Asiantuntija: "Putinin hallinto kaatuu"
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015012919110748_ul.shtml
Ja johan tuo joutaa kaatuakin.
Venäjänmaata hallitsevien R Y S S I E N agentti- = roistokoulutukseen saaneen Vl. Putinin johtamat "kurssikaverit" ovat saattaaneet tämän uuden Venäjän senkaltaiseen tilaan, että selvästi historia toistaa itseään ja VALTIOMAHTI ent. Neuvostoliiton kaltaisesti romahtaa.
Ja hyvä niin!
Päästään neuvottelemaan Karjalan palauttamisesta toivon mukaan UUDEN ja sivistyneemmän ITÄ-naapurin kanssa, mikä sitten uuden valtion nimi liekään? Ehdotan ihan vaan maailman symmetrisyyden vuoksi nimeksi ASU = Angry Soviet Union .... mihis koira karvoistaan, IVY : )?
(vert. USA)
Hyvä otsikko kertoo kaiken
3
<50
Vastaukset
- fantasiaa015
Voi jeesus näitä ns "asiantuntijoita". Kun Jeltsinin hallinto ei kaatunut venäjällä -90 luvulla joka oli täyttä kaaosta niin ei kyllä kaadu Putininkaan . Kuinkahan moneen kertaan taas on tämänkin kriisin aikana juhlittu venäjän haallinnon kaatumisella.
- tutulaulu
Joo joo. Sun hemmetti asiantututijat . Unelmoi vain ja laulaa sun tutu laulu.Sulle ryssänvihan kantaajalle tulee vain pettymys tästä sun unelmasta. Joo ja pääset neuvotteluun Karjalan takaisin juu haudaan jälkeen.Juu juu... ja toivot naapuri maan romaahtusta. Mitä helvettiin paha vihollinen naapuri Venäjällä on, että toivoo selläistä. Ryssäviiha on diagnoosi.
Ajankohtainen avaus?
Kumma juttu, että Tehtaankadun porukka näin laimeasti kommentoi ansiokasta avausta. Onkohan asia niin, että oikea tieto tuo tuskaa Tehtaankadun päivystäjillekin?
On ihan mukavaa, että lehdistökin alkaa puhua Venäjän tulevaisuudesta yhtä selkokielisesti kuin minä olen puhunut jo pitkään. Minulla on ollut jo kauan paljon kirkkaampi näkemys Venäjän tulevaisuudesta kuin näillä asiantuntijoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277