Useiden eduskuntavaalien vetäjänä olen vaainnut saman rondin toistavan itseään Perussuomalaisten kohdalla. Ennen vaalien hoo hetkeä kannatus notkahtaa melko alas vaalikauden alkutukoksesta. Taas ennusmerkit osoittaa Perussuomalaisille hyvää menestystä näissäkin vaaleissa.
Mutta tällä kerralla Perussuomalaisilla on joka vaalipiirissä istuva kansanedustaja. Tämä on tuonut uudenlaista jännitettä vaali ehdokasasetteluun ja uusien ehdokkaiden osaaminen vaalitaistelussa.
Tämä nostaa entisestään Perussuomalaisten kannatusta myös Kotkassa jos ehdokkaiden kesken uudessa tilanteessa puhalletaan samaan hiileen vaalipäivään asti. Tuumii nuohoojamestari Arto Hirvonen
Uusin Golluppi
Ennuste
3
<50
Vastaukset
- Jebu1
Ja jo vaalien jälkeisenä päivänä Persut tehtaileevat toisistaan kanteluita ja rikosilmoituksia :D
Mutta oikeasti, persujen sukellus on totta ja vieläpä täysin ansaittua.- Jebu2
Jartsuliinilla pipo kiristää taas.
"golluppi" raikaa ja poliittinen mainonta rehottaa. Ei näin. Onhan se koomista, kun yhdellä puolueella ei ilmeisesti ole varaa rahoittaa vaalikampanjaa, vaan sitä pitää käydä tällaisessa mediassa, ihan ilmaiseksi. Ja ei, ei nosta kannatusta. Yhden asian ajajan "vaainnukset" ei kauas kanna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615247Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873