Daewoon talviauto-ominaisuuksista on ollut hieman epäilyjä. Mm. ikkunoiden huurtumisesta on valiteltu. Itse en ole ongelmaa ainakaan Nubira Wagonissa havainnut. Lämmityslaitteen logiikan ymmärtäminen vaati hieman paneutumista aluksi, mutta kun käyttö on tullut tutuksi, lämmitys toimii todella miellyttävästi. Varsinkin, kun 87 asteinen termostaatti vaihdettiin ilman kustannuksia 92 asteiseen.
Kilometrejähän on vielä vähän mittarissa, mutta mieltymys autoon on vain lisääntynyt. Kulutus on tosin pysytellyt 9 litran tuntumassa, mutta 95% autolla on ajetukkin kaupunkiajoa.
Nubira Wagon
5
1832
Vastaukset 5
- auto
"95% autolla"
Mulla on sataprosenttinen auto! Ja sei ole daivuu... ;)
On se hienoa että tarkenet autossasi. Olisit laittanut 150 asteinen termostaatin, tarkenisit vielä paremmin.- nisu
näin puhuu sellainen joka ei osaa ajatella omilla
aivoillaan.
- -ah-
Ei täälläkään mitään ongelmaa. Auto on lämmin ja mitään erityisiä huurtumisongelmia ei ole ollut. Termostaattiin ei ole koskettu.
- matizissakin
Ei täällä pääkaupunkiseudulla kait enää tulekaan kunnon pakkasia kuin kaksi kertaa vuodessa? Näillä kymmenen asteen pakkasilla ei ole tullut vilu. Ehkä 20 astetta on toisin, sit sen näkee.
- oulu
mun autoreteot menee tiistaina huoltoon.´höh. 5000 km ajettu. Ajettavuudessa tms käytännön jutuissa ei minkäänlaisia hämminkejä. Mankka pätkii välillä virtaa ja ite en ossaa kattoa nuita viko´ja. 5cd:n vaihtajallla oleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3701478Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan801015Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.88913Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49738- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38702- 53668
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10598- 35594
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
- 32531
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33528- 47527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80470
- 48469