JouluRauha

EIIen

Avaamme Joulukuun ensimmäisen luukun Sätti Palstalla:

1.
sieltä löytyy © Tonttu ® (oliskohan joku PuskaJussi :D )

Ihanaa joulukuun Ekaa Teille Kaikille

Jopa niille jotka,,, eivät niin kauniista Sanoistani välitä :D

42

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilli-65

      Tonttu tomera sieltä pilkisti ensimmäisestä luukusta :D

      Samoin siulle ElleN, hyvää joulukuun ensimmäistä aamua. :D

    • anjamerja

      hyvää joulukuun ensimmäistä täältä Umeåsta

    • JouLuDoNttu

      upeaa! joulu on rauhan ja raukkauden aikaa, toivottavasti aikaa löytyy myös muullekin kuin tälle sättiharrasteelle.

    • jaajaa

      siis joulurauha???


      menetkö jonnekin missä ei ole nettiyhteyttä????

    • EIIen

      Avaamme Joulukuun toisen luukun Chat-Keskustelu Palstalla:

      2.
      sieltä löytyy © Avain ® (oliskohan jonkun UnelmaKaappiin :D )

      Rauhallista joulukuun Tokaa Teille Kaikille

      Jopa niille jotka,,, edelleen pilaavat tätä ketjua ilkeyksillään ;D

    • EIIen

      Joulukuun Kolmas luukku :

      1.
      sieltä löytyy © Ikkuna ® ( luminen huuruinen hiukan jäinen metsämökin tontun akkuna onneen :D )

      Kivaa Päivänjatkoa..

      itsenäisyyspäivän juhlia OdotelleN

    • Jos En

      joulumaa on täynnä sun tyhjää hömpötystä...

    • kale

      1) tonttu 2) avain 3) ikkuna
      ....T............A...........I.....

    • EIIen

      Neljäs luukku Aukeaa :

      4.
      ihanat, lämpöiset © Varvassukat ® hissunkissun kaapista toiseen sipsutelleN...
      (kukaan ei kuule, kukaan ei huomaa)

      pssssssss~~~~~t.
      *mitähän Tarja Pukee päälle?)
      *entäs Tanja?)
      *Tai Paavo .. Who Cares ?=)

      • Lilli-65

        ..lauantaita ElleNille :)
        Miun kalenterin luukusta tuli suuren suuri halaus ja suukko poskelle :)

        "Meillä sataa lunta, vaikka tuntui aamulla että näen unta. Kaunis on maisema valkoinen, niin puhdas ja hiljainen. Itsenäisyyspäivän juhlia katsele en, se tuo mieleen vain ihmisten köyhyyden."

        Ihanaa päivän jatkoa :))


      • EIIen
        Lilli-65 kirjoitti:

        ..lauantaita ElleNille :)
        Miun kalenterin luukusta tuli suuren suuri halaus ja suukko poskelle :)

        "Meillä sataa lunta, vaikka tuntui aamulla että näen unta. Kaunis on maisema valkoinen, niin puhdas ja hiljainen. Itsenäisyyspäivän juhlia katsele en, se tuo mieleen vain ihmisten köyhyyden."

        Ihanaa päivän jatkoa :))

        Maisema ... puut jäässä,, lunta sataa ...
        hiljaisuus rauha,,, tyytyväisyys..
        * nyt on hyvä *
        * Tästä on Hyvä jatkaa *

        suukko ja Halaus Lilli :D

        {{iSoHali}}


    • EIIen

      Jotta Joulukuu maistuisi ... sopivan Suolaiselta ...

      5.
      Viidennestä luukusta löytyy © Abba ® Silliä Meillekin :D

      Lasimestarin Silli ¤Avot¤

      Abba, voimmeko Luottaa Ihmiseen
      Uskallammeko syödä Silliä :D

    • EIIen

      Talvisodan kovia pakkasia muistellen ja ajatellen

      6.
      Luukku aukeaa paljastaen ==> © Alusasu ®

      lämmin kerrasto niin miehelle kuin naiselle
      hengitelleN kosteutta ulos
      verenkierto toimii
      elämä maistuu :)

      Olkaamme Ylpeitä Suomalaisuudestamme :D
      Erittäin Mukavaa Itsenäisyyspäivää Suomalaiset :D

      • Lilli-65

        Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekkin ElleN :)
        *halaus ja puss* :)


      • EIIen
        Lilli-65 kirjoitti:

        Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekkin ElleN :)
        *halaus ja puss* :)

        * ystävällinen Halaus Sinulle Suomalainen Nainen *


        * Eikö olekin ~Waltavan~Ihanaa Asua Suomessa *

        * ... saada käyttää suomi24.palveluita :-) *

        :D


      • Lilli-65
        EIIen kirjoitti:

        * ystävällinen Halaus Sinulle Suomalainen Nainen *


        * Eikö olekin ~Waltavan~Ihanaa Asua Suomessa *

        * ... saada käyttää suomi24.palveluita :-) *

        :D

        ...*nauraa*..todellakin ihanaa :)) Ja ihan vain suomi24 takia :b:D


    • EIIen

      Lapsuuden punaiset tontun ...

      7.
      © Huopatossut ® (liukkaudessaan mitä mainoimmat:D )

      Joulu lähestyy, kiire tulee :D

      Lahjat, ruokailut, ... ja kohta jo uudenVuoden Odotus


      ##Sinivuorten yö, siellä uuras työ, se on päättynyt. Se on juhla nyt.##
      ##Tralalallallaa helikellot soi. Tulla tonttuset voi ilomielin.##


      pah,, yhtä odottamista Tämä ihmisen Elo :D

    • EIIen
    • EIIen

      Avaamme Joulukuun Yhdeksännen luukun SuomiSätti KeskusteluPalstalla:


      9.
      ChatHuonetta MukaelleN © Nukkekoti ®
      ~pääsemme leikkimään~aikuisten kesken~

      Ihanaa Annan Päivää Teille Kaikille

      Jopa niille jotka,,, eivät niin ihanista Asioista piittaa :D



      http://www.kolumbus.fi/vilmak/hannan/suomi/punainennukketalo.html
      Klikkaa sivun alalaidassa olevia linkkejä, niin näet kuvia eri huoneista.

      • kale

        tai ... vaa ... han ... ... ???


    • EIIen
    • EIIen
    • EIIen
    • EIIen

      Epäonnen luku :D Taikauskoja.. kaikenlaisia...

      13.
      © Ikoni ®

      kuva[ke] Neitsyt Mariasta... pieni kuva/teksti johon liitetty niin paljon toimintoja, mielikuvia sekä unelmia,toiveita, odotuksia :D

    • EIIen
    • EIIen

      15.

      © Yrtti ®

      Katoavaa KansanPerinnettä :D

      #mistä tuntee joulun#
      :D

    • EIIen
    • EIIen
    • EIIen

      .. viikon päästä ... on jouluAatto ohi...

      Sitten alkaa joulusta laskeutuminen
      Ja uudet ... Vuodet :D


      18.
      © Turkki ®
      ... valkeaan jouluuun ... :D

    • EIIen
    • EIIen

      20.12.
      © Luumu ®

      Jouluinen Jälkiruoka

      luumukiisseli - rusinasoppa

      ---> sekameteliSoppa kuten Sätti :D

    • kale

      .. talikynttilät ... ??? ... !

    • EIIen
      • EIIen

        Sinä olet LinkkiMestari, kiitos siitä.

        Olet tuonut viesteihini sekä keskusteluun että Chat-huoneeseen sellaista LinkkiVirtaa, että olen mielissäni.

        Kiitän sinua siitä, enkä osaa lahjoa sinua muuten.

        Mutta .. se tuleekin Sydämestä Suoraan


    • EIIen
    • EIIen

      Luojalle Kiitos...
      Huomenna on JouluAatto

      23.
      © Öljylamppu ®


      Hei, tonttu-ukot hyppikää,
      nyt on riemun raikkahin aika!

      Hetken kestää elämä
      ja sekin synkkä ja ikävä.

      Hei, tonttu-ukot hyppikää,
      nyt on riemun raikkahin aika!


      Kuva.. :D
      http://www.sci.fi/~suominen/saklamppu02.jpg

      *jiBBBiii,, huomenna Se on ... *

    • EIIen

      Heinillä Härkien Kaukalon ..
      ....

      ja niin kävi Erotexelta käsky että koko Chat-maailma oli RivillePantava....
      (niin'pyhää'ja'kaunista)


      24.
      © TAATTO ©

      joulupukin Herkkupäivät...
      silti pääasia on linkissä ...

      http://www.edu.ouka.fi/koulut/herukka/susannaw/seimi.jpg

      Taivahan Talikynttilät :D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe