viinikauppa.com tuonti

jarkko440

mielipiteitä,ohjeita,kommentteja toimivuudesta.

11

1655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipiteitä_täällä
      • Epärehellisiä

Juu, niin voisi luulla, että on.
        Siinä julkaistaan kylläkin ainoastaan positiiviset kokemukset.
        Tilasin laatikkoviinejä, joista kuljetuksessa hajosi yksi ylimmistä. Se oli valunut alla olevien 23 laatikon päälle, joiden kaikki pakkaukset rikkoutuivat sen seurauksena.
        Viinikauppa.com tarjoaa korvausta ainoastaan täysin rikkoutuneesta laatikosta. Vastaavat näin: "Kuljetusyritys ei korvaa kuin hajonneet tuotteet, ei juomakelpoisia tuotteita. Emme ikävä kyllä voi vaikuttaa heidän korvausmenettelyynsä."
        Kuitenkin heidän sivullaan lukee: Viinikauppa.com maksaa täyden hyvityksen mahdollisesti viallisista tuotteista"
        Eivät julkaise asiakaspalautetta, jossa on jotain huomautettavaa, ainoastaan tilaajien positiivisia kokemuksia.
        Epärehellistä toimintaa!

• MuutenTyytyväinen

Viinikauppa on varma ja nopea toimittaja ollut aina. Nyt vain tuo heidän käyttämänsä kuljetusyhtiö kotiovelle.com on alkanut hidastella, toimitus saattaa kestää jopa yli kaksikin viikkoa tilauksesta.

• Hajurakoa_tulliin

Kyllä se pari viikkoa taitaa olla aika normi ... Ollut aina tuota luokkaa ... Kun eivät käytä alihankkijana DHL, FEDEXIÄ tai muita kuriireja joita Tulli kyttää aika hanakasti.

Siinä suhteessä www.viinikauppa.com on aika erilainen kuin muut kaupat, että niiden tilukset kuljettaa normaali kuljetusyhtiö jolloin Tullin on aika hankala päästä "hajuille" :-)

• as24

Alkostore24 http://alkostore24.com/fi/

olis kanssa houkutteleva, mutta sivuilla mainitaan että kuljetus pitää itse järjestää ja verot maksaa vaikka ohjaavatkin suoraan käy

Onko joku tilannut tuolta ilman verojen maksua?

• as24

Jäi lause kesken eli ohjaavat ilmesesti suoraan käyttämään tiettyä kuljetusfirmaa, mutta silti sivuilla sanotaan, että pitää itse järjestää kuljetus jolloin tilaajasta tulee verovelvollinen.

• Kuiii

Jos he ohjaavat tai jotenkin järjestelevät kuljetusta, ovat silloin etämyyjiä Tullin sivun mukaan.

• Järjenääni

MIksi ihmeessä joku haluaa mennä kuluttamaan päiviä viinan hakuu Tallinnaan kun voi istua himassa ja tilata www.viinikauppa.com kautta ? Ei järjenhiventäkään ....

• Väkeväthaenvielä

Helsingissa asuvan kannattaa ottaa päiväristeily tulee halvemmaksi kuin postikulut ja superalkossa ainakin väkevät on paljon halvempia kuin nettikaupoissa. Laatikot kannattanee hesalaisienkin tilata netistä jos ei auton kanssa lähde.. Väkeviä haen vielä virosta kerran vuodessa.

Bussikuljetuksella kauempaa suomea en ehkä lätis ja tilaisin mielummin netistä. Painoraja on kuljetuksilla vaan 20kg ja alkoholin joutuu nykyään itse rahaan laivaan puolen kilometrin pitusien käytävän. Ennen oli vielä suht. hellppoa kun ostokset sai jättää talinnassa bussiin. Laivan käytävässä menee hermot jos on painava kuorma ja kärryt hajoo.

• olutlaatikko

Ja kyllä minä ainakin lasken omalle ajalleni aika suuren arvon ... Eikö Tallinnassa käynti muutaman muutaman olutlaatikon vuoksi juurikaan ole kovin halpaa kun lasket syömiset ja juomiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4776
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2179
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1823
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      190
      1792
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      168
      1560
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      283
      1431
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1260
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1179
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1162
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1124
    Aihe