Åbus - entinen Onniexpress

Ååbussi

Ihmettelinkin kuinka kauan TLO meinaa ajaa Onniexpressin nimen alla. Ei mennyt pitkään ja siinä porukassa ymmärretään kyllä että parempi luovuttaa suosiolla kuin joutua ehkä jättikorvauksiin kuten muille taisi käydä. Nimiloukkaus sinänsä on selvä mutta paljon puhuva on myös Lehmuksen kommentti.

Nimiasiassa meitä ovat vastassa ulkomaiset tahot, joita vastaan meillä ei ole halua lähteä taistelemaan”, Lehmus toteaa.

9

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Acuboy

      Suomi on täynnä kusipäisiä änkyröitä joiden laskuja muut maksavat? Itse käytän Onnibussia ja olen onnellinen!

    • ööbus

      TLO siis vaihtaa nimeä mutta muut jatkavat räpiköintiä jos oikein ymmärsin. Tai ketä siinä nyt vielä on mutta kovaan paikkaan joutuu TLO kun Onnibussi lisää vuoroja ja alkaa kiristää ruuvia

      • mietittävää

        Jospa useammat ihmiset ajattelisivat, onko parempi, että voitot valuvat ulkomaille vai olisiko talouden kannalta hyvä suosia suomalaista... Itse mielummin suosin suomalaista, jos hinta on tyyliin sama


    • josmiksijosjos

      Aina on noita jälkiviisaita ihmettelijöitä, jotka eivät suutaan auki saa kuin vasta jälkeenpäin. Fiksuja ihmettelijöitä.

    • Kiukuttaa

      Nimestä viis, mutta linjan muuttaminen kismittää nyt valtavasti. Itselleni tulee uudesta järjestelystä johtuen 60 min kävely aamuin illoin, että pääsen kyytiin. Sanoisin, että tämän perusteella TLO/ Åbus kyllä ajattelee enemmän itseään kuin matkustajiaan. Jos muuttaa pitää, niin muuttakoot uudelleen reittinsä sitten Kauppatorilta-Kivikartioon-Hautausmaantielle-Skarppakullantielle, niin pääsee Itä-Turustakin kyytiin. Eihän tällä uudella Åbus linjalla ole enää muuta kiinnostavuutta kuin reitti Espoon päässä. Toivottavasti joku muukin aloittaa fiksumman linjan ja ottaa minutkin kyytiin. Nyt kyllä aloitan Express halpalippujen metsästyksen..ärsyttää..

      • muutoksentuulet

        Eiköhän suurempaa osaa ihmisistä pystytä palvelemaan tuomalla pysäkki keskustaan, aamun ensimmäistä lähtöä lukuunottamatta joka puolelta kaupunkia pääsee Fölillä kätevästi liki uutta keskusta pysäkkiä. Ikävä totuus on, että aina kun muutoksia tulee niin joku kärsii ja toiset voittavat, tässä kuitenkin niitä voittajia enempi varmaan kuin häviäjiä


      • elyykeskus

        Juu sanat liikkenöintiluvan saanti vaan sullekin ei se elyy keskus kaikille ja joka puolelle niitä jaa


      • Ei se EP kään toimi niin kuin taksi ja jos itä turkua tarkoitat niin aika saumattomasti pääset paikkurilla Åbussin kyytiin ja samat isännät/kuljettajat ajaa niitä paikkureitakin kuin Åbussiakin SL,muurinen,nyholm,citybuss ,turkubuss ,jalo ja ehkä andersson . ihan turha itkeä


    • Eikannata

      Onnibuskin lopettaa Turku-Hml-Lahti reitin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe