Daewoon talviauto-ominaisuuksista on ollut hieman epäilyjä. Mm. ikkunoiden huurtumisesta on valiteltu. Itse en ole ongelmaa ainakaan Nubira Wagonissa havainnut. Lämmityslaitteen logiikan ymmärtäminen vaati hieman paneutumista aluksi, mutta kun käyttö on tullut tutuksi, lämmitys toimii todella miellyttävästi. Varsinkin, kun 87 asteinen termostaatti vaihdettiin ilman kustannuksia 92 asteiseen.
Kilometrejähän on vielä vähän mittarissa, mutta mieltymys autoon on vain lisääntynyt. Kulutus on tosin pysytellyt 9 litran tuntumassa, mutta 95% autolla on ajetukkin kaupunkiajoa.
Nubira Wagon
5
1816
Vastaukset
- auto
"95% autolla"
Mulla on sataprosenttinen auto! Ja sei ole daivuu... ;)
On se hienoa että tarkenet autossasi. Olisit laittanut 150 asteinen termostaatin, tarkenisit vielä paremmin.- nisu
näin puhuu sellainen joka ei osaa ajatella omilla
aivoillaan.
- -ah-
Ei täälläkään mitään ongelmaa. Auto on lämmin ja mitään erityisiä huurtumisongelmia ei ole ollut. Termostaattiin ei ole koskettu.
- matizissakin
Ei täällä pääkaupunkiseudulla kait enää tulekaan kunnon pakkasia kuin kaksi kertaa vuodessa? Näillä kymmenen asteen pakkasilla ei ole tullut vilu. Ehkä 20 astetta on toisin, sit sen näkee.
- oulu
mun autoreteot menee tiistaina huoltoon.´höh. 5000 km ajettu. Ajettavuudessa tms käytännön jutuissa ei minkäänlaisia hämminkejä. Mankka pätkii välillä virtaa ja ite en ossaa kattoa nuita viko´ja. 5cd:n vaihtajallla oleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963507Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252796Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?992225TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921509Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67926