Valkeakosken baarit

janoinenasdas

Millaisia baareja / pubeja valkeakoskella on? Ja millainen maine?

7

3981

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanja

Panama on huume hörhöjen ja laitapuolen kulkijoiden paikka.Osa henkilökunnastakin selkeesti kamoissa.Kuulemma omistaja on huume ja rikollis hommissa mukana. Ei voi ymmärtää miten toi paikka yleensäkään voi olla auki.Linno on ihan ok ja Mamas bistro&cafe.

• henkkestitti

Linno on kyllä aivan turha paikka, täynnä ihmisiä joihin ei saa mitään kontaktia. Naisille ei voi edes puhua koska ne olettaa että yrität vongata niiltä seksiä ja ne on kaikki varattuja jotka siellä omaa roppaansa hetkuttaa. Miehet on niin jurrissa ettei sanaakaan saa selvää.

• Nainen50w

Sulla on vähän vanhaa tietoa, Panaman edelliset omistajat oli huumesakkia. Nykyisellään ihan normaalien ihmisten omistama ja tavallista väkeä käy.

• Pelkkiäsekakäyttäjiä

Siinä se nyt nähdään ,kun ennen niin vauraan tehdaskaupungin loppuluisu on meneillään.

• piparia

En tiedä baareista/pubeista, mutta kahvilat on ihan jees. Tarvittaessa siltä saa lämmintä piirakkaa ja piparia. Näin olen kuullut. Eikä maksa mitään;) vähän kehuu ulkoista olemusta niin kyllä lohkee.....fakta homma!!! Sulla on kiva paita;) (sulla on nätti hymy, silmät jne...

• ällöö

Ei noissa käy kuin jätetyt epätoivoiset miehet, ei ole katsottavaa tai kuunneltavaa

• Sdcsdcsdcdcd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      41
      617
    7. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe