Mistä johtuu Viagran ja Cialiksen pääkipu, liittyykö jotenkin verenpaineeseen. Viimeaikoina on alkanut tulemaan niin kova pääkipu että ei oikein tee mieli ottaa niitä. olisko jollain ehdotusta millä sen pääkivun sais pois?
Pääkipu lääkkeestä
liianvanhako
5371
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Itselläni sama juttu oikein viiltävä päänsärky, mutta erektio toimii,
burana tyyppisillä lääkkeillä hieman apua päänsärkyyn.
Miten suuri annos? Minulle määrättiin heti alkukun 100 mg, ja siitä tuli ihan heinänuhan tapaisia oireita. Puolikas tabletti n. 50 mg riitää tehostamaan erektiota, mutta nuo sivuvaikutukset ovat paljon pienempiä.
Pienennä annosta. 25mg sidukkaa riittää hyvin. Cialiksesta ei ole kokemuksia
Kun pääsette kunnioittavaan ikään niin tulette huomaamaan että millään puolikkailla tai neljänniksellä ei tapahdu mitään., Nuorille kolleille auttaa varmaan.
Itse löytänyt hyvän ratkaisun sivuvaikutuksiin. Samalla kun 100mg heittää kitusiin, niin burana, propral ja nenän avaus suihke myös.
Propral on tärkein. Ei nouse pulssi liian korkeaksi ja vähentää kasvojen punotusta etc.