Eli 2 päivää pelasin uutta vanhaa pokkaa euron paukulla ja nyt oli tullu rahat tilille 2781 euroa kun vein kolikot pankkiin. Kiitos lahjoituksesta RAY!
Harmi että se kesti vain pari päivää :)
8
73
Vastaukset
- niin_varmaan
Ja lehmät lentää.
- Seppo4443
Tosiaan sen pari päivää tuossa pelissä oli palautusprosentti noin 105 että ei mikään mahdoton homma jos yötäpäivää pelas
- pelaaminenloppui
valitettavasti aito palautusprosentti on tasan nolla
Mä en ymmärrä miten ray voi laskea palatusprosentin noin väärin ja tehdä noin räikeän virheen. Ilmesesti ray:lla on nykyään työntekijöitä töissä jotka ei osaa laskea. Kopioivat vanhoja pelejä muuttamalla vaan kuviota tähdestä. Pokeriin ilmesesti vaan asettivat voittokeroimet laskematta niitä? Muuta en keksi. Jotain sukulaisia tai persoonia palkattu eikä osaavia matemaatikkoja??
- keharivantaalt
mä en kyllä ymmärrä RAYn toimintaa ollenkaan
- bingbong
Olet muutenkin täyttä ymmärrystä vailla, joten ei ihmetytä tietämättömyytesi.
- sanaleikki
elämää elämän ongelmien polttopisteessä.
"sä et oo oikea cowboy* jos naista** et voi saada mielestään"
gayboy* fagot* peluri* pelikonetta** - 714
sa oot peliriippuvainen kun rahapelikonetta et voi saada mielestäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520