Valkeakosken baarit

janoinenasdas

Millaisia baareja / pubeja valkeakoskella on? Ja millainen maine?

7

3553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanja

Panama on huume hörhöjen ja laitapuolen kulkijoiden paikka.Osa henkilökunnastakin selkeesti kamoissa.Kuulemma omistaja on huume ja rikollis hommissa mukana. Ei voi ymmärtää miten toi paikka yleensäkään voi olla auki.Linno on ihan ok ja Mamas bistro&cafe.

• henkkestitti

Linno on kyllä aivan turha paikka, täynnä ihmisiä joihin ei saa mitään kontaktia. Naisille ei voi edes puhua koska ne olettaa että yrität vongata niiltä seksiä ja ne on kaikki varattuja jotka siellä omaa roppaansa hetkuttaa. Miehet on niin jurrissa ettei sanaakaan saa selvää.

• Nainen50w

Sulla on vähän vanhaa tietoa, Panaman edelliset omistajat oli huumesakkia. Nykyisellään ihan normaalien ihmisten omistama ja tavallista väkeä käy.

• Pelkkiäsekakäyttäjiä

Siinä se nyt nähdään ,kun ennen niin vauraan tehdaskaupungin loppuluisu on meneillään.

• piparia

En tiedä baareista/pubeista, mutta kahvilat on ihan jees. Tarvittaessa siltä saa lämmintä piirakkaa ja piparia. Näin olen kuullut. Eikä maksa mitään;) vähän kehuu ulkoista olemusta niin kyllä lohkee.....fakta homma!!! Sulla on kiva paita;) (sulla on nätti hymy, silmät jne...

• ällöö

Ei noissa käy kuin jätetyt epätoivoiset miehet, ei ole katsottavaa tai kuunneltavaa

• Sdcsdcsdcdcd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe