellimmätajatuksenisaa
Joku sai taas ihanan viestin.
Kyllä tiedämme molemmat, ei voi peruuttaa. Kuinka koskettavaa se onkaan. Varmaa ja pakahduttavaa. - Rakkaallenitämä
Sinulle omani: tiedäthän ja olet tajunnut että onhan tämä molemminpuolista. Olen huomannut - ei ole mitään kytkintä jota voisi napsutella halutessaan päälle ja pois, tunteet on ja silkkaa iloa ja onnea pienikin osa sinusta tuo minulle. Päivä päivältä enemmän. Sinä kuulut jo nyt elämääni ja minä sinun. Tai olemme sinne matkalla ja toivon mukaan pysyvästi.
Pelästyin aamulla mutta olen nyt ok. Töitä ei voi välttää, vapaapäivän toivossa :) ja huomenna perjantai. Ja tämä viesti omalle rakkaalleni, oli hän tässä tai muualla.<3- kysynpävaan
Miksi pelästyit aamulla?
- Töissäpä
Olisipa tämä minulle <3 töitä teen kyllä liikaakin ja työpaikallani tapaamme ;)
Aistin että ehkä tunnemme molemmat samoin, ujona tyttönä en vain uskalla tehdä mitään :(
Annahan aloittaja lisää vihjettä minnepäin menee? - som
Huomenna nähdään kahveella;)
- Luotan
Sait minut nauramaan, sait minut puhumaan. En pelännyt. Olin rohkea. Luotin.
Tämä tunne ei katoa, vaikka päätän unohtaa, lopettaa tykkäämisen, silti taas sulan kun tapaan sinut, unohdan kaiken muun. Näen vain sinut. Täytät huoneen, ja voisin olla siinä ikuisuuden. - 050510
Olispa RP laittanut ukkelille <3 En pysty sua päästää pois :(
- jopasnyt
Yhden söpön punastelijan kanssa tuli tänään juteltua. Oletko nainen vai mies?
- nukkumaan
Sinä, jos olisit hän, sait minut mykistynään, haparoimaan, värisemään. Jotta en paljastuisi, pitäydyn etäällä, vaikka lähelle haluaisin. Katseita vain..
- Metamorfoosi
Jos teet sen siirtosi, askel eteen. Odotan mutta kuten tiedät, aikamme on rajallinen . Ei siksi, ettenkö aina välittäisi, mutta, you know. I miss ya❤️
- anamorfoosi
ota sinä ensin puoliaskelta eteen niin minä otan sitt kokoaskeleen...uskallat kyllä...rohkea olet aina ollut..sen perusteella mitä minä sinua olen tuntenut..yes...i know what you mean..puss..
- Läpivalaisu
Samanlaisia tuntemuksia olen kokenut kuin aloittaja. Kauniisti kuvailit. Katsoin syvälle silmiisi ihmiseni, näin upean tähtitaivaan ja ilollani ei ollut rajaa. Rakastuin.
- metamorfoosi
Miten haluat että lähestyn sinua?
- sähkis
Sähköpostilla. Tiedät kyllä osoitteen.
- anamorfoosi
pistä txt seiskan helmitarjous sinulle... lupaan ottaa tarjouksen vastaan ja soitan...puss..
- Metamorfoosi
No en kyllä uskalla. Olisko mitään helpompaa?
- anamorfoosi
e-mail...onko paha..? keksit kyllä jotain jos liian paha..miks txt ei käy..? kyll sä uskallat..
- Metamorfoosi
En varmasti uskalla. Joo, voin olla muuten rohkea mutta mitä tunteisiin tulee, olen suurin pelkuri. Ja mitä vahvemmat tunteet, sen vaikeampaa. Laita sä s-postia mulle ?
- kuntavataan
Metamorphosis kirjoitti:
Taikka kerro vaikka lempi kappaleesi, hyräilen sitä sit sulle ku nähää
paljon sanomatta jää .......
