HUUTO.NETISSÄ PAKKOMIELTEINEN NETTI KIUSAAJA

REHELLINEN.1

moi haluaisin kuulla olenko ainoa joka on joutunut nettikiusaajan kohteeksi huuto.net palvelussa.?.tämä netti kiusaaja on ny vuorokauden lähetellyt asiattomia viestejään kolmelle myyntisivulleni.hän haukkuu kohteitani sekä minua täysin hänelle tuntematonta ihmistä.vihjailee suoraan että tuotteeni eivät ole aitoja ja että yritän huijata ihmisiä,vaikka kerron aina myyntikohteistani kaiken rehellisesti.ymmärrän kyllä että hänen kirjoituksistaan päätellen hänellä on jotain pahasti pielessä,mutta kuinka on mahdollista että huuto.net. palvelussa on tehty myyntikohteisiin /myyjiin kohdistuva haukkuminen mahdolliseksi ja kuinka valvojat eivät huomaa kun ihmistä kiusataan ja puutu asiaan.huuto .netistä tulee vain viesti sähköpostiini jossa lukee sinulle on esittetty kysymys kohteesta.ja kun menee lukemaan niin siellä suoraan haukkuuu joku myyntikohteitani ja väittää että olen huijari ja kun pyytää että kyseinen nettivainoaja ei lähettäisi enää viestejään myyntisivulleni.niin silloin hän rupeaa haukkumaan minua myyjänä epärehelliseksi.olen ollut mukana maailman isoissa huutokaupoissa.ja siellä netti vainoajat joutuvat vastuuseen en siis usko että näin pienessä maassa kuin suomi ei huuto.net pysty pitämään asiallisena huutokaupan käyntiä.katsoin miten voisin tehdä valituksen mutta sekin on tehty mahdollisimman monimutkaiseksi pitäisi erikseen laittaa 3 eri myyntisivustani linkit kolmessa eri viestissä ja selittää kolmeen kertaan että minua/3.myyntisivuani vainoaa nettikiusaaja.oisko jollain kokemuksia vastaavanlaisesta.vai kannattaako luovuttaa ja sulkea koko huuto.net tili .en enä oikein jaksa mennä lukemaan jonkun pahan olon purkauksia omalle myyntisivulleni.

4

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omavarainen.1

      moi luin kirjoituksesi ja jos tieto lohduttaa,niin tiedän ainakin kymmenen ihmistä jotka ovat joutuneet.huuto.net palvelussa jatkuvan kiusauksen kohteeksi.on niin helppo kyseisessä palvelussa.vaihtaa nimimerkki uuteen ja tehdä uusia feikki tilejä.ja kiusata ihmisiä.yleensä kyseessä ihmiset joilla ei ole omaa elämää,muuta kuin se elämä mikä rajoittuu jääkaapilta ja lähiökapakoista sekä sosiaalihuollosta vuokra kodin neljän seinän sisälle,ja kun heillä ei ole elämässään mitään muuta kuin katkeruus niin he purkavat sen toisiin ihmisiin.myös se että suomessa mielenterveys ongelmaiset pistetään avohoitoon tai jos hoitoon ollenkaan ja siitä kärsivät sitten rehelliset täysijärkiset ihmiset.niin kaduilla ja toreilla kuin myös netin välityksellä.eli ei kannata edes vastata k.o.ihmisille jos he sivuillesi kirjoittelevat ja kiusaavat.kyllä normaali järkinen ihminen osaa lukea mikä on mielenterveydellisistä ongelmista kärsivän kommentteja.ei sellaiset viisaita ihmisiä kiinnosta kyllä he ostavat jos haluavat.eli anna koirien haukkua kyllä ääntä ja tekstiä mahtuu maailmaan.

      • karmanlaki

        olen täysin samaa mieltä.mutta kyllä huuto.net palvelussa näkyy hiipumisen merkkejä.kuka sinne mitään arvokasta edes viitsii laittaa myyntiin.aina on joku deeku yrittämässä ostaa eurolla esim.300€.tavaraa.ja tuo hintatarjous juttu on kaiken naurettavuuden huippu.on se kumma kun nettihuutokaupoissa yleensä myyjä itse määrittelee haluaako laittaa kohteelleen tarjoa hinta napin,mutta huuto.net käyttää sitäkin röyhkeäst väärin ja laittaa automaattisesti joka kohteeseen ehdota hintaa nappinsa.jolloin kaiken maailman vähä älyiset pääsevät kiusaamaan pelle hinnoillaan myyjiä.lisäksi yleensä myyjällä on oikeus itse estää ne henkilöt nettihuutokaupoissa sivuiltaan jotka kiusaavat.mutta huuto.net on siinäkin miljoona valovuotta jäljessä kansain välisyyttä.mielipiteeni on että kun myyjien mielipiteitä ja turvaa myydä rauhassa kohteitaan ei taata.kuihtuu kyseinen huuto.net kokonaan.LISÄKSI MYÖS MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI TUNNEN IHMISIÄ JOITA ON SUORASTAAN KUNNIAN LOUKATTU.NK.KYSY MYYJÄLTÄ KOHDE OSIOSSA.


    • beeeeeerrrr

      minusta tuo ehdota hintaa on ihan surkea uudistus. menee vaan aikaa ja vaivaa jos myyjä rupee joka päivä vastaamaan ei jokaiseen 10 e tarjoukseen varsinkin jos kun tuote onkin vitsit vähintäänkin arvokas.
      ja ikävä kyllä tarjoaakin juuri asiattomille jutuille paikan.
      voiko muuta tehdä kuin ilmoittaa ylläpidolle?

      • AAARGH

        voi kyllä ottaa tietokoneen kuvan kaapparilla kuvan kyseisten herjaus viestien lähettelijöiden ja mitä itse on vastannut koko viestiketjusta ja jos on häiriköintiä niinkuin esim.ystävättärelläni oli useammalla myyntisivulla hänen kohteissaan.niin joka kohteen herjaus viesti ketjusta joko tietokoneen kuvan kaapparilla kuva tai voi tulostaa suoraan tulostimella k.o.sivun.mutta myös ottaa itselle kopiot.sen jälkeen voi mennä lähimmälle poliisilaitokselle.ja tehdä rikos ilmoituksen.koska pelkkä huuto.net ylläpidolle valittaminen ei riitä se on nähty. kiusaaminen jatkuu taas muutaman päivän kuluttua siitä kun huuto.net ylläpito poistaa herjausviestit sivulta.huuto.net ei edes suostu sulkemaan netti häiriköiden sivuja tai estämään kokonaan kiusaajia pääsemästä enää huuto.nettiin.huuto.net palvelussa häiriköt tekevät uusilla nimimerkeillä tilejään ilman tunnistautumista ja oikeasti luulevat että heitä ei saa vastuuseen jos aina tekee uuden feikki tilin.se on mielisairasta niinkuin kiusaaminenkin sillä tietokoneen IP.osoitteesta pystyy saamaan rikollisen selville.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      140
      8583
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      60
      1189
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1185
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1020
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      706
    Aihe