Mikä miehiään tämä uusi Golf Virtain johtaja Markku Piirinen. Onko kenelläkään tietoa?Koulutus ,ammatti, siviilisääty,onko nuhteeton historia ja minkälainen kaveripiiri
Mikämikämies
16
2682
Vastaukset
- igor1964
Varmaan erikoismies kun oikein toimitusjohtajaksi päässyt noin isoon yritykseen, spede.
- Empäpoikennut
Taitaa olla sama kaveri joka yritteli pitää rengasliikettä Ruovedellä.
- kovakalu69
toivotaan et tää projekti menee vähän paremmin
- Kusyvaaa
Melkone kysymys
- ifi
Lakarin vanha minigolfibaana olis piisannu virtolaisille aivan tarpeeksi...
- pinsmins
Kyllä näin on
- Rajamailta
Make leikkaa nurtsit ja greenit
- ponatsu
niin onx se ihan pelkkä duunari vaan
- kouvola
Kyselkää Kotkasta mihin heidän rahat hävisivät .
Tää kaiffari pyöritellään tervassa ja höyhenissä sielläpäin! - jonttuli23
ei taida sit kauaa uskalla oleilla täällä päin
- redkovis
Taitaa olla kakat housussa jos on oikeasti jotain kusettanut
- ammattihuijari
Kävi myös täällä itäsuomessa laittamassa melkein yhen firman nurin. Unohti kuulemma maksaa laskut. Onneks hallitus tajusi antaa potkut ajoissa. Kotkassa kävi vähän huonommin , ei jääny kuin savuavat rauniot ja helvetisti velkaa.
- kuningasgolffari
Onse ihmemies jos saa täällä viheriönki savuaan.
- kakkiainen69
jännäkakat housuissa vartoillaan lopputulemaa
- Anonyymi
onko tähän tullut vastausta/lisätietoa? Vaikuttaa siltä, että kusetus jatkuu myydyn tavaran muodossa..
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440