- anamorfoosi
tossa yks minkä just sattumalta kuulin kun oli levy tossa hollilla...ei siis mikään lemppari...onkohan edes mitään yksittäistä... mutt jos vaikka tota hyräilet sitten...ja milloinkas me sit nähään...? https://www.youtube.com/watch?v=Oxj2JMMLXys
- metamorfoosi
Kai me maanantaina?
- anamorfoosi
ei taida sit osua... i am sorry..
- NÄIN
Metamorphosis kirjoitti:
Taikka kerro vaikka lempi kappaleesi, hyräilen sitä sit sulle ku nähää
MATELOT
- metamorfoosi
No se olis ollut eräänlainen ihme, jos hänet täällä oikeasti tapaisin
- anamorfoosi
metamorfoosi kirjoitti:
No se olis ollut eräänlainen ihme, jos hänet täällä oikeasti tapaisin
jos täälläpäin liikut voisimme tavatakkin..lumitöihin pitäisi taas mennä..
- hymyilemään
Olet minulle tunteinesi mysteeri...en tiedä oletko vielä siellä, tunnetko edelleen samoin. Silloin tiesin, että myös sinulla oli tunteita. Näin sen silmistäsi..en voinut erehtyä. Jos tietäisin..jos, tahtoisit, jos tuntisit edelleen samoin...tulisin luoksesi. Mikään ei ole mahdotonta...
- olentäällävielä
Mihin minä katoaisin?
- RRRRR
"Olet ainutlaatuinen yksilö, upea tyyppi ja täydellinen kokonaisuus."
Miksi tämä kuulostaa Risto Räppääjältä?- Niinkuulostaa
Hyvä huomio:) se kertoo kirjailijan lahjoista.
- nainenmyös
Oliko tämä naiselta naiselle?
- vaaleanainen
Itse olen nainen ja voisin täysin osoittaa ap:n sanat eräälle naiselle. Erityisesti kohdan "sait minut tuntemaan sellaisia tunteita, mistä en edes ennen tiennyt".
- VaaleaNPks
vaaleanainen kirjoitti:
Itse olen nainen ja voisin täysin osoittaa ap:n sanat eräälle naiselle. Erityisesti kohdan "sait minut tuntemaan sellaisia tunteita, mistä en edes ennen tiennyt".
Missä päin vaalea nainen kaipailee?
- nainenmyös
Minkä näköinen tämä nainen on ja milloin näit hänet viimeksi?
- hymyilemään
naiselta miehelle..
- hyvinpeitelty
Jos noin läheisissä tunnelmissa olette olleet keskenänne, niin kehottaisin noilla oireilla kyllä ottamaan asian esille vakavammin.
Siitähän voi syntyä vaikka mitä :) - Antipasti
Raha tekee töitä.
- Rakastunut
Kirjotat niin ihanasti, että jo kirjoituksesi saa rakkauden tunteet vahvistumaan ; )...
- j-mies
Luulin että olet varattu ja olen siksi jarrutellut. Muutaman päivän takaisesta keskustelustamme sain käsityksen että ehkä et olekkaan. Meinasin kysyä varmuuden vuoksi mutta en oikein osannut muotoilla miten kysyisin -_-
- odotan
Niin sait mutki. Huomenna lähesty lupaan halata sua heti ku nähään
- kunvainmuistaisi
Kun muistas jotenkin että ketä on tavannu lähes viikko sitten ja kuka sattui piilopunastelemaan.
Ei valkene ilman tarkempia tunnisteita tämäkään kellekkään varmaan....- Tiedoksisaatu
Kuulin punastelustasi, kun minut mainittiin?
- punastelijatoiselle
Olikos aloittaja nyt mies vai nainen. SItaattisi lopussa on varmaankin ihan irl-sanottua? Tunnen erään, joka niin voisi sanoa, koska sanoo aina kaikille jonkun kivan toivotuksen. Ei ole minulle juuri noin sanonut kylläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835