Daewoon talviauto-ominaisuuksista on ollut hieman epäilyjä. Mm. ikkunoiden huurtumisesta on valiteltu. Itse en ole ongelmaa ainakaan Nubira Wagonissa havainnut. Lämmityslaitteen logiikan ymmärtäminen vaati hieman paneutumista aluksi, mutta kun käyttö on tullut tutuksi, lämmitys toimii todella miellyttävästi. Varsinkin, kun 87 asteinen termostaatti vaihdettiin ilman kustannuksia 92 asteiseen.
Kilometrejähän on vielä vähän mittarissa, mutta mieltymys autoon on vain lisääntynyt. Kulutus on tosin pysytellyt 9 litran tuntumassa, mutta 95% autolla on ajetukkin kaupunkiajoa.
Nubira Wagon
5
1790
Vastaukset
- auto
"95% autolla"
Mulla on sataprosenttinen auto! Ja sei ole daivuu... ;)
On se hienoa että tarkenet autossasi. Olisit laittanut 150 asteinen termostaatin, tarkenisit vielä paremmin.- nisu
näin puhuu sellainen joka ei osaa ajatella omilla
aivoillaan.
- -ah-
Ei täälläkään mitään ongelmaa. Auto on lämmin ja mitään erityisiä huurtumisongelmia ei ole ollut. Termostaattiin ei ole koskettu.
- matizissakin
Ei täällä pääkaupunkiseudulla kait enää tulekaan kunnon pakkasia kuin kaksi kertaa vuodessa? Näillä kymmenen asteen pakkasilla ei ole tullut vilu. Ehkä 20 astetta on toisin, sit sen näkee.
- oulu
mun autoreteot menee tiistaina huoltoon.´höh. 5000 km ajettu. Ajettavuudessa tms käytännön jutuissa ei minkäänlaisia hämminkejä. Mankka pätkii välillä virtaa ja ite en ossaa kattoa nuita viko´ja. 5cd:n vaihtajallla oleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917