Eilen taas soitti joku huijari ja yritti päivittää yrityksen tietoja.
Koska yritysrekistereistä kertova ketju näkyy olevan suljettu??? Niin aloitetaan uusi.
Muistakaa kaikki uudet yrittäjät että firmanne ensimmäinen puhelu tulee aina yritysrekisterihuijarilta, näille kannattaa vastata kaikkeen ei ja mitään yrityksemme tietoja ei pidä näille kertoa tai vahvistaa.
Kaikki Yritysrekisterit ovat huijausta!
Muistakaa-fakta
2
212
Vastaukset 2
- Ilmanniitäkinpärjää
Muistan sen puheluiden tulvan 7 vuotta sitten kun aloitin. Olen myös neuvonut alkavia ettei mene tilaustulvantoivossa sopimaan mitään,koska siitä ei seuraa muutakuin laskuja ja laskuja.
- Ellunna
Yrityksen puhelinnumeroa ei kannata laittaa perustamispapereihin. Niin minä tein eikä yhtäkään puhelua ole tullut näinä neljänä vuotena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511700Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64605
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551