Eilen taas soitti joku huijari ja yritti päivittää yrityksen tietoja.
Koska yritysrekistereistä kertova ketju näkyy olevan suljettu??? Niin aloitetaan uusi.
Muistakaa kaikki uudet yrittäjät että firmanne ensimmäinen puhelu tulee aina yritysrekisterihuijarilta, näille kannattaa vastata kaikkeen ei ja mitään yrityksemme tietoja ei pidä näille kertoa tai vahvistaa.
Kaikki Yritysrekisterit ovat huijausta!
Muistakaa-fakta
2
206
Vastaukset
- Ilmanniitäkinpärjää
Muistan sen puheluiden tulvan 7 vuotta sitten kun aloitin. Olen myös neuvonut alkavia ettei mene tilaustulvantoivossa sopimaan mitään,koska siitä ei seuraa muutakuin laskuja ja laskuja.
- Ellunna
Yrityksen puhelinnumeroa ei kannata laittaa perustamispapereihin. Niin minä tein eikä yhtäkään puhelua ole tullut näinä neljänä vuotena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591