Millaisia sudenkuoppia yksityisissä sairaus- ja tapaturmavakuutuksissa voi olla? Onko teille tai vaikka lapsellenne käynyt jotain, jota ei sitten olekaan korvattu?
Olen kilpailuttamassa vakuutusyhtiöitä, koska aion hankkia lapselle privaattivakuutuksen. Yhtiöiden ehdot ovat hyvin monimutkaiset ja niitä on vaikea vertailla. Aikaa menee...
Sudenkuoppia sairaus- ja tapaturmavakuutuksissa?
2
88
Vastaukset
- puhuvatpalturia
Vaikka joudut työkyvyttömyyseläkkeelle työtapaturman johdosta eläke vähentää työeläkettäsi.
Eikö tapaturmavakuutus olekaan koko tapaturmastaa syntyneen vahingon korvaaja?
http://teacherluke.co.uk/2014/12/02/240-politicians-avoiding-questions/- Tamppaaja
LähiTapiolasta ei ole hyvää sanottavaa. Minulla oli yrittäjän tapaturmavakuutus ko. yhtiössä. Korvauspäätös oli kielteinen selvässä tapauksessa. Kolmen ortopedin, kahden radiologin ja yliopistollisen sairaalan ylilääkärin lausunnot sivuutettiin olankohautuksella, eikä tapaturma-asioiden muutoksenhakulautakunnan päätöskään heitä tunnu hetkauttavan. Seuraavaksi mennään vakuutusoikeuteen. Asian hoito on kestänyt kohta 1,5 vuotta, eikä loppua näy.
En tiedä muiden yhtiöiden maksukulttuurista, mutta LähiTapiolasta olen kuullut aika uskomattomia tarinoita, jatkuvaa venkoilua korvausten maksamisessa. Yrittävät hukuttaa korvausta hakevan paperitulvan alle ja väsyttämällä saada luovutusvoiton.
Nyt olen siirtänyt kaikki vakuutukset pois LähiTapiolasta ja muutama tuttu on tehnyt saman, kun kerroin tapauksesta ja näytin dokumentit. Vakuutusyhtiö menetti vakuutusmaksuja moninkertaisesti, kun eivät maksaneet korvausta ajallaan. Kaiken huippuna vakuutusmyyjä kehtas vielä soittaa ja kysyä miksi vaihdoin yhtiötä? Haloo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725